3 synnytystä takana. Onko naisen alakerta automaattisesti mennyttä kamaa? Siis miehelle?
Eli kun tästä aina väännetään.
Haluaisin kuitenkin kuulla karun totuuden, en mitään tyyliin "ei se ole tärkeintä seksissä" tai "miehelle saa luvan kelvata, kun on lapsia sieltä tehty" tai muutakaan.
Kylmiä faktoja tiskiin, onko nainen monesti tai kenties vain kerran synnytettyään "damaged goods" lopullisesti, riippumatta jumpista jne?
Kommentit (62)
Tiukkuudesta en mene vannomaan, mutta orkun saan kyllä entistäkin helpommin. Eli nykyään ihan aina ja melkein turhankin äkkiä. Siitä näkökulmasta en voi sanoa pilalla olevan. Ei ole mieskään valittanut, muttei toisaaltaehkä valittaisi vaikka olisi aihettakin.
Itsesäälissä ryven ja kieriskelen. Kyllähän se on miehelle kova paikka, kun mulkku on niin keskikokoinen, että ei saa synnyttäneen vaimon pillusta kunnon nautintoa...
Ei ole mieskään valittanut, muttei toisaaltaehkä valittaisi vaikka olisi aihettakin.
kauaa kuin päästiin taas siihen että miehen peniksen koko on ainoa ongelma.
Uskomattomia ihmisiä täällä kun ei kestä sitä totuutta että joillain KOROSTAN joillain, ei kaikilla naisilla, synnytyys venyttää paikat piloille siitä on ihan turha jeesustella.
mutta palatkaa taas siihen lempiaiheeseenne.
ap
Vaikka siksi, että tietää onko se kutistunut synnytyksessä vai ei. Silloin tietää, missä mättää, kullissa vai pillussa.
Miksi mittailla kullin kokoa tyhmää M45
Ekan synnytyksen jälkeen oli just sopiva, ei enää liaan tiukka niinku aiemmin. Kolmannen jälkeen minusta liian löysä. Oon jumpannut ahkerasti ja kyllä puristusvoimaa on tullut lisää, mutta itse aukko on löysä ja sille ei kai voi mitään. Muuten seksi on parempaa, saan orgasmin parissa minuutissa ja joka kerta väh. 5-6 kertaa ja ne on paljon voimakkkaampia kuin ennen synnytyksiä. olen myös paljon halukkaampi ja estottomamapi kuin ennen.
Mies sanoo, että puristusta on ja hyvältä tuntuu. Ei kai se pahalta tunnu kun melkein joka päivä haluaa mua?! Eikä mies kestä kuitenkaan hirveän kauan vaikka rakastellaan monta kertaa viikossa, yleensä sellainen max 10 minuuttia, joskus vaan pari minuuttia. Sitten kyllä pannaan toisenkin kerran ja sitten kestoa on jo pidempään.
en valita, sellaista elämä on, että kaikkea ei voi saada.
Laukeamisen pitkittäminen vaikak tunniksi on jo mielestäni liian pitkään ja hommasta voi mennä maku. Mutat en oikein ymmärrä mitä tarkoitat, että kestää 10 min. Ehkä hän haluaa vain pikaisia.
Eikä mies kestä kuitenkaan hirveän kauan vaikka rakastellaan monta kertaa viikossa, yleensä sellainen max 10 minuuttia, joskus vaan pari minuuttia. Sitten kyllä pannaan toisenkin kerran ja sitten kestoa on jo pidempään.
Rakas mieheni on kovasti erittäin yhdyntäkeskeisen seksin ja tavarani perään edelleen.
tai siis vaimolla kolmen lapsen jälkeen. Ei mitään ongelmaa.
Itse asiassa tavara alkoi tuntua huomattavasti tiukemmalta vasta neljännen alatiesynnytyksen jälkeen. Emätin on jotenkin tiukempi syvemmältä, puolivälin jälkeen. Saa oikein tehdä töitä, ettei laukeaisi liian aikaisin :)
Miehelle kelpaa aina kun saa, KUNHAN SAA! Ja alapään lihaksistoa voi treenata ja kannattaa treenata, jos koskaan aiot trampoliinissa lasten kanssa hypellä pissaamatta housuun...
Kusipäälahnat voi suosiolla heittää toivon, lahna kun ei alapään lihaksia vahvista.
