Paljon vielä pois? 163cm/66kg
Treenaan säännöllisesti ja olen keventänyt ruokavaliotani.
Vielä tarttis saada pois, mutta kuinka paljon?
Mitat nyt siis 66kg, ry 95cm, vy 72cm ja ly 99cm.
Kommentit (12)
kun itse laihdutin siitä 66 kilosta niin en juurikaan liikkunut, sinulla on varmaan lihaksikas vartalo koska mitat ovat kuitenkin pienet. Joten ei välttämättä tarvitse laihtua enää yhtään.
itse olen 162/58 ja tyytyväinen painooni (kiinteytymistä tarvitsisin vielä, en painonpudotusta)
painan nyt varmaan 62, ja se on minun ruumiinrakenteellani ihan liikaa. 58 on hyvä, mieluummin 56, jonka painoin vielä vuosi sitten. Vituttaa, kun olen päästänyt itteni tällaiseen kuntoon. Muutama viikko sitten olin alle 60, mutta laihtumisen innoittamana aloin vetää kaksin käsin herkkuja, ja paino nousi heti. tänäänkin kilo kreikkalaista jugurttia, pussi manteleita, munakas, puuro kiehumassa, oikea ruoka tekeillä, paketti suklaakeksejä meni tuossa kahvitellessa...
jotain 60-65 kg, riippuu tietty ruumiinrakenteestasi. Itse olen samanpituinen ja painan nyt 71 kg ja tavoite olis tuo 65 kg.
Itse olen samanpituinen kuin sinä ja painan 75 kg. Se on kyllä aivan liikaa. Tavoitteenani on päästä muutaman vuoden takaiseen 65 kg:n painoon, joka sopi ruumiinrakenteelleni loistavasti. Silloin liikuin todella paljon, joten lihaksia oli. Nyt taitaa olla 10 kg ehtaa läskiä siinä päällä. Paljon alle 65 kg en edes haluaisi painaa.
mutta nuo ympärysmitat on niin sopusuhtaiset, etten ehdotakaan mitään. Jos ruokavalio on jo kunnossa ja treenaamisesta nautit, eikä paino putoa, niin ei minusta tarvitsekaan. Minulle ainakin nuo mitat kelpaisi, mutta minä olenkin tällainen eriparinen rimpula.
Itse olen 161 cm ja 54 kg. Mitat ry 88, vy 67, ly 93. Tykkään, että olen sopusuhtainen en liian laiha mutten lihavakaan.
Itse olen 165cm ja tavoittelen tuota 60kg ja mielellään vielä alle. Olen nyt 63kg.
Kuulostaa että olet kyllä ainakin keskivartalosta tosi hoikka. Mä olen 164cm/58kg, ja vyötärönympärys 78 cm =)
Kuulostaa että olet kyllä ainakin keskivartalosta tosi hoikka. Mä olen 164cm/58kg, ja vyötärönympärys 78 cm =)
Kiitos vastauksistanne!
Joo, olen kapea vyötäröltäni. Olen aiemmin painanut 56-58kg, varmaan pyrin suunnilleen noille main nyttenkin. Aiemmin en kyllä urheillut, että mitat merkkaa kyllä enemmän kuin paino. Aiemmin normaalimittani olivat 85-65-94.
ja koen että maksimissaan voin painaa 56 kg. 66-kiloisena olin aika tankki. Mutta painoindeksin kannalta eihän sinun enää tarvitsisi laihtua.