Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 synnytystä takana. Onko naisen alakerta automaattisesti mennyttä kamaa? Siis miehelle?

Vierailija
18.09.2011 |

Eli kun tästä aina väännetään.

Haluaisin kuitenkin kuulla karun totuuden, en mitään tyyliin "ei se ole tärkeintä seksissä" tai "miehelle saa luvan kelvata, kun on lapsia sieltä tehty" tai muutakaan.

Kylmiä faktoja tiskiin, onko nainen monesti tai kenties vain kerran synnytettyään "damaged goods" lopullisesti, riippumatta jumpista jne?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono:

Kauan sitten seurustelin kolman lapsen äidin kanssa. Kerran meinasin täysin vilpittömästi lipsauttaa, että ai, mä olenkin jo sisällä. Suoraan sanottuna, etenkään kortsun kanssa hänen alakertaansa ei saanut juuri minkäänlaista kontaktia.

Ja hyvät:

Asiaa olisi varmaan voinut auttaa alavartalon treenaamisella. Ymmärrän kuitenkin, että kolmen pienehkön pojan äidillä oli muutakin puuhaa kuin pillujumppa.

Hän oli muutoin sängyssä mahtava! Häntä ennen en edes tajunnut, että nainen voi olla miestä kohtaan kohtelias aivan kuten miesten toivotaan olevan kohteliaita ja huomaavaiasia naisia kohtaan. Hän todellakin osoitti, että haluaa minun nauttivan itsestään. Ja koska hän oli niin mahtava, olin iloinen, että hänen kanssaan ei aina joutunut pidättelemään ja pitkittämään.

Vierailija
2/62 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kamalan epävarma myös tästä. Mies sanoo aina ettei haittaa ja, että edelleen tuntuu. Silti jumppaan päivittäin, mutta en ole ainakaan itse huomannut suurta muutosta sormella kokeillessa ja onhan tämä värkki löysempi kuin silloin ennen lapsia. Etenkin sivusuunnassa venynyt. Kai sitä sitten täytyy luottaa miehen sanaan ja jatkaa harjoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 3 lasta ja vaimon pillo on ihan samanlainen ollu aina, ennen lapsia ja niiden jälkeen. en huomaa eroa, tai sitten en muista enää miltä tuntui 25 vuotta sitten...

Vierailija
4/62 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta ja miehelle ei kelpaa. Taitaa käydä muissa, eli kai se on mennyttä kamaa jo ennen sitä kolmatta.

Vierailija
5/62 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun tästä aina väännetään.

Haluaisin kuitenkin kuulla karun totuuden, en mitään tyyliin "ei se ole tärkeintä seksissä" tai "miehelle saa luvan kelvata, kun on lapsia sieltä tehty" tai muutakaan.

Kylmiä faktoja tiskiin, onko nainen monesti tai kenties vain kerran synnytettyään "damaged goods" lopullisesti, riippumatta jumpista jne?

Heippa, vaimoni on synnyttänyt 2 lasta enkä minä ole tuntenut mitään väljyyttä. Ollaan oltu yhdessä 27v.M45.

Vierailija
6/62 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen eron huomaa, mutta toisaalta vähän löysempänä itse aktikin kestää sitten pidempään. Sen jumpan ainoa tarkoitus ei ole tiukentaa sitä toosaa. Kun on alapään lihakset hyvissä voimissa, voi nainen niillä lihaksilla puristella sitä kalua yhdynnän aikana. Että tuntuu miehestä hyvältä ja irtoaa kyllä nopsaan. Itseasiassa parhaat kyydit olen saanut juurikin monisynnyttäjiltä jotka ovat näin huomioineet miestä. Muutenkin synnytykset tuovat naisen seksiin hehkua jota synnyttämättömillä ei vielä ole.

Naiset, älkää siis suotta murehtiko. Seksi aikuisiällä on paljon antoisampaa. Varsinkin kun molemmat osapuolet ovat aikuisia, järkeviä ihmisiä. Ei siinä mietiskellä toosaa tai jotain raskausarpea. Elämä ja rakkaus -toistensa kunnioitus on aika paljon arvokkaampi asia. :)

Vierailija
7/62 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä saattaa tosiaan kestää kauemmin, koska laukeaminen ja ennenkaikkea jäykäksi saaminen on niin tavattoman vaikeaa. Olen usein kokenut yhdynnässä laukeaminen, joka on seurausta ainoastaan siitä, että tahti on ollut niin kova. Kalu ei ole ollut tavanomaisen jäykkä. Ja koska kalua ei saa jäykäksi, laukeamisen ajankohtaa ei voi kunnolla säädellä eikä tehdä "huipun lähestymisiä" samalla tavoin kuin ennen synnytystä. Peppupano auttaisi kyllä hieman asiaa, mutta jotenkn siinäkään ei ole oikein viehätystä, koska ainakin minulle se on nykyään enemmän tiukan pillun korviketta.

Eli suora vastaus. Kyllä se pilalle menee. Kaikillahan se ei mene, joten en halua yleistää.

Vierailija
8/62 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kamalan epävarma myös tästä. Mies sanoo aina ettei haittaa ja, että edelleen tuntuu. Silti jumppaan päivittäin, mutta en ole ainakaan itse huomannut suurta muutosta sormella kokeillessa ja onhan tämä värkki löysempi kuin silloin ennen lapsia. Etenkin sivusuunnassa venynyt. Kai sitä sitten täytyy luottaa miehen sanaan ja jatkaa harjoituksia.

