Minun lapsestani tulee varmasti Suomen pressa ;)
Hän oppi jo 3 vuotiaana uimaan ja 3,5 vuotiaana pyöräili ilman apupyöriä :) Juuri enne nelivuotis synttäreitä hän oppi puhumaan :) Pääsi yhdeksänneltä luokalta ja keskiarvo oli 9,9 =)
Kommentit (7)
Minä kyllä veikkaan, että yhdestä kaverini lapsesta tulee presidentti. Se polki jo alle parivuotiaana hullun nopeasti pyörällä. Oma parivuotiaani puhuu ihan älyttömän hyvin mutta se on enemmän poppariaineista.
Syntyi vaalipäivää edeltävänä päivänä, katsoin hänen varpaitaan ja ne näyttivät mielestäni odoilta, tähän kätilö totesi, että poika on niin hyvä, että hänestä voi tulla vaikka presidentti.
Muttei kai kukaan soita Mozartia? ;)
että tyttärestäni tulee maailmakaikkeuden keisarinna! Määrätietoisempaa lasta saa hakea. Ja kauniskin on vielä ja osaa laulaa.
Maailmankaikkeuden keisarinnaa ei voita kukaan! Paitsi ehkä mun poikani, josta on kovaa kyytiä tulossa galaksien yksinvaltias.
Maailmankaikkeuden keisarinnaa ei voita kukaan! Paitsi ehkä mun poikani, josta on kovaa kyytiä tulossa galaksien yksinvaltias.
Upsista :) Siis kirjoittamaan :) Tänäänkin hän soitteli moitteettomasti Mozartin duettoja :)
Olen niin häkeltynyt hänen viisaudestaan että menee sanat sekaisin :)