Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko kahden homon kasvattaa sun lapset jos toinen olisi exäsi?

Vierailija
16.09.2011 |

Siis oikeasti paljastuisi että ex on homo,olet kuolemassa ja hän haluaisi siunauksesi.Mitä tekisit?

Itse haluaisin nähdä millainen koti näillä miehillä on jne.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Mielestäni homous ei ole normaalia.

Haluaisin että ex odottaa että lapsi itsenäistyy ja muuttaa miehensä kanssa yhteen sitten. Muussa tapauksessa haluaisin lapsen esim mummolleen. Eihän sekään ole normaalia mutten haluaisi että lapsi oppii että maailmassa kaikki epäluonnollinen voidaan vääntää väkisin luonnolliseksi.

Vierailija
2/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai antaisin mikäli on ihan järkevä ihminen ja puoliso myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis mulla ei ole exää, mutta jos tulisi ero lasteni isän kanssa ja hän paljastuisi homoksi, niin kyllä. En luota kasvattajana keneenkään ihmiseen enemmän kuin mieheeni, ja tulen luottamaan aina.

Vierailija
4/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luottaisin että hän on hyvä isä, niin kyllä antaisin. Mielummin oma isä kasvattaa kuin antaisin jollekkin vieraammaalle kasvatettavaksi.

Vierailija
5/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vanhemmistani ilmoitti olevansa kiinnostuneempi samaa sukupuolta olevista, sekään ei tuntunut pahalle.

Vierailija
6/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pariskunnan toinen osapuoli biologinen isä? Ja ne tahtois kasvattaa mun orpolapseni?

No hemmetti keille muillekaan lapseni menis tai antaisin kuin isälleen ja sen perheeseen?? Tietenkin!

Vierailija
7/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vaaleja täällä oli noin 100 %:n kannatus homoadobtiolle yms, joten älä kysele tyhmiä

Vierailija
8/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isä on erinomainen kasvattaja ja hyvä ihminen kaikin puolin.

Vierailija
9/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne tuntuu niin absurdilta, kun ajattelen exääni :-D Mutta luulen, että antaisin. Tai siis ei se homous sinänsä olisi esteenä, jos exä olisi ollut hyvä kasvattaja ja vanhempi. En kuitenkaan suorilta käsin hyväksy homopareille adoptio-oikeutta. Se tuntuu omituiselta. Myönnän, että olen tässä asiassa vanhanaikainen...ja mielipiteeni jopa hieman hävettää.

Vierailija
10/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilit yms.

Vierailija
11/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joo. Ei se homous lapsia pilaisi...

Vierailija
12/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs siis oletetaan, että nykyinen mieheni paljastuisi homoksi ja minä olisin kuolemassa ja tuntisin / tietäisin hänen kumppaninsa fiksuksi tyypiksi.

Vierailija
13/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tapauksessa antaisin exäni kasvattaa lapseni nykyisen vaimonsakin kanssa. Pakko luottaa siihen , että ex on pätevä vanhempi ja varmaan valinnut ihan asiallisen naisen puolisokseen. Ja ei, emme ole väleissä, avioliitto päättyi uskottomuuteen tämän uuden naisen kanssa.

Se, että uusi puoliso olisi mies, ei sinällään muuttaisi asiaa. Ehkä se uskottomuuskin olisi ollut helpompi ymmärtää...

Vierailija
14/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko muka jotenkin estää lapseni isää saamasta lasta luokseen asumaan jos minä kuolisin? Etenkään siksi että minulla olisi homofobia? Kun se homous ei nykypäivänä ole rikos kuitenkaan, niin miten mahtaisi käydä, kun lapsen biologinen vanhempi olisi valmis kasvattamaan omansa, mutta kuoleva toinen vanhempi "ei halua"..?

Vierailija
15/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsen teko on vaan miesten ja naisten hommaa!! Ei se oo luonnolista että ne olis lasten hoitajia!!!

Vierailija
16/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei olisi jotain muuta syytä vastustaa (alkoholismi, mielisairaus tms.).

Tunnen homovanhempia, ja ovat ihan samanlaisia ja ehkä vähän parempiakin vanhempia kuin heterot keskimäärin (koska heidän on todella täytynyt haluta lapsia eikä tehdä niitä vahingossa tai tavan vuoksi).

Vierailija
17/17 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaikea uskoa että täällä keikkuisi kaksi yhtä hyvän oikeinkirjoitustaidon omaavaa :D :D

Adobtio-oikeus pois niiltä, jotka ei osaa kirjoittaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän