3 synnytystä takana. Onko naisen alakerta automaattisesti mennyttä kamaa? Siis miehelle?
Eli kun tästä aina väännetään.
Haluaisin kuitenkin kuulla karun totuuden, en mitään tyyliin "ei se ole tärkeintä seksissä" tai "miehelle saa luvan kelvata, kun on lapsia sieltä tehty" tai muutakaan.
Kylmiä faktoja tiskiin, onko nainen monesti tai kenties vain kerran synnytettyään "damaged goods" lopullisesti, riippumatta jumpista jne?
Kommentit (62)
Tässä asiantuntijan vastaus:
"Kaikilla naisilla emätin väljenee synnytyksen jälkeen"
https://www.terve.fi/kysymykset/kysy-asiantuntijalta-tiskiratti-inkonti…
Damaged good.
Meillä on lasten syntymän jalkeen harrastettu pelkkää a naali seksiä juurikin p i luun löysyyden takia.
Ei löysty. Vaimo synnyttänyt 4 lasta alakautta, joka kerta leikattu väliliha. Hänellä on aina ollut tiukat lantionpohjan lihakset ja siten tiukka pillu. Puristaa edelleen kahta sormea kovaa ennen orkkua ja orkun tulessa, kalun puristuksesta nyt puhumattakaan. Pillussa voimaa kuin pienessä kylässä. Kaikki synnytykset kesti tunteja, viimeisen ja viimeistä edellisen välissä oli liki 10v, jolloin synnytyksen sai aloittaa alusta, kesti 14h. Kohta ollaaan eläkkeellä ja pillu tuntuu yhtä tiukalta kuin parikymppisenä kun aloitettiin. Pillu on just sen kokoinen, kuin millaisen mittainen se on ollutkin.
Emätin palautuu synnytyksen jälkene aikaisempaan kuosiinsa. Kohtu ei palaudu täysin. Synnytyksessä lihakset venyvät samoin muu kudos ja se voi vaatia treeniä että tuntuu yhtä napakalta kuin aiemmin eli ei anna periksi seksissä. Enemmän asiassa taitaa olla henkistä puolta? Kun tietää, että sieltä on tullut noin 10cm halkaisijalta oleva pallo läpi niin mies uskoo ettei oma koko riitä? Naisena en huomaa eroa seksissä vaikka takan neljä synnytystä. Mies ei ole jättivarusteinen, keskiverto varustus eikä ole koskaan valitellut myöskään. Tosin enpä ole kysynyt kun samalla innolla rassaa edelleen..
3 lasta vaimo synnyttänyt alateitse. Ehkä hieman iso toosa jo alunalkaen mutta ei mitään merkitystä meidän seksissä. Mulle seksissä on tärkempää yleensäkin se köyriminen eri asennoissa ja toisen kiihottaminen + nautin suunnattomasti kun vaimo nauttii. Homma jatkuu edelleen samalla lailla kuun 20v sitten
Vierailija kirjoitti:
ja olen kamalan epävarma myös tästä. Mies sanoo aina ettei haittaa ja, että edelleen tuntuu. Silti jumppaan päivittäin, mutta en ole ainakaan itse huomannut suurta muutosta sormella kokeillessa ja onhan tämä värkki löysempi kuin silloin ennen lapsia. Etenkin sivusuunnassa venynyt. Kai sitä sitten täytyy luottaa miehen sanaan ja jatkaa harjoituksia.
Jumppaa on monenlaista, mutta se parhaiten on minulla onnistunut jo vuosien kokemuksella geishapallojen avulla. Kokeile jos ei aiemmin kokemusta.
Minulla on sellaiset pienet treenipallot, jotka pysyvät jo sisällä kävellessä, mutta puristus on lähinnä etu- ja takaseinästä ja tilaa on molemmille sivuilla vaikka kuinka (sormella kokeillessa). Eipä kai tuollaista saa millään jumpalla edes korjattua, toivotaan, että aika palauttaa. Lapset on tehty 5 vuoden sisällä kaikki, joten paikat on olleet aika kovilla. Onneksi on edes jotain puristusta, en ollut mitenkään älyttömän tiukka ennen lapsiakaan.
Juuri se sivusuunta on se mihin itse ei voi vaikuttaa. Ne reunat on jotenkin jänteiset ja kovat ja eivät lähene enää toisiaan vaikka mitä tekisi. Osa naisista väittää että ei mitään muutosta ole jäänyt synnytyksestä mutta se on vale ikävä kyllä.
Vaimo kolme lasta synnyttänyt ja ei kyllä mikään väljä ole. Eihän se mikään neitsyt kampe ole mutta minulle toimii hyvin..ja koen vaimoni erittäin naisellisena ja ns. Aikuisena juuri sen takia että on synnyttänyt..hällä itsellään on paineita alapään ulkonäöstä mutta minusta se kyllä on varsin hyvän näköinen, siis olen myös nähnyt sellaisen karmean näköisenkin kolme lasta maailmaan tuoneen vehkeen joka oli kyllä myös väljä kuin mikä.. mutta siis olen hyvin tyytyväinen naiseni pimppiin ja se on minulle sopiva mitoiltaan ja malliltaan.!
Jos täysin laiminlyö sen treenaamisen JOSTA PUHUTAAN VAIN SYNNYTYSVALMENNUKSESSA ENNEN ENSIRASKAUTTA niin on kolmen jälkeen pilalla. Jos taas muista nuo treenaukset, niin on vielä pelastettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja olen kamalan epävarma myös tästä. Mies sanoo aina ettei haittaa ja, että edelleen tuntuu. Silti jumppaan päivittäin, mutta en ole ainakaan itse huomannut suurta muutosta sormella kokeillessa ja onhan tämä värkki löysempi kuin silloin ennen lapsia. Etenkin sivusuunnassa venynyt. Kai sitä sitten täytyy luottaa miehen sanaan ja jatkaa harjoituksia.
Jumppaa on monenlaista, mutta se parhaiten on minulla onnistunut jo vuosien kokemuksella geishapallojen avulla. Kokeile jos ei aiemmin kokemusta.
Minulla on sellaiset pienet treenipallot, jotka pysyvät jo sisällä kävellessä, mutta puristus on lähinnä etu- ja takaseinästä ja tilaa on molemmille sivuilla vaikka kuinka (sormella kokeillessa). Eipä kai tuollaista saa millään jumpalla edes korjattua, toivotaan, että aika palauttaa. Lapset on tehty 5 vuoden sisällä kaikki, joten paikat on olleet aika kovilla. Onneksi on edes jotain puristusta, en ollut mitenkään älyttömän tiukka ennen lapsiakaan.
Juuri se sivusuunta on se mihin itse ei voi vaikuttaa. Ne reunat on jotenkin jänteiset ja kovat ja eivät lähene enää toisiaan vaikka mitä tekisi. Osa naisista väittää että ei mitään muutosta ole jäänyt synnytyksestä mutta se on vale ikävä kyllä.
Tuo sivusuunta on mielenkiintoinen keissi. Vaimolla ollut nuo jänteet ilmeisesti aina ylikireät, gyne todennut. Kiihoituksen kasvaessa pillu aina tiukkenee samoin nuo jänteet, sivusuunnassa ei pilluun mahdu kuin kaksi sormeani, leveys 4cm, kolmea ei mahdu mitenkään. Kun orkku lähenee niin pillu kiristyy, varsinkin sivusuunnassa tiukasti sormien ympärillä, ympärysmitta 11cm. Koko pillunsuuaukko on kireä panta. Puristus voimaa on kuin pienessä kylässä. Monesti suuseksiorkun jälkeen pillu jää edelleen jänteväksi odottamaan kalua. Mutta kun kaluni on n. 5cm leveä ja 15cm ympärysmitaltaan, niin puristus on nautinnollinen kun kalu murtautuu sisään. Joskus joutuu oikeasti työntämään ja kantittaa sivuilta. Jos ja kun vaimolla on tulossa toinen orkku tai lähdetty heti alunperinkin naimaan naimaorkkua, niin ennen orkku pillu puristuu tiukasti kaluni ympärille. Silloin kaikki veri pakenee tyvestä kohti terskaa. Silloin meinaa molemmat päät hajota, kalunnuppi ja oma pää. Kaluni turpoaa entistä paksummaksi ja pidemmäksi. Siksi vaimon lempiasento on juntata päällä ollessa kaluni tyveä myöten sisään ja puristaa voimalla ennen orkkua ja orkun tullessa se rypistys vasta rajua onkin. Tippa tulee silmään kun muisteleekin parhaita mankeleita. Nuorempana oltiin jokusen kerran jonkin aikaa aina nalkissakin, ennenkuin puristus loppui.
Vaimon pillu ollut tuollainen nuorena 18 vanhana ja vieläkin 4 lapsen (alakautta) jälkeen 60v vanhana. Se mihinkään ole muuttunut. On hän joskus kuulillakin treenannut, niistä isommista geshakuulista ollut mitään apua, mutta ne pienet kultaiset oli hyvät. Eniten kyllä treenannut kun saanut koko ikänsä vähintään kerran viikossa orkun seksiä harrastaessa. Ekat vuosikymmet useamman viikossa.
Kysymys kuuluukin, etteikö muilla naisilla pillu puristu ja purista tiukasti tarpeeksi kiihoitettuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sivusuunta on mielenkiintoinen keissi. Vaimolla ollut nuo jänteet ilmeisesti aina ylikireät, gyne todennut. Kiihoituksen kasvaessa pillu aina tiukkenee samoin nuo jänteet, sivusuunnassa ei pilluun mahdu kuin kaksi sormeani, leveys 4cm, kolmea ei mahdu mitenkään. Kun orkku lähenee niin pillu kiristyy, varsinkin sivusuunnassa tiukasti sormien ympärillä, ympärysmitta 11cm. Koko pillunsuuaukko on kireä panta. Puristus voimaa on kuin pienessä kylässä. Monesti suuseksiorkun jälkeen pillu jää edelleen jänteväksi odottamaan kalua. Mutta kun kaluni on n. 5cm leveä ja 15cm ympärysmitaltaan, niin puristus on nautinnollinen kun kalu murtautuu sisään. Joskus joutuu oikeasti työntämään ja kantittaa sivuilta. Jos ja kun vaimolla on tulossa toinen orkku tai lähdetty heti alunperinkin naimaan naimaorkkua, niin ennen orkku pillu puristuu tiukasti kaluni ympärille. Silloin kaikki veri pakenee tyvestä kohti terskaa. Silloin meinaa molemmat päät hajota, kalunnuppi ja oma pää. Kaluni turpoaa entistä paksummaksi ja pidemmäksi. Siksi vaimon lempiasento on juntata päällä ollessa kaluni tyveä myöten sisään ja puristaa voimalla ennen orkkua ja orkun tullessa se rypistys vasta rajua onkin. Tippa tulee silmään kun muisteleekin parhaita mankeleita. Nuorempana oltiin jokusen kerran jonkin aikaa aina nalkissakin, ennenkuin puristus loppui.
Vaimon pillu ollut tuollainen nuorena 18 vanhana ja vieläkin 4 lapsen (alakautta) jälkeen 60v vanhana. Se mihinkään ole muuttunut. On hän joskus kuulillakin treenannut, niistä isommista geshakuulista ollut mitään apua, mutta ne pienet kultaiset oli hyvät. Eniten kyllä treenannut kun saanut koko ikänsä vähintään kerran viikossa orkun seksiä harrastaessa. Ekat vuosikymmet useamman viikossa.
Kysymys kuuluukin, etteikö muilla naisilla pillu puristu ja purista tiukasti tarpeeksi kiihoitettuna?
No onhan kaksi sormea sivusuunnassa ihan reilusti.
Ja ei turhaa kireyttä ole jos 4 alakautta ulos mahtunut.
Kaikki pimpsat on hyviä ollu, vaikka kaluni aika pieni onkin. Se seksi itsessään on se juttu, ei mikään kireys. Kaikki naiset olen tyydyttänyt, vaikka kaluni ei kaikille riitäkään. Hyvä rakastelu ja kun osaa temput, niin loppu tulos on hyvä. Joku varmaan haluaa muuta, mutta se heille suotakoon. T. M40
Eniten aloituksessa ihmetyttää se että joku joka on tehnyt 3 lasta ylipäätään miettii tuollaisia. Pitäisi siinä vaiheessa olla jo sen verran aikuinen, ettei tuollainen tule mieleenkään. Vai 12-vuotiaanako ne lapset on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Eli kun tästä aina väännetään.
Haluaisin kuitenkin kuulla karun totuuden, en mitään tyyliin "ei se ole tärkeintä seksissä" tai "miehelle saa luvan kelvata, kun on lapsia sieltä tehty" tai muutakaan.
Kylmiä faktoja tiskiin, onko nainen monesti tai kenties vain kerran synnytettyään "damaged goods" lopullisesti, riippumatta jumpista jne?
et oo menetetty tapaus.törmäsin naiseen jolla 4 lasta ja alakerta tiukka ilman mitään jumppia.itse pidän ennemmin löysemmästä kuin tiukasta.liian tiukka puristus vie nautinnon kun joutuu väkisin survomaan jotta uppoaa sisään.ennemmin sametinpehmeä,kostea hellä kosketus joka vie infernaaliseen nautintoon aivan luonnostaan.ole vaan ihan oma itsesi ilman mitään paineita mistään muokkauksesta!
Olen seurustellut naisen kanssa, jolla oli valtavan kokoinen. Meillä oli silti kivaa sängyssä, lelut, suu, kädet. Kyllä me yhdynnässäkin olimme, vaikka se ei kummastakaan fyysisesti juurikaan tuntunut. Ennenkun joku kommentoi minut microkaluksi, niin käytössä oli dildo, kokoa 30/7,5 cm. Noin 20cm upposi, eikä paksuus tehnyt yhtään tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lapsia 5 ja vaimon pillu on väljistynyt huomattavasti. Mutta mutta seksi on parempaa kuin koskaan aiemmin.
Mun nyksä on viiden lapsen äiti ja vielä useamman mummo. Kalunikaan ei ole mikään elinansurma, ihan keskimittaa tai alle. Seksi meillä on hyvää. Esileikkeihin käytetään aikaa. Puristus ei ole ilman lihaksilla tehtyä apua suuren suuri. Mutta sittenpä kestääkin pidempään jos siihen tarvetta. Tai jos tuntuu että nyt riittää, niin puoliso vähän puristelee toosalla ja sinne meni. Parempaa seksiä kuin nuoruudessa vaikka kaikki olikin muka silloin niin timmiä jotta..
synnytyksessä pimpin ja pyllynreiän välissä oleva väliliha leikataan aina kokonaan auki eikä sen jälkeen tiukkuus enää koskaan ole samanlainen kuin ennen
Vierailija kirjoitti:
Eniten aloituksessa ihmetyttää se että joku joka on tehnyt 3 lasta ylipäätään miettii tuollaisia. Pitäisi siinä vaiheessa olla jo sen verran aikuinen, ettei tuollainen tule mieleenkään. Vai 12-vuotiaanako ne lapset on tehty?
Miehet miettii koko ikänsä onko oma kalu liian pieni tai sopiva tai iso ja pystyykö sillä.tyydyttåmään naisen ja ihailee patukkaansa ja se on ok?
Nainen jonka alapää kokee kovia synnytyksessä ei sitten saisi olla kiinnostunut alapäästään. Hassusti juuri siitä paikasta josta koko maailma on kiinnostunut.
Kun nainen saa lapsia niin hänen ei tarvitse lopettaa välittämästä itsestään ja vaikka hän on äiti on hän ennen kaikkea nainen.
Siinä että ei ajattele omaa alapäätään ja se kuntoa ei ole mitään aikuismaista vaan päinvastoin. Aikuinen pitää huolta kehostaan ja terveydestään ja aikuisen terveyteen kuuluu myös seksuaaliterveys myös naisen.
lerppa kirjoitti:
synnytyksessä pimpin ja pyllynreiän välissä oleva väliliha leikataan aina kokonaan auki eikä sen jälkeen tiukkuus enää koskaan ole samanlainen kuin ennen
Höpö höpö. Ei leikata kuin vähän matkaa ja ommellaan kiinni. Laitetaan vielä isännän tikki. 4 krt vaimo leikattu ja yhä vielä on tiukka. Itse asiassa arpeutunut väliha joustaa vähemmän kuin alkuperäinen.
Vierailija kirjoitti:
lerppa kirjoitti:
Höpö höpö. Ei leikata kuin vähän matkaa ja ommellaan kiinni. Laitetaan vielä isännän tikki. 4 krt vaimo leikattu ja yhä vielä on tiukka. Itse asiassa arpeutunut väliha joustaa vähemmän kuin alkuperäinen.
Kyllähän se leikkauskohta aina vähän väljemmäksi jättää.
Isännän tikkiä ei ole olemassa. Terveitä kudoksia ei voi ommella kiinni ja niin tehdä tiukempaa. Vain leikattu ja revennyt kohta voidaan neuloa yhteen.
Jos terveen nenäsieraimen reunat neuloo yhteen niin ei ne juurru toisiiinsa. Sama homma naisen alapäässä.
NOllaketju, 2 lasta vaimo pyöräyttänyt ja tavara todella priimaa.
Onko kyse lantionpohjajumpista vai kokemuksesta, mutta nyt vanhempana osaa puristella ja lypsää halutessaan todella taidokkaasti.