Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette tästä (parisuhdeasiaa)

Vierailija
20.09.2011 |

En vaan pysty luottamaan mieheeni tällaisessa asiassa: Mies on kauan aikaa sitten valehdellut pahoista asioista. Ja sitten vähemmän tärkeistä asioista, kuten joku on sanonut jotain, jota ei olekaan sanonut.

Esim. tällainen asia, nyt pelkään että hän valehteli sanoessaan sukulaisensa ostaneen uuden asunnon. Eli eihän tuolla ole mitään merkitystä, mutta tuntuupa ihmeelliseltä, miksi olisi moista valehdellut.

Ja tällasita tämä on, että epäilen jo että olisi valehdellut, vaikka en edes tiedä onko valehdellut.

Muuten ihan OK suhde. Ja hyvä isä lapsilleen ja voin luottaa.

Pitäisikö erota?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemminkin pyytänyt, että kertoisit tuosta talojutusta. Miksi et usko?

ei ole mitään järjellistä perustelua olla uskomatta... ap

Vierailija
22/37 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan typeristä asioista, muttei vaan pysty auttamaan itseään, vale vaan karkaa huulilta.

mies ei ymmärtääkseni kuitenkaan tee niin. (ja valehtele siis sellaiselle tyypilliseen tapaan itseään ylentäen)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki valehtele itseään ylentäen, vaan ihan merkityksettömistäkin asioista. Kyllä tuo kuulostaa pahalta, että takerrut asiaan, josta sulla ei ole syytä edes epäillä. Ota nyt jo selvää, oliko se totta vai ei, ja jos oli valhetta, voit alkaa mietiskellä vaikkapa sitä eroa, jos totta, hakeudu sinne mtt:hen juttelemaan, ennen kuin sulla alkaa heittää totaalisesti päästä, kuten aiemminkin olen jo ehdottanut. Ja mikä ettei joka tapauksessa ole hyvä käydä juttelemassa, kun tuollaisia pakko-ajatuksia saat päähäsi.

Ajattele, jos sekoat, ja jotain kamalaa sattuu. Nyt sulla on vielä hyvää aikaa tehdä asialle jotakin.

Vierailija
24/37 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos oli valhetta, voit alkaa mietiskellä vaikkapa sitä eroa, jos totta, hakeudu sinne mtt:hen juttelemaan, ennen kuin sulla alkaa heittää totaalisesti päästä

sitten selvitän. Enkä tiedä mistä selvittäisin, en uskalla äidiltään suoraan kysyä, kun hermostuu sellaisesta.

ap

Vierailija
25/37 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuili vaikka mitä, juuri sellaisista merkityksettömistä (mutta myös hyvin merkityksellisistä) asioista. Erosin juuri tästä syystä, tuntui kuin olisin ollut jatkuvasti kaltevalla pinnalla. Ajoittain omakin todellisuudentajuni tuntui horjuvan kun vallitseva ympäristö saattoi muuttua päivän mukaan (esim.menneet saattoivat muuttua miehen mielessä). Olen todella onnellinen, että erosimme ennen lapsia.

Vierailija
26/37 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos oli valhetta, voit alkaa mietiskellä vaikkapa sitä eroa, jos totta, hakeudu sinne mtt:hen juttelemaan, ennen kuin sulla alkaa heittää totaalisesti päästä

sitten selvitän. Enkä tiedä mistä selvittäisin, en uskalla äidiltään suoraan kysyä, kun hermostuu sellaisesta.

ap

Älä kysy että onkse totta et X on ostanu talon vaan tiedustelet muina miehinä että joko oot ollu kattomassa sitä Xn ostamaa taloa, oliks kivalla paikalla?

Vierailija
27/37 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksas katella tollasta juttujen keksijää ja voisin tuosta syystä erota.

Kälyn mies on tuommonen, sitä saa oikein hävetä muitten seurassa kun kertoo millon mitäkin tarinoitaan.

Vierailija
28/37 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Älä kysy että onkse totta et X on ostanu talon vaan tiedustelet muina miehinä että joko oot ollu kattomassa sitä Xn ostamaa taloa, oliks kivalla paikalla?

kun henkilö, joka on ostanut sen talon ei ole mulle edes tuttu... Että vähän outoa kysellä...noin

ap

Vierailija
29/37 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tullaanko oikeesti täältä kysymään pitääkö erota?!

