Hintakysymys: Onko Cittarin tarjous (wc-ja tal.pap.) oikeasti edullinen? 20,50 €
Mietin että kannattaako lähteä raahaamaan lasten kanssa? Meillä kun ei ole autoa.
Ja se tarjous on Lotus Soft Embo wc- paperi 40 rl
16,50€
0,34 €/ rl
ja lotus emilia 16 rl 9,50€
0,44 e/ rl
?
Mitä mieltä kissanruokien hinnoista?
Marketeista kun ne kuitenkin ostetaan.
Kommentit (12)
Löyhästi pakattu rulla eli paperia pari metriä?
halpa vessapaperi 30 senttiä/rulla
halpa talouspaperi 40 senttiä/rullaItse jätän mammutit väliin.
me ostetaan kissoille Latz-merkkistä ruokaa ja sitä saa halvimmalla yleensä Lidlistä. Cittarissa se on kalleimmasta päästä. Prismassakin on halvempaa.
me ostetaan kissoille Latz-merkkistä ruokaa ja sitä saa halvimmalla yleensä Lidlistä. Cittarissa se on kalleimmasta päästä. Prismassakin on halvempaa.
Meillä ostetaan 8 rullan pakkauksia jotka maksaa alle 3 euroa paketti.. Eli 40 rullaa maksaisi n. 15 euroa.
Normaalihinta 29c-34c/rulla riippuen pakkauskoosta ja ostopaikasta. Olen käyttövertaillut ja itse sitä mieltä, että se on parasta vessapaperia hintalaatusuhteelta.
Talouspaperista en tiedä, kun meillä ei aktiivisesti sitä käytetä.
Meillä ostetaan 8 rullan pakkauksia jotka maksaa alle 3 euroa paketti.. Eli 40 rullaa maksaisi n. 15 euroa.
Normaalihinta 29c-34c/rulla riippuen pakkauskoosta ja ostopaikasta. Olen käyttövertaillut ja itse sitä mieltä, että se on parasta vessapaperia hintalaatusuhteelta.
Talouspaperista en tiedä, kun meillä ei aktiivisesti sitä käytetä.
teillä kokemuksia noista Korpelan wc-papereista? Halpaa ja ilmaiseksi kotiin kuljetettua, mutta onko se hyvää?
http://www.korpelapaper.fi/uusi/index.php?sivu=jellona_wc_paperi&kieli=…
8 rullan pakkauksessa 31c rulla.
Talouspaperi rainbown, hintaa en muista.
On ihan pyllystä! Esimerkiksi lasten muksu-velli oli tarjouksessa 5kpl 3e eli 60c purkki. Normaalistihan se velli cm:ssä maksaa 57c..
ei tarkoita että tuote olisi jotenkin normaalia halvempi. Tarjous on vain tuotteen esille nostamista ja markkinointia. Hinta voi olla sama, kalliimpi tai halvempi kuin normaalisti.
halpa vessapaperi 30 senttiä/rulla
halpa talouspaperi 40 senttiä/rulla
Itse jätän mammutit väliin.