Ja taas mennään pussitellen vk2
Kommentit (13)
Miten menee??!! Voin vana kuvitella, miten melkein viiden kilon tiputus tuntuu upealta!!! ...ja nyt se on varmaan jo paljon enemmänkin!
Mainitsin sinut ja sun selkärankasi just tuolla Sisunaisten puolella, ja tulin siitä sulle kertomaan, ettet ajattele mun puhuvan susta "selän takana"! ;)
OOt kyllä mun sankarini! Ja mä meen kohta ostaan kanssa jotain pusseja, jos en ala saamaan tulosta!!!
...mitäs kuuluu?! Olis kiva lukea taas sun kuulumisia, mutta nou hätä, sittten kun ehdit ja haluat! Olet ajatuksissani!
93,4 -> 83,4 kg
uskomatonta mutta totta, 6:ssa viikossa tasan 10 kg pois. Tai vähän ehkä enemmän, koska aikaa on vielä maanantaiaamuun.
En ole jaksanut/ehtinyt kirjoittaa, mutta upeasti on mennyt. Vaihdoin pussit Nutriletteihin, ja suklaa ja mocca on niiiin hyviä! 5 pussia päivässä eikä mitään muuta. En ole nyt muutamaan viikkoon syönyt edes protskupatukoita.
Pusseja on vielä pariksi viikoksi joten ainakin sen jatkan ja koska tuo 80 häämöttää jo siinä kintaalla, niin luulen, että yritän päästä sen alle.
Nyt alkaa painonpudotus näkyä ja tuntua, kävellessä en hengästy enää niin paljoa, ja naamasta on lähtenyt 1 leuka, toki niitä on vielä pari jäljellä....Positiivista kommenttia olen saanut ja mikäs sen mukavampaa!
En oikein muuta osaa sanoa kun että jostain kumman syystä nyt loksahti kaikki kohilleen ja olen vaan niin jumalattoman tyytyväinen!
Palaan jossain vaiheessa kertomaan, mikä on painolukema siinä kohtaa! Ja sitten on se aika, kun pitää opetella syömään oikein, en ikinä, koskaan, milloinkaan ota näitä kiloja enää takaisin.
Syysterveiset Sokrulta.
siis tajusin juuri, että olen viime keväästä lähtien pudottanut 14,5 kiloa painoa!!!!!
97,9 -> 83,4 kg
Voi käääääk!
Wow, HURJAN HIENO TULOS Sokerinen, muutamassa viikossa miinusta ja roimasti! ONNEA!
Onpa kiva että ehdit käydä kuulumisiasi laittelemassa, olen niitä kaipaillutkin ;-) Mutta pääasia, että homma etenee - raportointihan on ihan vapaaehtoista!
Hmm, Nutriletin Moccaa mullakin piti kesältä jäädä pussi tai pari.. missähän ne on.. nam :-P
Ja voi vaude nainen mikä mahtava kilojen karistus..oikein hurjasti onnea :) ja tsemppiä jatkoon!!
Sinä oot kyllä sissi!!!
köris
80 kg alittui alkuviikosta, ja nyt painan 79,4 kg!!!
kokonaispudotus siis keväästä melkein 20 kg!
Olen niin elämäni kunnossa! Tää on upeeta! Suosittelen kaikille! Mun elämä on muuttunut ihan toiseksi. Vaatteet mahtuvat päälle ja on ihana ostaa uusia. Ihan pian mahdun 42 kokoon, nyt se on vielä himpan verran tiukka.
Kasvot on muuttuneet paljon ja silmät tulleet näkyviin kaiken laardin alta. Näytän nuoremmalta. Saan positiivista huomiota miehiltä, haluan nykyään meikata ja laittaa hiuksia. En voi muuta sanoa kun että miksi en tehnyt tätä aikaisemmin? Mutta ehkä aika ei ole ollut silloin oikea. Ehkä tämän oli tarkoitus onnistua nyt.
Menossa on 10. viikko pusseilla (muistaakseni) ja olen jotenkin jäänyt niin koukkuun tähän. Nyt pudotan vielä hissukseen pari kiloa, jotta paino ei nouse yli 80 kg kun alan syömään. Ja se onkin sitten ihan toinen juttu se.
Ihanaa pikkujouluaikaa ja jos pikkaisenkin mietitte laihduttamisen aloitusta, niin tehkää se nyt, älkää enää miettikö yhtään kauempaa! Se kannattaa aivan varmasti!
Rakkaudella, Sokerinen
Mites Sokerisella sujuu?
Mahtava urakka sulla käynnissä kyllä, muakin alkaa hymyilyttämään kun ajattelen sitä mahtipositiivista oloa mikä onnistumisen ilosta syntyykään :) Tosi hurjia lukuja olet syksyllä saavuttanut! Mites marraskuun puolivälin jälkeen, onko suunta (ja tahti!!??) edelleen sama?
Kovasti tsemppiä Sokru sinulle, hienosti olet vetänyt! Ja tsempit myös Sokerisen seuraajille, näkyy lukijoita riittävän vaikkei päivityksiä niin usein tulekaan ;--)
Mukavaa joulunalusaikaa,
Tiittari.
Multa oli ihan jäänyt väliin Sokrun viimeisimmät kirjoitukset...jotenkin kuvittelin, ettei tänne ollut tullut mitään uutta aikoihin. Mutta olihan täällä!
Kertakaikkiaan mahtavaa, Sokerinen!!! Kakskyt kiloo on aivan uskomaton saavutus! ONNITTELUT!!!
