Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

41% naisista saa orgasmin joka yhdynnällä?

Vierailija
17.09.2011 |

Näin just yks tv ohjelma väitti, minä saan ehkä joka kymmenennellä kerralla, useimmat kerrat annan säälistä ja vain harvoin n.1 kk olen niin virittyny että saan orgasmin, olenko toivoton vai onko testi prosentit valehtelua. nim: oishan se kivaa saada yhtä useesi ku mieski

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä 4-5 kertaa per yhdyntä. En tiedä sitten laukeanko helposti vai onko mies poikkeuksellisen hyvä. Ainakin varustelultaan on. Mutta esileikkiä ei harrasteta, minusta se tuntuu jotenkin kornilta ja kiusalliselta. Eikä mieskään ole sellaisesta kai kiinnostunut. Päivän mittaan sitten aina jaetaan hellyydenosoituksia jotka korvaa meillä esileikin.

Vierailija
2/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä joka kerta?? Mitä olen vuosien varrella asiaa lukenut ja juttuja kuunnellut, niin ei yleistä kuitenkaan.

Siksi on todella vaikeaa verrata seksitapojakin ja käyttäytymistä, koska niin moni ei saa, vaikka yrittää mitä (tai on yrittämättä mitään). Turha toisten on väitää, että nainen makaa kuin kuollut lahna, jos ei saa. Halu yhdyntään ei ole ehkä vuosien jälkeen niin voimakas, kun siihen ei liity orgasmia, ainakaan helpolla. On myös ymmärrettävää, miksi toiset naiset ovat niin miesten perään ja valmiita tuhoamaan monet ihmissuhteetkin, koska heillä on voimakas primitiivinen halu yhdyntään.

Meitä on niin moneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suora yhdynnässä tapahtuva orgasmi todettiin mahdottomaksi, eikä kukaan naisista ollut sitä kokenut.

Itse olen 44v ja klittaa nuolemalla olen saanut aina, en koskaan siitä, että mies vetelee isolla munallaan pari minuuttia ja se on sit siinä!

Vierailija
4/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v, enkä vielä koskaan saanut orgasmia!!! Onko vika miehessäni(oltu yhdessä 16v) vai onko alapääni tunnoton?

Arvatkaapa innostaako seksi?

Vierailija
5/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuitenkin itse vastuussa orgasmistaan, niin miten kukaan ees viitsii siihen ryhtyä jos tulos ei oo ton parempi?

Itse saisin 100%:sti, mutta sen jälkeen kun opin saamaan myös emätinorkun, niin saan orkun harvemmin kuin aiemmin, koska en viitsi enää ryhtyä klittaorkkuihin, koska emätinO nyt vaan on niin paljon parempi.

Vierailija
6/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suora yhdynnässä tapahtuva orgasmi todettiin mahdottomaksi, eikä kukaan naisista ollut sitä kokenut. Itse olen 44v ja klittaa nuolemalla olen saanut aina, en koskaan siitä, että mies vetelee isolla munallaan pari minuuttia ja se on sit siinä!

Ihanaa!

Vierailija
7/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole oikeasti saanut ikinä muuta kuin oman käden kautta. Kai se vika on korvien välissä, mutta minkäs teet.

Vierailija
8/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaijaijai kun olet niin erinomainen :)

Vierailija
9/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin, että toi lukema tarkoittaa naisia jotka saavat orgasmin pelkässä yhdynnässä? Minä en ole koskaan saanut pelkässä yhdynnässä orkkua, mutta mieheni kanssa saan joka kerta kun samalla hyväilen itseäni... joten jokainen on todellakin vastuussa orkuistaan :)

Vierailija
10/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi suurin osa miehistä sekoittaa orgasmin ja siemensyöksyn, joka ei sinällään tunnu miltään, niin kuin ei naisen ejakulaatiokaan.

Kyllä ne ovat sama asia. Toki tiedän, joistakin marginaalisista tantra-seksiä harrastavista, jotka väittävät saavansa orgasmeja ilman siemensyöksyä tai toisinpäin.

Vierailija
11/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 80-85 kertaa sadasta saan itsekin. Olen aktiivinen orgasminhankkija ja kosketten itseäni. En varmasti saisi juuri koskaan jos en niin tekisi.

Vierailija
12/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuitenkin itse vastuussa orgasmistaan, niin miten kukaan ees viitsii siihen ryhtyä jos tulos ei oo ton parempi?

Itse saisin 100%:sti, mutta sen jälkeen kun opin saamaan myös emätinorkun, niin saan orkun harvemmin kuin aiemmin, koska en viitsi enää ryhtyä klittaorkkuihin, koska emätinO nyt vaan on niin paljon parempi.

Toi että nainen on itse vastuussa orgasmistaan? Minun mielestäni se tarkoittaa sitä, että naisen pitää ohjata miestä antamaan se orgasmi hänelle. Opettaa mistä tykkää, ja mitä miehen pitää tehdä. Jos ei kerro mistä tykkää, mies ei voi tietää mitä pitää tehdä. Sitten on näitä miehiä jotka eivät aio edes yrittää, vaan tyydyttävät vain itsensä ja jättävät naisen kuin nallin kalliolle vedoten siihen että "nainen on itse vastuussa orgasmistaan". Siinä kohtaa minä olenkin ottanut vastuun ja vaihtanut miestä.

Vierailija
13/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 80-85 kertaa sadasta saan itsekin. Olen aktiivinen orgasminhankkija ja kosketten itseäni. En varmasti saisi juuri koskaan jos en niin tekisi.

Meillä ei myöskään läheskään aina ole varsinaista esileikkiä. Vähän kyllä pussaillaan, niin huomaa onko toinen missä tunnelmassa. Sitten vaan puuhataan. Joskus sitten leikitään pidemmälti, mutta kun on nuo lapset on aika kortilla. :)

Itseasiassa mietin että tuo luku on varmaan suurempi. On aika harvinaista etten tulisi, ja se johtuu silloin enemmänkin minusta kuin miehestä. Että jotenkin olen väärällä tuulella enkä pääse kunnolla tunnelmaan.

Vierailija
14/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö sanon minä

Vierailija
15/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole saanut yhdynnässä mieheni kanssa orgasmia koskaan

Vierailija
16/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin saada orgasmin pelkällä rintojen hyväilylläkin, mutta kyllä saan myös yhdynnässä. En kyllä ymmärrä, miksi sellaisia pitäisi haukkua, jotka näin sanovat, ei se mistään 'erinomaisuuden' kuvitelmasta johdu. En minä tiedä mistä. Itse en epäile tuota prosenttiosuutta, tästäkin keskustelusta huomaa, että osa naisista ei vain halua uskoa, että toisille naisille orgasmi on jostain syystä helpompi kuin toisille. Minäkin olen muuten huomattavasti nopeampi kuin mieheni.

Vierailija
17/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulesta temmattu. Itse saan orgasmin yhdynnässä, mutta en joka kerta. En tiedä ketään muutakaan joka saisi joka kerta. Tiedän kyllä useammmankin jotka eivät saa koskaan.

Vierailija
18/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana mutta vain nykyisen eli aviomieheni kanssa olen saanut ja saan joka kerta orgasmin yhdynnässä. Mies huomio minut kyllä hyvin ja on taitava, mitä ei voi sanoa kaikista edellisistä kumppaneista. Uskon kuitenkin että suurin syy on korvien välissä. Kun luottamus on kohdallaan muutenkin voi luottaa ja antautaua seksissä täysillä.

Vierailija
19/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan joka kerta. Yhdestä-kolmeen orgasmia.

Vierailija
20/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Dosentti Osmo

Kontulan Halu&Intohimo-

teoksessa todetaan, että vuonna

2007 tehdyssä tutkimuksessa

naisista 46 prosenttia ilmoitti

saavansa orgasmin yhdynnässä

melkein aina tai useimmiten."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä