Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kuorsaus

Vierailija
20.09.2011 |

Olen ihan loppu mieheni kuorsaukseen. Valvon öisin, nukun pätkissä ja huonosti. Vaihtoehtona mennä sohvalle nukkumaan, mutta siitä saan selkäni tosi kipeäksi. Mies sanoo että ongelma on mulla, joten deal with it.

Korvatulpat ei sitä meteliä suodata, joten niistä ei apua ole.

Omassa sängyssä haluaisin nukkua, koska mulla on selkä ongelmia ja vartavasten hyvä ja arvokas patja hankittuna.

Olen väsynyt ja ärtynyt kaiket päivät kun nukun niin jumalattoman huonosti, eikä mies koe että hänell'ä olisi ongelmaa koska kuorsaus ei häntä häiritse. Haaveilen vaan että saisin nukkua yhden yön kunnolla.

Myönnän että olen herkkäuninen ja huono nukkuja, mutta tämän volyymin kuorsaus mitä ukko harrastaa, herättäisi hyväunisemmankin.

Miehellä ei ylipainoa, ikää 30 vuotta ja kaiken maailman lasstarit ja suihkeet kokeiltu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen että siirrät erikoisvalmisteisen patjasi muualle?

Harmillinen tilanne johon ei oikein mikään auta.

Jos miehesi suostuu niin vanha keino voisi auttaa - usein ihminen kuorsaa selällään nukkuessaan. Ompele yöpaidan taakse tasku johon tennispallo - unissaan mies kääntyy heti selälläänmakuulta muuhun asentoon ja kuorsaus ei ehdi alkaa.

Vierailija
2/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttamalla omaan huoneeseen. vuosikaudet nukuin irtopatjalla ennenkuin mies tajusi etten aio enää nukkua parisängyssä.

ja meillä oli ihan sama juttu - miehen mielestä ongelma oli minussa kun hän ei kuorsaukseensa herännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää sinnitellä tuollaisen ongelman kanssa? Patjasi roudaat toiseen huoneeseen, iänikuinen huonosti nukkuminen aiheuttaa monenlaisia ongelmia, sekä psyykkisiä että fyysisiä.

Noi tennispallot ym. yksinkertaiset vinkit on ihan turhia, useimmat kuorsaajat kuorsaa ihan missä asennossa tahansa ja vieressä kärsivä vaan odottaa että koska se mekkala taas alkaa, vaikka kääntymällä hetkeksi loppuisikin.

Vierailija
4/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi kuorsaaja vastaa. Nimittäin meillä tämä ongelma on minulla. Olen normaalipainoinen, 30 + v, en tupakoita tms. Eli en ole ns. normikuorsaaja (yleensähän se on ylipainoisten, tupakoivien miesten ongelma). Mutta mitä voidaan tehdä, jos kaikki on jo yritetty? Minä kuorsaan myös kylkiasennossa eli ei mikään pallo selässä todellakaan auta. Todellakin haluaisin olla kuorsaamatta, mutta minkäs teet, kun se ei ole tahdonalaista. Olen todella sikeä ja hyvä nukkuja, mies taas herkkäuninen. Eli minä häiritsen hänen yöuntaan ja se häiritsee parisuhdettankin. Kuitenkin haluaisimme molemmat nukkua samassa huoneessa.

Vierailija
5/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjan roudausta toiseen huoneeseen olen miettinyt, mutta mun patja painaa niin jumalattoman paljon, että sen nostelu ja siirtely joka päivä sänkyyn ja takas on ihan loputon projekti. Meillä ei ikäväkyllä ole yhtä ylimääräistä huonetta jonka voisin pyhittää itselleni (voi kumpa olisi..) Ja vaihtoehto on raahata patja lapsen huoneeseen. Lapsen huone vaan on niin pieni, että patjan pitäminen lattialla pysyvästi veisi kaiken leikkitilan.

Mies kuorsaa missä tahansa asennossa. Ja mikä kummallisinta, aikanaan 6 vuotta sitten kun tutustuimme, ei mies kuorsannut ollenkaan: Nyt vasta n. 3-4 vuotta sitten on aloittanut tämän.

On todella surullista että tällainen asia häiritsee jo meidänkin parisuhdetta, kuten joku muukin vastaaja sanoi. Aluksi yritin sitä että tökin äijää niin että vaihtaisi asentoa ja olisi edes hetken kuorsaamatta, mutta mies loukkaantuu tökkimisestä ja suorastaan suuttuu.

No, ei auta muukuin keksiä joku toinen nukkumisratkaisu. Mä en jaksa enää tehdä kohta töitä tällaisella nukkumismäärällä ja tämä väsymyksestä johtuva päänsärky tekee mut hulluksi.

-ap

Vierailija
6/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylipainoa, paljonkin, ja kuorsaan. Olen siis nainen. Olen kuorsannut aina, satunnaisesti, mutta nyt se on ihan hirveää kuulemma. Ja se alkaa heti kun nukahdan. Vaikka istualtani. Ihan missä asennossa vaan, selällään tietysti pahinta. Sitä olen miettinyt, että voiko johtua ylipainosta, kun todellakin kuorsaan vaikka nojatuolissa istualtani, jos siihen nukahdan.

Vierailija
7/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuorsaa ihan kaikissa asennoissa. On 32-vuotias ja ei tupakoi ja on suorastaan hoikka ja urheilullinen. Osan kuorsauksesta voi aiheuttaa nielussa oleva ahtauma, mutta samapa tuo mistä se johtuu, kun ei siihen mikään auta.

Minä olen tökkinyt ja töninyt miestä nyt n. 14 vuoden ajan ja ihan sama vaikka suuttuu, sillä joskus tökkiminen auttaa ja mies sattumalta lopettaa kuorsaamisen. Jos kuorsaaminen on minun ongelma, niin tökkiminen on miehen, joten tosiaankin: deal with it. Meilläkään ei toisessa huoneessa nukkuminen ole mahdollista (ellei sitten huonolla sohvalla) mutta näillä korteilla on pakko pelata, mitkä on jaettu.

Ajan kanssa olen tottunut kuorsaamiseen siinä määrin, ettei se herätä enää minua montaa kertaa yössä, jos olen ehtinyt jo syvään uneen. Nyt ongelmana on vauva, joka herää miehen huutokuorsaukseen vaikka nukkuu toisessa huoneessa. So I'm poking for two now.

Olen lukenut sellaisesta suuhärpäkkeestä, jonka kuorsaaja laittaa yöksi suuhun ja se estää kielen ja nielun kudosten laskeutumista ja näin kuorsausta. Kannattanee kysellä lääkäriltä asiasta jos oikeasti kuolet kohta väsymykseen. Ikäväkyllä parempaa vinkkiä ei minullakaan asiaan ole, mutta ymmärrystä ja sympatiaa sitäkin enemmän!

Vierailija
8/8 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nukkunu jo pitkään muualla, nyt hänellä on oma kunnon sänky toisessa huoneessa, pakko, ei muita vaihtoehtoja. Laita sinäkin jonnekin oma sänky jommalle kummalle jota ei tartte roudata takaisin. Ja näillä tutuillanikin on aika ahtaat tilat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän