Mistä löytyisi pirteitä unisex-haalareita?
Eli ei saa siis olla musta, tummanruskea/-vihreä eikä tässä tapuksessa kirkkaanpunainenkaan.
Valikoima tuntuu aika onnettomalta, saisiko täältä apua?
Kommentit (6)
vielä vähän vaatimuksia eli hintaa mielellään mahdollisimman vähän (150 eurolla löydän kyllä kivoja haalareita...) ja koko pitäisi olla noin 116-122. ap
löytyy lähes kaikilta merkeiltä! Raidat, tähdet ym. käyvät tytöille ja pojille, sateenkaariraitainen Molon haalari on varmasti tarpeeksi reipas!
Myynnissä mm. Keltaisessa ketussa. Siellä kaupassa näytti olevan aika värikkäitä talvivaatteita, kun kävin uudessa liikkeessä pikakierroksella.
ja värikkäitä: Rasavil, Jonathan, Remu, KappAhl, Name It, Lenne. Kaikilta löytyy jotain värikästäkin, mutta kelpaako sinulle, en voi tietää :)
Minymolta löytyisi isoja kokoja, mutta tämän talven värit on aika tylsät (ne mitä olen itse nettikaupoissa nähnyt, ehkä löytyy muutakin).
löytyy lähes kaikilta merkeiltä! Raidat, tähdet ym. käyvät tytöille ja pojille, sateenkaariraitainen Molon haalari on varmasti tarpeeksi reipas!
Myynnissä mm. Keltaisessa ketussa. Siellä kaupassa näytti olevan aika värikkäitä talvivaatteita, kun kävin uudessa liikkeessä pikakierroksella.
Ticketin navy star on kiva, kuten myös Molon ruudullinen! Mutta niille olen juuri etsimässä halvempaa vaihtoehtoja ja tuntuu ettei sellaisia ole... Perinteinen alaosa yksiväristä ja yläosassa väriä/kuviota-ei kiitos. Vaikkapa keltaista tai pirteää vihreää, mutta niitä ei tunnu olevan kuin noissa kalliimmissa =O(. ap
löytyy didriksons-merkiltä, hinta n. 100 euroa. Myynnissä nettikaupoissa ja urheiluliikkeissä.
Vedenpitäviä, joten ei niitä ihan halvimpia.
Reimalla on aika kivoja unisex-versioita, katso niiden sivuilta. Jotain värikkäitä raitaisia jne.