onko olemassa lastenkirja "nyt puhutaan seksistä"???
jos on, niin millainen se on - minkä ikäiselle tarkoitettu?
...alakoululainen kehui lukeneensa sellaista kaverinsa kanssa... >:(
Kommentit (5)
ja esittelyssäkin väitetään, että sopii myös lapsille. silti vituttaa, kun tokaluokkalainen ei mun mielestä nyt tuollaisia kirjoja vielä tarttee (poika vieläpä), ja oli sitten kaverin kanssa sitä selaillut.
vai onko ihan ok, että selaili?? Lisääkö se kiinnostusta noihin asioihin??
esikoisensa toilailuja ihmettelevä ap
Itse ostin sen opiskeluaikana (opiskelin luokanopettajaksi), kun jossain koulutuksessa siihen törmäsin ja ajattelin, että tuossapa kirja, jonka haluan mahdollisten omien lasteni lukevan, kun asiat tulevat ajankohtaisiksi. Asioista kerrottu nätisti ja asiallisesti. Oma 11v. tytär lukenut sitä mielenkiinnolla jo pari vuotta. Tarkoitettu n. 9-13-vuotialle, mutta vanhemmallekin lapselle löytyy hyvin tietoa.
selailemaan, niin juurikin tuota. Asiallinen ja selkeä teos. Minusta ihan ok, että selaili, ei ole mikään "hihittelykirja", kuvat piirrettyjä, ei mitään sellaista, mikä ei sopisi vaikka leikki-ikäisen silmille.
T. Edellinen vastaaja
itse olin ala-asteella, koulussa oli sellainen kirja kuin "meidän seksikirja". Muistan vieläkin siitä kuvia, se oli hyvä ja mielenkiintoinen kirja. Googlettamallakin se kirja löytyi vielä myynnistä.
Kyllä minäkin silloin 90-luvun alussa 8-vuotiaana olin aiheesta kiinnostunut ja ihan itse kirjastosta kaivoin aiheesta kertovia lastenkirjoja.
Itse ostin sen opiskeluaikana (opiskelin luokanopettajaksi), kun jossain koulutuksessa siihen törmäsin ja ajattelin, että tuossapa kirja, jonka haluan mahdollisten omien lasteni lukevan, kun asiat tulevat ajankohtaisiksi. Asioista kerrottu nätisti ja asiallisesti. Oma 11v. tytär lukenut sitä mielenkiinnolla jo pari vuotta. Tarkoitettu n. 9-13-vuotialle, mutta vanhemmallekin lapselle löytyy hyvin tietoa.