tahdon vaan nukkua
Siis ei!! Onko ruokavaliossani pahoja puutteita, alanko popsimaan vitamiineja ym vai mitä tämä nyt on? Olen jo viikon ollut ihan täysin pelit seis. Ihan veto pois, otin tuossa just kolmen tunnin nokoset ja ylös vaan ei tekis mieli nousta.
Olen 30-vuotias ja poltan nykyään lähes askin päivässä ja muutenkin ollut elämässä surullistakin kaaosta. Ihan tuntuu, että voisin maata sängyn pohjalla vaan, mitään en jaksa eikä kiinnosta mikään.
Kommentit (2)
Toi on mulle tuttu tunne!Tänää on ollu ihmeen pirteä päivä,sai jopa tehtyä jotai kotihommia..mutta mulla tää syksyn tulo on vieny jo monta vuotta mehut musta.Mä oikeestaan tiedän jo odottaa että se väsymys alkaa jossain näillä main,joskus vähän myöhemmin.Mä vaan haluisin olla,tekemättä mitään,mikään ei kiinnosta.Mulla on välistä niin uuvuttava väsymys että ei jaksais edes istua,ajatukset takkuilee ja on vain ja ainoastaan nukkuminen mielessä.Neuvoja oon toki saanu paljon,mene ulos,käy kävelyllä jne..mutta,mutta,kun ei jaksa!No,mulla on aiemmilta vuosilta takana muutamia masennus jaksoja ja jotai sellasta mulla aina syksy tuo tullessaan.Mutta,voi sitä pettymyksen tunnetta,kun aina toivoo,että jospa tänä syksynä jaksais olla pirteä-vaan ei, aina sama väsymys..
ja monipuolista ruokaa...jollei auta niin hae ammattilaiselta apua masennukseen.