Kolmekymppiset ikiteinit facebookissa.
Alkuviikosta päivityksissä muistellaan edellisen viikonlopun kännisekoilua ja naureskellaan kuinka kova krapula on. Viikon loppua kohden aletaan hehkuttaa tulevaa viikonloppua biletyksineen.
Linkitellään youtubesta kappaleita, kuten Petri Nygårdin selvä päivä ja kirjoitetaan siihen oheen "rai rai" tms.
Kirjoitellaan kaverin seinälle eli kaikille muillekin näkyviin: "lähitsä sen äijän luo yöks? :D" tai "pääsitkö kotiin asti, olit aika kuosit" jne.
Julkaistaan valokuvia missä ollaan niin turvat ettei kellekään jää varmasti epäselväksi.
Voihan myötähäpeä.
Kommentit (6)
eikös teinit tuolla tavalla juuri käyttäydy? Ainakin itse muistan, että oli hauskaa ja "coolia" jos joku sekoili kännissä ja näistä sitten puhuttiin aina maanantaina koulussa jne.
mistä syystä suurin osa Fb-kavereistani on suunnilleen samaa ikäluokkaa, +- 5 vuotta. Minun feedissäni ei moisia päivityksiä näy lainkaan. Kavereita n. 300.
Kannattaa varmaan vähän katsoa, millaisten ihmisten kanssa kaveeraa. :)
niin sehän on sieltä vain ihailtavaa.
Ja minä oikeasti tykkään kavereistani, ja mielelläni luen heidän kuulumisiaan. Siksi itsekin joskus niitä kirjoitan.
Mutta ei minulla olekaan mitään satoja puolituttuja kavereina, vaan oikeita kavereita.
Ikävä kyllä fb kavereiksi keräytynyt myös esim. (entisiä)työkavereita, joiden kanssa ei sitten olekaan samat sävelet/arvot. 30+ jokaviikonloppuinen kännäys on jo säälittävää.
joka on lisäksi lievästi heikkolahjainen.
Facebook on kyllä typerä. Itsetehostuksen tarvetta koko touhu noin ylipäätäänkin. Miksi? En voi ymmärtää, miksi muut olisivat kiinnostuneita jatkuvasti siitä, mitä milläkin hetkellä ajattelen ja teen?