Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Espoossa asuvat!!!!! Minkä ikäisen täytyy maksaa bussissa?
19.09.2011 |
Oliko se niin että äiti/isä pääsee ilmaiseksi bussissa Espoossa jos on vauva vaunuissa mukana?
Entä minkä ikäisten lasten täytyy maksaa bussissa? Kiitos!
Kommentit (3)
vaunujen kanssa pääsee niitä työntävä aikuinen ilmaiseksi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vasta 7v alkaen maksetaan lippu lapsille.
Alue: Aihe vapaa
0-6 vuotiasta lasta kuljettava aikuinen voi matkustaa ilman lippua Espoossa. Lapsi tarvitsee lipun 7-vuotissynttäreistään lähtien.