Vierailija
30/37 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Mun mies valehtelee, tai valehteli, kaikenlaisista asioista. Isoista ja pienistä. Nyt, kun olin jo lasten kanssa muuttamassa pois, on alkanut ryhdistäytymään ja ei oo valehdellut, tai ainakaan tietääkseni... Tätä jatkui kauan, ja oli kyllä raskasta, kun on mies jäi kiinni isoistakin jutuista, ja sitten pyyteli anteeksi ja vakuutteli ettei enää. Mutta aina tuli uusia. Mutta nyt oon pistänyt miehen niin seinää vasten ja näyttänyt etten enää jaksa elää niin että saa jatkuvasti pelätä. Valehteli, piilotteli laskuja, ei mennyt töihin vaikka piti ja väitti olleensa kuitenkin töissä, sanoi soittaneensa sukulaisilleen vaikkei ollut..ym.. eikä myöntänyt mitään ennekuin oli aivan pakko, eikä sittenkään kokonaan... Jatkosta en tiedä. En voi luottaa mutta yritän ajatella että nyt asiat muuttuu, on ollut hyvää aikaa jo jonkun aikaa.

Musta nyt ei apua ole sulle ap, mutta varmaan edes vähän helpottaa tietää ettet ole ainoa. Mua ainakin se auttaa.

Ja kun mies tosiaan on hyvä isä, hellä, ei käy baareissa, kiltti, tekee kotona paljon hommia, ym. Lapset pieniä, en halua hajottaa perhettä. Uskon parempaan tulevaan, joten jaksan yrittää. Jos mies vielä jää isoista valheista kiinni,sitten eroan.Voi ap. Mun mies valehtelee, tai valehteli, kaikenlaisista asioista. Isoista ja pienistä. Nyt, kun olin jo lasten kanssa muuttamassa pois, on alkanut ryhdistäytymään ja ei oo valehdellut, tai ainakaan tietääkseni... Tätä jatkui kauan, ja oli kyllä raskasta, kun on mies jäi kiinni isoistakin jutuista, ja sitten pyyteli anteeksi ja vakuutteli ettei enää. Mutta aina tuli uusia. Mutta nyt oon pistänyt miehen niin seinää vasten ja näyttänyt etten enää jaksa elää niin että saa jatkuvasti pelätä. Valehteli, piilotteli laskuja, ei mennyt töihin vaikka piti ja väitti olleensa kuitenkin töissä, sanoi soittaneensa sukulaisilleen vaikkei ollut..ym.. eikä myöntänyt mitään ennekuin oli aivan pakko, eikä sittenkään kokonaan... Jatkosta en tiedä. En voi luottaa mutta yritän ajatella että nyt asiat muuttuu, on ollut hyvää aikaa jo jonkun aikaa.

Musta nyt ei apua ole sulle ap, mutta varmaan edes vähän helpottaa tietää ettet ole ainoa. Mua ainakin se auttaa.

Ja kun mies tosiaan on hyvä isä, hellä, ei käy baareissa, kiltti, tekee kotona paljon hommia, ym. Lapset pieniä, en halua hajottaa perhettä. Uskon parempaan tulevaan, joten jaksan yrittää. Jos mies vielä jää isoista valheista kiinni,sitten eroan.

Vierailija
31/37 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai keksi juttuja.

En kertonut yksityiskohtaisemmin mistä on kyse. Väitti, että hänelle on tärkeää, että luotan häneen (jos puhui tuossa totta, niin tod. näk. ei valehtele... miksi valehdella, jos luottamus on tärkeää?)

ap

Vierailija
32/37 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
33/37 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Mun mies valehtelee, tai valehteli, kaikenlaisista asioista. Isoista ja pienistä. Nyt, kun olin jo lasten kanssa muuttamassa pois, on alkanut ryhdistäytymään ja ei oo valehdellut, tai ainakaan tietääkseni... Tätä jatkui kauan, ja oli kyllä raskasta, kun on mies jäi kiinni isoistakin jutuista, ja sitten pyyteli anteeksi ja vakuutteli ettei enää. Mutta aina tuli uusia. Mutta nyt oon pistänyt miehen niin seinää vasten ja näyttänyt etten enää jaksa elää niin että saa jatkuvasti pelätä. Valehteli, piilotteli laskuja, ei mennyt töihin vaikka piti ja väitti olleensa kuitenkin töissä, sanoi soittaneensa sukulaisilleen vaikkei ollut..ym.. eikä myöntänyt mitään ennekuin oli aivan pakko, eikä sittenkään kokonaan... Jatkosta en tiedä. En voi luottaa mutta yritän ajatella että nyt asiat muuttuu, on ollut hyvää aikaa jo jonkun aikaa.

Ja kun mies tosiaan on hyvä isä, hellä, ei käy baareissa, kiltti, tekee kotona paljon hommia, ym. Lapset pieniä, en halua hajottaa perhettä. Uskon parempaan tulevaan, joten jaksan yrittää. Jos mies vielä jää isoista valheista kiinni,sitten eroan.Voi ap. Mun mies valehtelee, tai valehteli, kaikenlaisista asioista. Isoista ja pienistä. Nyt, kun olin jo lasten kanssa muuttamassa pois, on alkanut ryhdistäytymään ja ei oo valehdellut, tai ainakaan tietääkseni... Tätä jatkui kauan, ja oli kyllä raskasta, kun on mies jäi kiinni isoistakin jutuista, ja sitten pyyteli anteeksi ja vakuutteli ettei enää. Mutta aina tuli uusia. Mutta nyt oon pistänyt miehen niin seinää vasten ja näyttänyt etten enää jaksa elää niin että saa jatkuvasti pelätä. Valehteli, piilotteli laskuja, ei mennyt töihin vaikka piti ja väitti olleensa kuitenkin töissä, sanoi soittaneensa sukulaisilleen vaikkei ollut..ym.. eikä myöntänyt mitään ennekuin oli aivan pakko, eikä sittenkään kokonaan... Jatkosta en tiedä. En voi luottaa mutta yritän ajatella että nyt asiat muuttuu, on ollut hyvää aikaa jo jonkun aikaa.

Ja kun mies tosiaan on hyvä isä, hellä, ei käy baareissa, kiltti, tekee kotona paljon hommia, ym. Lapset pieniä, en halua hajottaa perhettä. Uskon parempaan tulevaan, joten jaksan yrittää. Jos mies vielä jää isoista valheista kiinni,sitten eroan.

Vierailija
34/37 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies valehtelee vain muiden ihmisten yhdentekevistä asioista, niin onko siitä mitään haittaa teidän perheelle ja elämälle?

Muista se, että mies on se, joka vastaa tekemisistään.

Ihan totta on se, että mielenterveyden vuoksi on syytä huolestua, jos joku - tässä tapauksessa aloittajan mies - elää oikeasti erilaisessa todellisuudessa kuin muut ihmiset.

Miten mies itse selittää valehtelemisensa? Onko asia hänen mielestään aivan totta, eikä hän millään tunnusta valehdelleensa? Pakon edessäkin vain vääntelee ja selittelee, että ei oikeastaan silloinkaan valehdellut vaan ...

Vierailija
35/37 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies valehtelee vain muiden ihmisten yhdentekevistä asioista, niin onko siitä mitään haittaa teidän perheelle ja elämälle?

Muista se, että mies on se, joka vastaa tekemisistään.

Ihan totta on se, että mielenterveyden vuoksi on syytä huolestua, jos joku - tässä tapauksessa aloittajan mies - elää oikeasti erilaisessa todellisuudessa kuin muut ihmiset.

Miten mies itse selittää valehtelemisensa? Onko asia hänen mielestään aivan totta, eikä hän millään tunnusta valehdelleensa? Pakon edessäkin vain vääntelee ja selittelee, että ei oikeastaan silloinkaan valehdellut vaan ...

kerran se sano, että on hauskaa vähän värittää juttua. Olen kyllä sanonut, että minusta se on ärsyttävää ja MINULLE ei saa valehdella. (koska inhottaa, kun ei tiedä sitten mikä on totta ja mikä ei...)

ei minusta elä epätodellisuudessa, mutta saattaa joskus perustaa väitteensä luuloihin (esim. kuulla asiat siten kuin haluaa...)

ap

Vierailija
36/37 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo talojuttu osoittautuisi valheeksi?

ap

Vierailija
37/37 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo talojuttu osoittautuisi valheeksi?