Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen köyhä, eronnut, kaunis, fiksu -

Vierailija
18.09.2011 |

mulla ei ole varaa designiin eikä merkkivaatteisiin, mutta mä tykkään jokaisesta mun vanhasta huonekalusta ja jokaisesta mulle sopivasta, itse valitsemastani vaatteesta.

Mulla on paljon kirjoja ja levyjä, joista mä nautin ja mulla on ihana lapsi. Mulla ei ole varaa ostaa sillekään mitään hienouksia eikä ole varaa kalliisiin harrastuksiin, mutta mä rakastan sitä.

Mun tuttavat matkustelee paljon ja ne ostaa paljon tavaraa ja uusii kodin sisustusta. Mulla ei ole varaa, ja asunkin vuokralla, mutta mun niukasti kalustettu koti on mun koti ja mä viihdyn siellä. Välillä olen yksinäinen ja itken, mutta sitten taas nostan pääni pystyyn ja kiitän siitä, että sisälläni on rikas maailma ja hyvä seuralainen, joka ei koskaan jätä minua. Minä itse.

Nautitaan kaikki siitä mitä meillä on!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kullosta fiksulta...

Vierailija
2/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole varaa designiin eikä merkkivaatteisiin, mutta mä tykkään jokaisesta mun vanhasta huonekalusta ja jokaisesta mulle sopivasta, itse valitsemastani vaatteesta.

Mulla on paljon kirjoja ja levyjä, joista mä nautin ja mulla on ihana lapsi. Mulla ei ole varaa ostaa sillekään mitään hienouksia eikä ole varaa kalliisiin harrastuksiin, mutta mä rakastan sitä.

Mun tuttavat matkustelee paljon ja ne ostaa paljon tavaraa ja uusii kodin sisustusta. Mulla ei ole varaa, ja asunkin vuokralla, mutta mun niukasti kalustettu koti on mun koti ja mä viihdyn siellä. Välillä olen yksinäinen ja itken, mutta sitten taas nostan pääni pystyyn ja kiitän siitä, että sisälläni on rikas maailma ja hyvä seuralainen, joka ei koskaan jätä minua. Minä itse.

Nautitaan kaikki siitä mitä meillä on!

Tule itkemään minun kainaloon ;)...Olen samanlainen mutta mies (tosin en itke) nautin elämästä, teen mielettömän ihanaa työtä, jotenkn pärjään, mutta en siitä ota tressiä. Elämän ilo tulee omista hyveistä ja ihanista ystävistä. Vaikka maallinen omaisuus saattaisi parantaa elämän laatua (omistan pienen siivun osakkeesta, pankki loput :) ) en halua sitä turhaa kerryyttää , jotain pientä haluan ehkä tytölle jättää...mutta kuitenkin pitää muistaa että siinä viimeisessä paidassa ei ole taskuja.

varmaan muitakin löytyy kuin me, AP! ;)

Vierailija
4/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäistä, ihanaa "tavata" samoin ajattelevia. En siis parjaa muita, että ovat ymmärtämättömiä, mutta niin pienestä voi olla onnellinen! Ja kaikkeen kökköön voi suhtautua silti positiivisesta lähtökohdasta... Vilk vilk, täälläkin nautitaan! :)

Vierailija
5/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nelonen, kainalon lämpö lohdutti jo ihan virtuaalisestikin. ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi