Lue keskustelun säännöt.
KUOPIOLAISET MAMMAT HALLOOTA ÄKKIÄ APUA
19.09.2011 |
Eli siis pääseekö paikallisliikenteessä vaunujen kanssa ilmaseks? jos ei niin mitä se maksaa? kiire ei löydä mistään tietoo!!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://www.kuopionliikenne.fi/liput-ja-hinnat