OFF TOPIC: Onko tehty koskaan täällä galluppia täyttääkö lahna-naiset narsistin tunnusmerkit miten hyvin? Kun ajattelin niin että jos lahnaudella nonsoleeraa kokonaan toisen seksuaalisuuden, niin täytyyhän sitä olla melkoinen sadisti hyväksikäyttäjä tai muuten luonnehäiriöinen.
Itse asiassa, jos nainen on lahna, se tarkoittaa, että mies on huono sängyssä. Jos mies on hyvä sängyssä, ei nainen PYSTY olemaan lahna. Joten opetelkaapa tyydyttämään naisenne, niin ei ole enää lahnailuongelmaa.
Itse asiassa, jos nainen on lahna, se tarkoittaa, että mies on huono sängyssä. Jos mies on hyvä sängyssä, ei nainen PYSTY olemaan lahna. Joten opetelkaapa tyydyttämään naisenne, niin ei ole enää lahnailuongelmaa.
Jaha, perisuomalainen "sulla on pieni ja minä olen oikeassa"-ämpäripillutantta nosti päätään...
Lahanus lähtee kyllä ihan jo sieltä alkeista, eli ei osallistuta esileikkiin, ei tuoda esiin omia haluja, ei kysytä mitä toinen haluaa. Koskaan.
Meinaan lahanan puolisolle SE vasta onkin yllätys kun kokee naisen, jonka seksuaalisuus on kuin positiiviversio lahnan negatiivista! Sama fiilis kuin oli ekan väritelevisiokatselun tai ekojen kännien aikana.
Parinvaihdolla, kolmannella pyörällä sun muulla ongelma ratkeaisi, mutta usein lahnaismiin kuuluu myös omistushalu, eli miehen seksuaalisuus on lahnan taskussa. Vain ja ainoastaan.
Siksi kyselin tuota linkitystä narsismiin, se kun vaikuttaisi täyttävän tuntomerkit.
Eli kun tästä aina väännetään. Haluaisin kuitenkin kuulla karun totuuden, en mitään tyyliin "ei se ole tärkeintä seksissä" tai "miehelle saa luvan kelvata, kun on lapsia sieltä tehty" tai muutakaan. Kylmiä faktoja tiskiin, onko nainen monesti tai kenties vain kerran synnytettyään "damaged goods" lopullisesti, riippumatta jumpista jne?
On vain pienikaluisia miehiä.
On vain pienikaluisia miehiä
Ei ole pienikaluisia miehiä kuin nimellinen määrä, mutta on paljon alapään lihaksistoa treenaamattomia lahnoja.
Väljyydestä en tiedä, ei ole ollut ongelma meillä, mutta kohdunkaulan sijainnista kannattaa kantaa huolta...
Meillä on lapsia 5 ja vaimon pillu on väljistynyt huomattavasti. Mutta mutta seksi on parempaa kuin koskaan aiemmin, en ole näin paljon halunnut ja nauttinut kuin nykyään. Eikä mulla ole edes iso kalu ehkä paremminkin pieni. Ei se hyvä ja nautinnollinen seksi ole kiinni pillun koosta vaan enemänkin parisuhteesta ja luottamuksesta itseensä ja toisiiinsa.
57-numeroinen kummisaapas? Vai laukeatko ajatuksen voimalla tai siksi, koska rakastat niin paljon? Toisaalta et kyllä maininnutkaan, että yhdyntä olisi parempaa kuin koskaan aiemmin.
Itselleni yhdyntä on 50-60 % kaikesta parisuhdeseksistä, joten se olisi aika helvetin iso ongelma, ellei se tuntuisi hyvältä.
Meillä on lapsia 5 ja vaimon pillu on väljistynyt huomattavasti. Mutta mutta seksi on parempaa kuin koskaan aiemmin, en ole näin paljon halunnut ja nauttinut kuin nykyään.
Ei ole! paranee iän myötä niinkuin vaimoni:)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole! paranee iän myötä niinkuin vaimoni:)
Samaa sanoisi mun mies. Joskin olen myös jumpannut. 2 alatiesynnytystä ja arpinen toosa.
Voi kyllä tuollaisen naisen pillu on oikein hyvässä kunnossa ja toimiva.
nimim. kokemusta on
vittu on perseestä.
ja pillu haisee paskalta.
sormiperse. naamavelli. kaino bataatti.