Mitä mieltä tästä kropasta? *kuvat*
Pituutta 164cm.
Sivusta: http://aijaa.com/v.php?i=006088698097.png
Edestä: http://aijaa.com/v.php?i=009538698098.png
Kommentit (21)
Sellainen 22-25 -vuotiaan. Hoikka ja nätti.
lihaksia tarviit lisää! Paranee tuo ryhti huomattavasti. Silloin ei niin kiinnitä huomiota esim. vatsan roikkuvaan nahkaan ja saat takapuoleesi muotoa. Tee jumppa vaikka joka päivä. Hyviä ohjeita on netti ja lehdet pullollaan, etsit sulle sopivimmat. Laihduttaa ei tarvitse, se jumppa + muu liikunta riittää. Esim. kävely tai juoksu tai joku ryhmäliikunta pari kertaa viikossa tuo virkeyttä ja kestävyyttä lihaksiin.
Ilmeisesti vastikään synnyttäneen nuoren naisen vartalo. Sellainen 22-25 -vuotiaan. Hoikka ja nätti.
Lapsi on syntynyt 2,5vuotta sitten ja olen laihduttanut 20kg.
Vatsaa olen jumpannut ja on se pienentynytkin reilusti mutta pömpöttää vieläkin jonkin verran :s
varmasti vaatteet päällä ihan kaunis lihaksia tarviit lisää! Paranee tuo ryhti huomattavasti. Silloin ei niin kiinnitä huomiota esim. vatsan roikkuvaan nahkaan ja saat takapuoleesi muotoa. Tee jumppa vaikka joka päivä. Hyviä ohjeita on netti ja lehdet pullollaan, etsit sulle sopivimmat. Laihduttaa ei tarvitse, se jumppa + muu liikunta riittää. Esim. kävely tai juoksu tai joku ryhmäliikunta pari kertaa viikossa tuo virkeyttä ja kestävyyttä lihaksiin.
Käyn lenkillä kaksi-kolme kertaa viikossa. Noin tunnin reipas lenkki rattaita työntäen. Olen jumpannut puoli vuotta selkää ja vatsaa kolme kertaa viikossa (vuoden vaihteessa, jäi pahentuneiden niskakipujen takia tauolle) ja ryhtikin on parantunut. Mutta minulla on löysät nikamat joten edistys selän puolelta on hidasta, vaikka teen selkäjumppaa joka päivä.
Olen aina ollut melko peputon :s
Näyttää just synnyttäneeltä Löysä maha.
siitä, että se on kauttaaltaan arpinen kyljestä kylkeen. Arvet ovat onneksi haalistuneet mutta sehän ei nahkaa napakoita.
ihan jees olisinpa minäkin yhtä hoikka.
Mietin että laihduttaisinko vielä muutaman kilon vai ostaisinko mummohousut mahalleni. Vatsalihasjumpista on kaikki vähänkin normaalin rutistuksen tapaiset pois laskuista kunnes niska saadaan kuntoon. En osaa oikein arvioida itseäni enää.
Mulla samanlainen. Ei täydellinen, mutta ihan kelpo vartalo :)
ihan jees olisinpa minäkin yhtä hoikka.
Mietin että laihduttaisinko vielä muutaman kilon vai ostaisinko mummohousut mahalleni. Vatsalihasjumpista on kaikki vähänkin normaalin rutistuksen tapaiset pois laskuista kunnes niska saadaan kuntoon. En osaa oikein arvioida itseäni enää.
ei sun tarvi ihan totta laihtua enää yhtään!
olet just hyvä noin. kyllä naisen kropassa saa näkyä,että lapsi on saatu.
Olen aina ollut melko peputon :s
Tee jalkakyykkyä salilla ISOILLA PAINOILLA. Lihas ei kasva tuntikausia ilman vastusta vatkaamalla tai kävelyllä. Pakaralihas + rasva sen päällä = pylly
Löysä maha.
ei vana siltä, että on laihtunut 20kiloo. Kyllä sullakin siinä nahka roikkuis. Sitäpaitsi ei roiku edes pahasti! Aplle sellaset terkut, että alushousuihin kannattaa satsata. Noi sun alushousut nyt oikein korostaa tota sun mahaa. Mutta oikein nätti vartalo sulla!
miten laihdutit? sulla on ihanat jalat...:)
Tee jalkakyykkyä salilla ISOILLA PAINOILLA. Lihas ei kasva tuntikausia ilman vastusta vatkaamalla tai kävelyllä. Pakaralihas + rasva sen päällä = pylly
Laitetaan muistiin ja otetaan käyttöön mahdollisimman pian :)
ei vana siltä, että on laihtunut 20kiloo. Kyllä sullakin siinä nahka roikkuis. Sitäpaitsi ei roiku edes pahasti! Aplle sellaset terkut, että alushousuihin kannattaa satsata. Noi sun alushousut nyt oikein korostaa tota sun mahaa. Mutta oikein nätti vartalo sulla!
Mä olen etsinyt oikeanlaisia pöksyjä. Mutta alusvaateliikkeessä tuputtavat liian pientä. Pepulle ok mutta sitten puristavat kylkien jenkkiksiä oikein lisää esille :s Olen taas itse yksikseni vähän eksyksissä kun alusvaatteita pitäisi löytää.
Mulla on ihan identtinen kroppa sun kanssas! Kiinteytyä haluaisin minäkin. 37v, 164 cm ja 52 kg.
hurjasti onnea mahtavasta saavutuksesta miten laihdutit? sulla on ihanat jalat...:)
Laihdutin laskemalla kaloreita ja nipistämällä pikkuisen hiilareista pois :)
Paljonko painat? Mulla on ihan identtinen kroppa sun kanssas! Kiinteytyä haluaisin minäkin. 37v, 164 cm ja 52 kg.
mene vaikka lindexille, saat edullisesti kauniin värisiä vyötärölle nousevia lempeästi tukevia pöksyjä, trendikkäitä ja söpöjä! Ja pienelle pepullesi sopivat hyvin takaa niukemmin leikatut, niitäkin löytyy. Nätit samanväriset rintsikat, niin hienolta näyttää!
Ja onnea, kroppaprojektisi on ollut tosi menestyksekäs! Itsekin kiinnittäisin pepun ja reisien lihaksiin huomiota kun näemmä vatsaa ja selkää jo jumppaatkin. Jalkakyykyt ovat loistava idea, samoin ihan maasta veto suorin jaloin pystyyn saakka -- katso netistä ohjeita!
mene vaikka lindexille, saat edullisesti kauniin värisiä vyötärölle nousevia lempeästi tukevia pöksyjä, trendikkäitä ja söpöjä! Ja pienelle pepullesi sopivat hyvin takaa niukemmin leikatut, niitäkin löytyy. Nätit samanväriset rintsikat, niin hienolta näyttää!
Ja onnea, kroppaprojektisi on ollut tosi menestyksekäs! Itsekin kiinnittäisin pepun ja reisien lihaksiin huomiota kun näemmä vatsaa ja selkää jo jumppaatkin. Jalkakyykyt ovat loistava idea, samoin ihan maasta veto suorin jaloin pystyyn saakka -- katso netistä ohjeita!
Lindexillä kävinkin joku aika sitten etsimässä liivejä kun oli alet. Valitettavast ei oikein löytynyt kokoa. Myyjää jos olisin rohjennut vaivata, mutta kun oli ruuhkaa. Changessa kokoni on 65E joten etsin Lindexistä 70kokoisia mutta hiljaista piteli. Isompi ympärys taas ei sitten enää olekkaan hyvä. Jospa menisin sinne uudestaan vaikka näin hiljaisempaan aikaan päivästä :)
Vatsalihaksia tekemällä sä oot kohta ihan täydellinen.