Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ikä ja raskauksien määrä on vaikuttanut raskauskilojesi karistamiseen?

Vierailija
19.09.2011 |

Olen joutunut toteamaan, että ei tästä kolmannesta lapsesta taida nämä kilot lähteäkään helpolla. Kahden ensimmäisen lapsen jälkeen, vaikka kiloja tuli raskausaikana lähes 20kg, olin lähtöpainossa 3kk synnytyksestä. Nyt vauva 2,5 kuukautta ja kiloja edelleen 9 pudotettavana. Ikääkin on lähes kymmenen vuotta tullut lisää, olen 32 vuotias. Kuinkahan nämä kilot saisi pois, kun en voi kovin vielä laihduttaakaan, kun imetän. Missä vaiheessa imetystä painonne on pudonnut eniten?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 31-41-vuotiaana. olen aina ollut hoikahko atleetti. täytyn kohta 50 v, enkä ole ikinä ollut näin hyvässä fyysisessä kunnossa.

Vierailija
2/3 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme raskautta takana ja kilot on vähentyneet joka raskaudessa ja tässä vikassa lähti kilot ihan itsekseen kun ekan jälkeen olin reippaasti toista vuotta ihan kamalassa kunnossa ja tokalla kerrallakin meni melkein vuosi.

Minulla on ollut ikää ekassa 20v, tokassa 24v ja vikassa 29v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa raskaudessa ikää 30 v ja kiloja tuli 12 kg, lähti itsestään pois 5 viikossa. En siis harrastanu liikuntaa yhtään tuona aikana, lähinnä olin kotona. Mitat silloin 168 cm ja paino 68 kg. Siis tuo 68 kg sit, ku ne raskauskilot katosi ja se oli myös lähtöpaino.

tokassa raskaudessa ikää 33v ja kiloja tuli 18 kg ja nämäkin lähti viidessä viikossa pois harrastamatta lainkaan liikuntaa ja tekemättä mitään.

Eli lähtöpainossani olen molemmista ollu 5 vko päästä synnytyksestä. Toki en ole luonnostani mikään tikkulaiha, bmi on normaalipainon ylärajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi