Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon, että uskon tyrkyttäminen

Vierailija
18.09.2011 |

vain työntää ihmisiä kauemmaksi uskosta.

Itse kyllä uskon, mutta en tuputa sitä kellekään. Vaikka lähetys- ja kastekäsky onkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain työntää ihmisiä kauemmaksi uskosta.

Vierailija
2/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hyvänsä asian pakkotuputus eitoimi, vaan saa ihmisen inhoamaan vieläkin enemmän sitä juttua.

Lapsellekin saa syömishäiriön, jos jatkuvasti jankuttaa syömisestä ja pakottaa hänet syömään ruokaa vaikkei olisi nälkä. So simple.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka monilta tulee aina kuraa niskaan, löytyy edes yksi joita asia kiinnostaa. Se kannustaa jatkamaan.

ja jollei kiinnosta, miksi edes avata koko ketju?

Vierailija
4/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka monilta tulee aina kuraa niskaan, löytyy edes yksi joita asia kiinnostaa. Se kannustaa jatkamaan. ja jollei kiinnosta, miksi edes avata koko ketju?

Vierailija
5/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka monilta tulee aina kuraa niskaan, löytyy edes yksi joita asia kiinnostaa. Se kannustaa jatkamaan.

ja jollei kiinnosta, miksi edes avata koko ketju?

Kyllä ne ihmiset joita kiinnostaa, osaavat hakeutua toisille palstoille. Tvasti sinäkin jos haluat käännyttää ja jauhaa jeesuksesta.

Vierailija
6/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaisella on oikeus tulla uskoon tai olla tulematta!Meillä on ihana Jeesus,joka kolkuttaa ovella,mutta läpi ei rynni!Sinulla on vapaus!Elämä uskovana on seikkailu!

Vierailija
7/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaisella on oikeus tulla uskoon tai olla tulematta!Meillä on ihana Jeesus,joka kolkuttaa ovella,mutta läpi ei rynni!Sinulla on vapaus!Elämä uskovana on seikkailu!

Vierailija
8/12 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kertomisella ja tyrkyttämisellä on eroa

Vierailija - 18.09.11 11:59 (ID 13431106)

"

näin.

Vierailija
9/12 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ottanu myöhemmin opikseni. Jouduin kerran itse tuputtamisen kohteeksi ja se oli tosi vastenmielistä, loukkaavaa, alentavaa ja suorastaan traumatisoivaa.. Ymmärsin, et oon ite varmaan toiminu samalla tavalla.

Kannattaa todella miettiä omaa tyyliään kertoa uskon asioista ja sitä, et ARVOSTAAKO todella ihmisiä vai pitääkö heitä vaan esineellisesti evankeliointinsa kohteena.

Vierailija
10/12 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä kerron sulle, että Jeesus pelastaa, kumpaako se sulle on?

Vierailija
11/12 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla tavalla suoraan sen pösäytät (etenkin keskustelun avauksena), niin tuputtamista. Ethän edes vaivaudu sanomaan että uskot että Jeesus pelastaa, vaan sanot sen faktamaisesti, tyyliin "lähikauppa menee tänään kiinni yhdeksältä".

jos mä kerron sulle, että Jeesus pelastaa, kumpaako se sulle on?

Vierailija
12/12 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kai on kyse. Et onko siinä oikeesti rakkautta ja arvostusta, sääliä ja armoa. Totuudellisuutta unohtamatta.

Olen tavannut todella omahyväisiä, halveksivia, tuomitsevia, kovia uskovia. Ja ollu ite samanlainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi