Jos lapsen synttärit on lokakuun puolivälissä, niin voisko olla jo Halloween-teemaa?
Vai pitäiskö siirtää juhlintaa kuun loppuun, niin ei olisi niin teennäinen teema? Vai onko se teennäinen kun samassa kuussa kuitenkin?
Kommentit (7)
En tajua miksi sotkea nuo toisiinsa...
Halloween on muutenkin lasten ja lastenmielisten karnevaali (ainakin nykyään näin Suomessa), sopii erikoisen hyvin synttäriteemaksi, minun mielestäni.
Minulla on myös joulukuun lapsi, en pitäisi mahdottomana jouluteemaisia synttäreitä, mutta lapsi ei ole itse tällaisia halunnut.
ap
Meillä on ollut halloween kamaa pojan synttäreillä koristeena muinakin vuodenaikoina. Pikkupoikiin kun tuntuu iskevän sellainen.
minä ainakin järjestäisin synttärit pikkujouluteemalla jos se lapselle sopisi :)
t. ohis
Pikkujouluteema joulukuussa syttäreitä viettävälle olisi tosi helppo ja kiva. Itse olen lapsena joskus pitänyt ihan pikkujouluja, joissa jokainen toi pienen paketin ja jokainen sai pienen paketin:)
Minulle ei lapsena teemasynttäreitä järjestetty, mutta kun aloin itse järjestää omiani, niin halloween se oli aina teemana, vaikka juhlat olikin jo alkukuusta. Halloween ei ole suomessa niin vakiintunut juhla, että pyhäinhäväistys olisi.
Naamiaisten ymppäämistä samaan en kyllä suosittelisi, mutta koristelut ja tarjoilut, miksei tällä teemalla.