Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulot 2 500e paljonko vuokraan?

Vierailija
20.09.2011 |

Tuohon on siis laskettu kaikki tulot verojen jälkeen (myös sosiaalietuudet). Päivähoitomaksu on vähän alle 300euroa. Meitä on 2 aikuista ja kaksi pientä lasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olemme aika keskituoloisia.. tai hieman alle. Toinen siis töissä ja toinen opiskelee.

Vierailija
2/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pienempi perhe, minä töissäkäyvä ja täysi-ikäinen lukiolainen.

Palkka 1600 ja opintotuki 80 euroa, vuokra hieman yli 800. Mitään muita tuloja tai tukia ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka 1600 ja opintotuki 80 euroa, vuokra hieman yli 800. Mitään muita tuloja tai tukia ei tule.

Miten ihmeessä tulette toimeen? Tuossahan saa tinkiä ihan kaikesta

Vierailija
4/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattkoulun opntotuella. Minä saan vanhempainrahaa alle 800 nettona. Me maksetaan vuokraa 700 euroa kolmiosta. Maksamme myös autoa noin 300 euroa kuussa ja toki kaikki elämiseen tarvittavat rahat. Vuokraan saamme tukea noin puolet summasta. Miehen oli pakko ottaa opintolaina koska muuten ei selvttäisi. Välillä on tiukkaa, mutta nälkää ei onneksi ole tarvinnut nähdä. Eiköhän tämä ens kesänä helpota kun mies valmistuu. Ja minäkin voin harkita töihin menoa.

Vierailija
5/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tulette toimeen? Tuossahan saa tinkiä ihan kaikesta

kiva saada sympatiaa;-) kun on jo muutaman vuoden ollut itsellä vähän tuskainen olo. En oo ikinä käynyt lattekahvilla ja silmälasitkin on Tiimarista. Haastavimmiksi vaiheiksi koin kuitenkin vanhojen tanssit lukion kirjojen ostojen ohella.

Esikoinen muuttikin jo omilleen lukion jälkeen, mutta silläkin on pieni palkka (osapäivämyyjä)ja kova vuokra, niin sitäkin pitää vielä hitusen yrittää tukea, vaikka vähiin se toki jääkin.