Jumppaa on monenlaista, mutta se parhaiten on minulla onnistunut jo vuosien kokemuksella geishapallojen avulla. Kokeile jos ei aiemmin kokemusta.

Vierailija
9/62 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä saattaa tosiaan kestää kauemmin, koska laukeaminen ja ennenkaikkea jäykäksi saaminen on niin tavattoman vaikeaa. Olen usein kokenut yhdynnässä laukeaminen, joka on seurausta ainoastaan siitä, että tahti on ollut niin kova. Kalu ei ole ollut tavanomaisen jäykkä. Ja koska kalua ei saa jäykäksi, laukeamisen ajankohtaa ei voi kunnolla säädellä eikä tehdä "huipun lähestymisiä" samalla tavoin kuin ennen synnytystä. Peppupano auttaisi kyllä hieman asiaa, mutta jotenkn siinäkään ei ole oikein viehätystä, koska ainakin minulle se on nykyään enemmän tiukan pillun korviketta.

Eli suora vastaus. Kyllä se pilalle menee. Kaikillahan se ei mene, joten en halua yleistää.

oot mies, et saa pippeliäs kunnolla pystyyn ja syytät siitä vaimos värkkiä? Jotain rajaa.

Vierailija
10/62 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulia runno itseensä.

Vierailija
11/62 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulia runno itseensä.

Ulkonäöllisesti tuskin on samanlainen (mitä nyt tuli vilastua)mutta muutoin ihan kuosissa. Juteltiinkin tuosta miehen kanssa, joka ei kyllä löytänyt mitään negatiivista sanottavaa. Totesi vain, että samanlaiselta tuntuu edelleen.

Vierailija
12/62 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vain kahden lapsen äidin kanssa vehtaan. Kyllä toimii ja tuntuu ja irtoaa. Jos jotain on tiukkuudessa menettänyt niin lantiojumpalla opitut temput kyllä korvaa sen.

Vierailija
13/62 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

geishakuulat on onneksi keksitty ja ei ihan uusi keksintö ollenkaan. Suosittelen!

Vierailija
14/62 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa on monenlaista, mutta se parhaiten on minulla onnistunut jo vuosien kokemuksella geishapallojen avulla. Kokeile jos ei aiemmin kokemusta.

Minulla on sellaiset pienet treenipallot, jotka pysyvät jo sisällä kävellessä, mutta puristus on lähinnä etu- ja takaseinästä ja tilaa on molemmille sivuilla vaikka kuinka (sormella kokeillessa). Eipä kai tuollaista saa millään jumpalla edes korjattua, toivotaan, että aika palauttaa. Lapset on tehty 5 vuoden sisällä kaikki, joten paikat on olleet aika kovilla. Onneksi on edes jotain puristusta, en ollut mitenkään älyttömän tiukka ennen lapsiakaan.

Vierailija
15/62 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vika on jossain muussa, kuin "tavarassa", jos ei hyvältä tunnu. Minä olen jo lahes 50, eikä sen pillun tiukkuudella ole nautinnon kanssa mitään tekemistä. Voi sitten sanoa, että miehellä on liian pienet vehkeet, jollei nautintoa saa.

Vierailija
16/62 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneet naiset on paljon kypsempiä, kuin ihan tyttöset. Seksikin on ihan toista luokkaa olipa värkki millainen tahansa. (poikkeuksia tietenkin löytyy) Mutta pillusta homma ei tosiaankaan ole kiinni.

Olen huomannut, että imettäneillä naisilla on mukavemmat nännit imeskellä ja heidän kehonsa tuntuu reagoivan voimakkaammin. Lapsettomien nännit on sellaisia arkoja nyppyjä, että ei niihin oikein uskalla koskeakkaan.

nimim. seksiä yli 40 v kokemuksella

Vierailija
17/62 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat kyllä alkoivat synnytyksen jälkeen ja pilluun mahtuu myös paljon paksumpia dildoja nykyään. Ehkä logiikkani on mennyt metsään.

Huomautan vielä, että potenssissani ei ole mitään vikaa. Sen olen todennut muilla keinoin.

oot mies, et saa pippeliäs kunnolla pystyyn ja syytät siitä vaimos värkkiä? Jotain rajaa.

Vierailija
18/62 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että tarvisi paljon paksumman vehkeen.

Ei naista varten vaan itseä varten. Ehdotuksia?

Voi sitten sanoa, että miehellä on liian pienet vehkeet, jollei nautintoa saa.

Vierailija
19/62 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauaa kuin päästiin taas siihen että miehen peniksen koko on ainoa ongelma.

Uskomattomia ihmisiä täällä kun ei kestä sitä totuutta että joillain KOROSTAN joillain, ei kaikilla naisilla, synnytyys venyttää paikat piloille siitä on ihan turha jeesustella.

mutta palatkaa taas siihen lempiaiheeseenne.

ap

Vierailija
20/62 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kolme lasta.

Ei vaimon pillu mihinkään ole venahtanyt.

kolmannen jälkeen kohdunsuu ei ole vaan enää niin hyvässä kohdassa. Kakkosen jälkeen se oli loisto paikassa tuntui tosi mukavalta terskaan.

Tosin ei se ennen ensimmäistäkään ollut mitenkään hyvässä paikassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi