Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soppiko tämä paita kapean pitkän juhahameen kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän alhaalta ja on pitkä alas asti.

ap

Vierailija
2/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saattaa se nyt ehkä toimia jos olet tikkulaiha. Mutta jos vähänkään muotoja, niin näytät marttakerhon perustajajäseneltä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin oikeesti miettimään että juha-hame... no onhan tietysti jussi-paitojakin olemassa, niin että miksei juha-hameita? :-D

En ole ihan hulluna tuohon linkittämääsi puseroon, on vaikea kuvitella vartalotyyppiä jolle tuo sopisi. Linja on hyvin epämääräinen, ja jos hame on kaunis ja linjakas, on sääli jos yläosa sen pilaa. Ylipainoa tuo puseron malli ei peitä, erityisesti jos rinnat ovat kookaat voi efekti olla tosi koominen, mutta toisaalta hoikan vartalon se saa näyttämään muodottomalta myös. Eli peukku alaspäin täältä... Väri on kyllä kaunis ja puhdas, sopii monelle suomalaisnaiselle.

Vierailija
4/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiskymppinen, mutta en kyllä tuollaista täti-rusettipaitaa päälleni pistäisi!

Vierailija
5/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sovi.

Vierailija
6/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän tämän paidan väristä. Mutta en ehkä laita sitä hametta tämän kanssa.Vaan sellaisen pohjepituisen ja kapean vyön.

Vierailija
7/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä hoikka, vartalo kondiksessa

Hyvä ihminen, laita siinä tapauksessa jotain, joka istuu nätimmin eikä kätke sitä hoikkuutta ja kaunista vartaloa!

Vierailija
8/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä tiukoista vaatteista.Pidän yleensä tunikoita.

ap

Vierailija
9/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiskymppinen, mutta en kyllä tuollaista täti-rusettipaitaa päälleni pistäisi!

täti-vaate ei aina näytä tätimäiseltä, jos tyyli muuten nuorekas. Vanhemman päällä näyttää kyllä aina.

Vierailija
10/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mittainen on kantaja - pitkän ja hoikan päällä tietty käy, ehkä.

Alhaalta kellotettu taftihame? Pitkä, ison tuntuinen paita "syö" hameen muotoa, ellei paitaa pidä avonaisena takkina ja alla sitten avonainen toppi.

Vierailija
11/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi kysyt palstalla muiden mielipidettä, jollet siitä kuitenkaan piittaa? Aika yksimielisen nuivan vastaanoton tuo pusero täällä sai...

Vierailija
12/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätimäinen! ja jos on, niin nythän on muotia tuollainen löysä, 80-luvun linja. Ei sovi kaikille ja tekee helposti mittasuhteet vääriksi. Katsokaa, mitä preppy-teineillä on päällä

Mutta alkuperäiseen kysymykseen. EI missään nimessä merenneitomallisen taftihameen kanssa, paita ja hame ovat eri paria. Lyhyen kynähameen kanssa kyllä, näytät seksikkäältä sihteeriltä :)

Ei vaatteiden tarvitse olla kireitä. Istuva ja kireä ovat ihan eri asia

Vierailija
13/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo paita minulle sopii eikä vanhenna yhtään.

ap

Vierailija
14/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaunis, vartaloa imarteleva ja näyttävä leikkaus. Yläosan ei kannattaisi riidelläsen kanssa, molemmat kärsivät. Itse yhdistän sen mieluiten yksinkertaiseen, simppeliin yläosaan, toppiin tai vaikkapa kauniisti istuvaan (huom. istuva ei todellakaan ole sama kuin tiukka) jakkuun. Esimerkkeinä muutama kuva:

http://images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/20090609/293.tr.pleat…

http://couturesnob.com/LEOPARDSKIRT%20(2).jpg

http://www.neimanmarcus.com/store/catalog/prod.jhtml?itemId=prod1411700…

Tässä nyt nopeasti yksi esimerkki siitä, mitä tarkoitan istuvalla, joka ei kuitenkaan ole tiukka tai liian paljastava:

http://www.cybernetplaza.com/aspjpeg_main.asp?image=\itempics\1266.jpg

Vierailija
15/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/18 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/18 |