Otatteko tampoonin talveksi pois?
Luin tuon trampoliini otsikon. Aika mennä nukkumaan... :D
Kommentit (11)
kesäksi otan pois, seksi on kesällä muutenkin parempaa!
Mihinkäs sen laittaisi, kun emme asu omakotitalossa? Enkä kyllä pidäkään niistä, jotkuthan kyllä kehtaavat pitää esillä ruosteenväriseksi muuttunutta kesät talvet kosteudessa kärsinyttä tamponiaan.
Voin kuvitella mammojen kesät talvet käyttämät tamponit siellä rehottavien puskien siimeksessä. Ajatelkaa nyt vähän esteettisiä arvojakin! Minä pidän puutarhani kunnossa enkä voi kuvitellakaan pitäväni siellä kulahtanutta tamponia näkymiä rumentamassa.
Jaa saa olla suojaverkkokin paikoillaan. Ei vaivaa menkat eikä mies.
mutta jostain luin että joka toinen-kolmas talvi olisi tamponinkin hyvä saada ilmaantua ja vetäytyä rauhassa, joten niin aion nyt tulevana talvena tehdä.
Säilytysongelmiahan siinä tietysti on, ja jättäähän se tyhjän paikan, mutta täytyy jotain kehitellä.
eli parempi ottaa siis talveksi pois.
kun tamppooni on paikoillaan kesät talvet. Niin tyypillistä curling-mammojen jäkätystä jäätyvistä nesteistä ja vetäytymistarpeista.
Minä olen sen kertalaakista paikoilleen laittanut, niin pois en ota. Terv. kakkonen
Niin moni lääkärikin on siunaillut tamponin käyttöön liittyvistä vaaroista, että meillä ei sellaista tule koskaan olemaankaan.
On vaan keksittävä muuta tilalle. Onhan niitä vaihtoehtoja. Mielikuvistusta peliin hei!