Joo, komppaan Tiittaria, tule toki ihmeessä kirjoittelemaan ja kertomaan kuulumisia. Olis tosi kiva kuulla susta lisää!
Paino kävi 76,5 kilossa, mutta olen nyt viikon verran syönyt, ja paino tänään 77,3 kg!!!
Pudotusta keväästä siis 97,9 -> 77,3 eli 20,6 kiloa!
Pussittelin vähän yli 10 viikkoa ja olin niin totaalisen tiukkana, etten syönyt edes protskupatukoita, vain 5 pirtelöä päivässä ja kahvia (ja tupakkaa....hyi hyi!).
Olen pysynyt erossa sokerista, ja yrittänyt, siis huom! yrittänyt syödä enemmän salaattia, vihanneksia ja kanaa/kalaa, rahkaa ja marjoja. Hedelmiä vähän vähemmän kuin yleensä.
Katsellaan, miten kroppa sopeutuu tähän painoon, vai alkaako vaa´an lukemat heti hilautua ylemmäs.
Syön nyt "normaalisti" eli siis terveellisesti vuoden loppuun, ja joskus tammikuussa rykäsen taas. Yritän sitten saada painon alkamaan 6:lla.
Pituuttahan mulla on 171 cm.
Painoindeksini on nyt 26,4 eli tarkoitus on saada se alle 25, sitten olisin niinkuin normaalipainossa. Ja edelleen koko 42 on vähän tiukka, johtuen tosta röllövatsasta, mikä ei tunnu lähtevän ei sitten millään. Takamus ja jalat menis nyt jo vaikka 40 housuihin, mut vatsa ottaa kiinni. Mä olen aina ollut tällainen, että ensin lähtee naamasta, pyllystä ja jaloista, sitten vatsasta ja rinnoista ei koskaan. Eli painan sitten 54 kg (laihimmillani) tai 102 (pahimmillani), niin aina on ollut D-kuppi.....:O
Oikein ihanaa joulunaikaa teille kaikille, nauttikaa, ja palaan joskus tammikuussa kun uusi rutistus alkaa!
T: Sokerinen
Onnea hurjasta saavutuksestasi, Sokru! ONNEA!!!
Onpa ollut niin tiukka tahti, että ei voi muuta sanoa kuin että ON SE HURJA!! :) Joko olet tottunut "ei voi olla totta!" -huudahduksiin? Ja hei, joko olet tottunut uusiin muotoihisi? Mulla tuo kehonkuvan rakentuminen kestää näköjään aika kauan.. Nyt alan olla jo sinut peilikuvan ja vaatekokojen kanssa, mutta silti yllätyksiä tulee. Esim tänään näin minusta loppukesällä otettuja valokuvia, ja voi vitsi että näytin hoikalta! Ja myöhemmin tein (lasten kanssa.. ihan totta!) lumienkeleitä - omista enkeleistäni piti ihan ääneen ihmetellä, että onkos äidillä noin kapea selkä, toppatakissakin?
Tuo mahan röllö se on tiukka paikka. Mullakin, vaikka olen jo monta kuukautta ollut suunnilleen samoissa painoissa, tuo mahanahkan palautuminen K-E-S-T-Ä-Ä. Onhan tuo vyötärö kutistunut, ja farkkuihin röllöt uppoavat, mutta mahtaisiko tuo pienentyä ihan enemmältikin vai jääneekö tähän? Aika näyttänee.
Toivon sinulle, Sokerinen, nyt oikein ihanaa joulun aikaa! Muista juoda iso lasillinen vettä ennen jokaista ateriaa, ja syö hitaasti (niitä oikein valittuja aineksia), niin pääset hyvälle jyvälle riittävästä ruuan määrästä. Vaikka suottapa tuota kerroin, kyllä sulla taitaa hommat olla hanskassa ihan ilman itsestäänselvyyksiäkin. Tosi ihanaa joulun aikaa sinulle, ja tsemppiä kovasti myös tulevalle rutistuksellesi!
Tiittari
(ps. jostain syystä se 75D on silti näyttävämpi kuin 90D, vaikka kuppikoko onkin suoraanverraten pienempi.. onnea uudelle liivivarastollesikin :D )
Hellouta sokerinen,
miten menee uuden vuoden kujeet? Kiva olisi lukea kuulumisiasi, vieläkö suunta on ollut ylöspäin (mielialassa, olemuksessa, tuntemuksissa) ja alaspäin (vaakalukemissa, verenpaineessa, sydän- ja verisuonikuolleisuusriskissä..)?
Tsemppiä kuluvalle vuodelle,
onnea uudelle sinulle :)
Tiittari.
93,4 -> 88,9 kg
yhteensä 4,5 kg
kyllä tuntuu taas HYVÄLTÄ! Kropassa tuntuu hyvältä kun vatsa ei pömpötä, verensokeri ei heittele ja on pirteä olo! Ja henkisesti tuntuu hyvältä, kun taas HALLITSEE omaa syömistään ja HOITAA itseään. Eikä vaan holtittomasti heitä suuhunsa ihan mitä sattuu.
Nyt alan pikkuhiljaa lisäämään tota liikkumista. Mun on pakko saada tää selkä kuntoon. Kaivoin jonkun jostain lehdestä saamani DVD:n jossa on joku selkäjumppa, lisäksi olen nauhoittanut telkkarista jotain jumppia. Fysioterapeuttini käski tehdä joka ilta isolla kuminauhalla muutamaa liikettä, jotka vahvistaa "korsettia".
T: Sokru