Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenhoitaja...

Vierailija
20.09.2011 |

pyytää 10 euroa tunnilta. Hoitaa kahta lasta kolme tuntia. Onko ahne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 10 euroa on ihan sopiva. 9 eurolla voisi just ja just tehdä mutta on kaikkien etu jos hoitaja hyväntuulinen.

Vierailija
2/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä niitten kanssa joutuu tekemään.

Jos joutuisin hoitamaan jotain 2-3 vuotiaita, ulkoiluttamaan niitä, vaihtamaan vaippoja, nukuttamaan niin ihan sopiva palkka.

Kahdesta 7-9 vuotiaasta taas liikaa vaadittu. Nehän hoitaisivat itse itsensä. Ei tarvitse kuin laittaa ruokaa eteen, katsoa että olisivat maisemissa, jutella ja pitää seuraa jos haluaisivat jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ees jaksais vaivautua lähtemään mihinkään 30 takia!!!

Vierailija
4/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhalliset, kiltit. Täytyy lämmittää ruokaa ja tarjoilla se ja saa tietenkin syödä itsekin.

Sitten kirjan lukua, leikkien "vahtimista" tms. kunnes tulen. Kolme tuntia max.

ap

Vierailija
5/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää 10 euroa tunnilta. Hoitaa kahta lasta kolme tuntia. Onko ahne?

Mieti sitä ja lähdetään siitä. Tuskin viitsisit evääsi räväyttää 30 eurolla, hoitaaksesi tuttavasi kahta lasta 3 tuntia. Olettaen, että sun pitäisi vielä matkustaakin sinne paikan päälle, ja maksaa matkakulut itse? Vai?

Vierailija
6/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhalliset, kiltit. Täytyy lämmittää ruokaa ja tarjoilla se ja saa tietenkin syödä itsekin.

Sitten kirjan lukua, leikkien "vahtimista" tms. kunnes tulen. Kolme tuntia max.

ap

Bussimaksut on aika pahat.

Vierailija
7/7 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Laitan tännekin lastenhoitoilmoituksen. :) Tarjoan perheille (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen ja lähialueet) lastenhoitoa yön yli perheen kotona tai omassa kodissani Töölössä. Olen 26-vuotias nuori nainen ja minulla on hyvin kokemusta niin vastasyntyneistä kuin isommistakin vauvoista, taaperoista, leikki-ikäisistä ja koululaisista. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja. Olen toiminut myös 7 vuotta MLL:n lastenhoitajana.

Yön yli hoidon lisäksi olen vapaana satunnaiseen hoitoon iltaisin ja viikonloppuisin, sekä tarvittaessa myös satunnaisesti arkiaikaan päivästä riippuen.

Kerron mielelläni lisää itsestäni ja voin antaa myös suosittelijoita. Perhe pystyy halutessaan varmistamaan henkilöllisyyteni MLL:n lastenhoitajavälityksestä veloituksetta, annan mielelläni tähän ohjeet sähköpostitse perheen niin halutessa.

Minut tavoitatte aluksi sähköpostilla luonnonystava90@outlook.com. Voimme sitten keskustella lisää ja halutessanne vaihtaa yhteystietoja. Odotan yhteydenottoanne.

Yt. Anna