Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun halut ei kohtaa

Vierailija
18.09.2011 |

ollaan tuore pariskunta. Seurusteltu puoli vuotta ja asuttu koko ajan yhdessä. Tiedettiin kumpikin heti että tämä on sitä oikeaa. Ollaan yli 30v , mies lähempänä 40v . Tulin raskaaksi melko pian eikä se ollut vahinko. Alussa harrastimme seksiä monta kertaa päivässä. Nyt mennyt reilu viikko ettei mies halua. Minä haluaisin Ihan koko ajan! Johtuneeko hormoneista vai mistä . . Mies kyllä halaa, pussaa ja pitää hyvänä muuten, mutta ei halua harrastaa seksiä. Olen muutenkin koko ajan ollut aktiivisempi osapuoli. Torjuminen tuntuu pahalta. Ensin mies vetosi stressiin kun oli sairaslomalla ja sitten työtön. Nyt on töissä ja silti ei halua. Ollaan menossa naimisiin parin kk sisään ja minusta tuntuu hirveältä ajatella tulevaisuutta kun mies ei halua. Edellisessä liitossa ei juurikaan ollut seksiä koska minä en rakastanut miestä enkä halunnut ollenkaan. Nyt kun haluan käy näin. Ja ollaan kyllä puhuttu asiasta ja mies sanoo ettei johdu vauvastakaan.

Ehkä mua vaivaa sekin kun olen tosi avoin puhumaan itse seksistä ja olen valmis miten vaan ja koska vaan ja missä vaan Mut mies on ollut pidättyväisempi eikä puhu mistä pitää tai muuta. Sitten vahingossa näin kerran viestin missä oli edelliselle muijalle kirjoittanut kuinka panettaa ja tahtoo tätä ties miten.. Vähän se mielikuva vaivaa mua. Ja mies ei mulle niin koskaan ole sanonut tai kirjoittanut.

Raskaushormonit kiusaa mua ja kuvittelen kaikkea mahdollista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi