Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittauduin jumppaan, ja nyt ahdistaa lähteä sinne...

Vierailija
20.09.2011 |

Alkaa tunnin päästä. En edes kunnolla tiedä, miten ko. salille mennään. Osoitteen ja talon tiedän, mutta en esim. sitä, mistä ovesta mennään sisälle. Menen sinne yksin, ja kammottaa suuresti kun en tiedä keitä muita sinne tulee, millaisia ihmisiä... Juu, tiedän että kysymällä paikat selviää ja jokaisella on oikeus olla siellä ja itse kukin keskittyy omaan suoritukseensa, mutta silti. Jokin tökkii vastaan, en muutenkaan tunne tältä paikkakunnalta ketään enkä osaa tutustuakaan hyvin. Huh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jälkikäteen tosi ylpeä itsestäsi ja olo hyvä. Tokalla kerralla olet kuin vanha tekijä jo ;)

Vierailija
2/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin löydän parkkipaikankin :) Ehkä panikoin turhia, mutta uudet asiat on pelottavia... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on järjestävän tahon ongelma. Meidän urheiluseura ainakin laittaa selvät merkinnät siihen oveen josta kuljetaan sisään esim. kouluilla.

Mutta mene sinne vaan jumppaamaan, niin ne muutkin tulee. Jos päädyt juttelemaan jonkun kanssa, niin se on mukavaa plussaa.

Ohjaan itse jumppia ja jos paikalle päätyy joku joka "ei kuulu jumppaan", vähän väärät varusteet, hiukan eksyksissä tms., niin olen tosi iloinen, että hän päätti tulla kokeilemaan jumppaani.

Vierailija
4/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän huomannut tällainen super epäliikunnallinen joka vihdoin hommasi 30-vuotiaana harrastuksen. Kyllä piristää mieltä kun jaksaa vain paikalle raahautua ja liikkua!

Tsemppiä

Vierailija
5/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista oli! Hyvä tyttö, menoksi!

Vierailija
6/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähden vähän varmemmin mielin matkaan. Missään ei ollut mainintaa jumppapatjasta, joten en taida ottaa sitä mukaankaan...? Vesipullon täytin juuri, sitä tulen varmasti tarvitsemaan. ap

Vierailija
7/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähden vähän varmemmin mielin matkaan. Missään ei ollut mainintaa jumppapatjasta, joten en taida ottaa sitä mukaankaan...? Vesipullon täytin juuri, sitä tulen varmasti tarvitsemaan. ap

Ei siitä ole ainakaan haittaa.

Vierailija
8/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri suklaalevyn ja olo on mitä kamalin :((

Vierailija
9/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut sitten ainoa, joka etsi oikeaa ovea, ja yhdessä kokeillen löydettiin oikeaan saliin. Kylläpä teki hyvää, ei voi muuta sanoa! Tätä jatkossakin, toivottavasti myös muutenkin liikuntakipinä pysyy yllä.

Kiitos oikeasti tsempistä, ei se ollutkaan niin kamalaa kun vaan sain itsenä lähtemään ja rohkeasti kävelemään kohti muita. Olen tyytyväinen ja suosittelen muillekin sohvaperunoille :) ap

Vierailija
10/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vain rupea haukkumaan muita, jotka eivät saa itseään liikkeelle tai pelkäävät uusia tilanteita. Ole kannustava, niin saatat saada jonkun muunkin rohkaistumaan!

Kivaa iltaa sinulle! (kerranki AV:stä hyötyä)

Vierailija
11/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia ja kannustusta että ei ennen tällä palstalla. Minulla vaan on mennyt elämä siihen, että sohva houkuttelee viettämään kyljessään illat, televisio toinen hyvä kaveri. Jospa tästä joku minunlainen saisi pikkuisen itselleenkin intoa kokeilla jotain hyvää tekevää, muuta kuin herkkuja niin kuin minulla helposti menee...

Kiitos vielä! ap

Vierailija
12/12 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan tasan tarkkaan kun eka kertaa menin jumppaan :D nykyään "kuulun kalustoon" eli n. 7 tuntia viikossa tulee oltua siellä. Ja aina yritän jeesata eka kertalaista jos vaan mahdollisuus!

Ja kynnys on huomattavasti matalampi jo toka kerralla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi