Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpiko liitto lähihoitajalle, Tehy vai JHL?

Vierailija
16.09.2011 |

Onko kokemusta noista liitoista, osaisitko suositella toista? Perustelut myös kiitos.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, vanhustyö.

Ei vakituista työpaikkaa, sijaisuuksia kaupungilla vanhustyössä sekä lastenhoidossa.

Vierailija
2/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehyssä on paljon muitakin kuin sairaanhoitajia, myös toisen asteen koulutettuja on paljon. JHL on sekaliitto, enkä todellakaan ymmärrä, miksi joku hoitaja siihen liittyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä on paljon vanhusasiaa, ja liitto järjestää ison vanhustyökonferenssikin lokakuussa.

Vierailija
4/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelen Tehyä. Mutta itse olen entinen tyytyväinen Superilainen. Päiväraha asiat on sujunu hyvin siellä ja nopeasti aina. Jos on ollut joitan epäselvää niin asiat soitettu usein sieltä päin soittamalla eikä etana postilla.

Tehy on kyllä enemmän sairaanhoitajien ja terkkareiden liitto. Mutta Tehy toivoisi kaikkien hoitoalan liittojen yhdidtymistä jotta kaikkien asioita hoidettasiin samalta tasolta.

Vierailija
5/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhl ei aja sosiaali- ja terveydenhuollon ihmisten asiaa. Ja Super on ainoastaan vanhuspuolen liitto. Ja vähän päiväkotilaisten.

Mun mielestä jokaisen hoitoalan ihmisen ois nyt äänestettävä jaloillaan. Meidän etu olisi yksi suuri ja vahva liitto. Herrat sitä ei tunnu saavan aikaiseksi, joten jos me kaikki liitytään tehyyn, se yksi iso vahva liitto on tosiasia.

Vierailija
6/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisistä liitoista saat kiittää sitä, että tulevaisuudessa sinunkin työsi tekevät filippiineiltä tuodut hoitajat, kun valtio ja kunnat joutuvat taloudellisesti ahtaalle.

Vierailija
7/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisistä liitoista saat kiittää sitä, että tulevaisuudessa sinunkin työsi tekevät filippiineiltä tuodut hoitajat, kun valtio ja kunnat joutuvat taloudellisesti ahtaalle.

Vierailija
8/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen TEHYn jäsen vaikka olenkin lähihoitaja. Kaikkia palkankorotuksia en ole saanut.

Vierailija
9/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet päiväkodissa töissä niin tehy ei tarjoa mitään.

Tehy on kovasti panostanut lähihoitajiin viimeiset pari vuotta, siellä on aktiivinen vaikka vielä aika pieni lähihoitajien oma yhdistys ja koulutusta.

Vierailija
10/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut Superissa aina mutta en enää vuosiin tyytyväinen:/

Vierailija
11/34 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta ruksaat sen missä tehy hoitaa irtisanomisesi toisesta liitosta. Näin tiedot siirtyvät. Meni siihen muutamia viikkoja aikaa kun itse vaihdoin valmistuttuani sairaanhoitajaksi.

Vierailija
12/34 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus siinä ollut, mutta en ole tyytyväinen.

Vierailija
13/34 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehy. Jhl ei aja lähäreiden asiaa.

Vierailija
14/34 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika superissa kun et ollu tyytyväinen ?? ensinmäinen mistä kuulen moista..

Vierailija
15/34 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina olen sieltä saanut nopeaa ja hyvää palvelua.

Vierailija
16/34 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehy ajattelee lähes vaan sairaalamaailmaa.

JHL muistaa, että muitakin aloja on.

Vierailija
17/34 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin tiedä siitä mitään mutta tehy on vain sairaanhoitajien ja korkeakoulutettujen asialla.

Super on huono liitto, siitä mulla on kokemusta. Muutaman kerran ole sieltä hakenut apua ongelmatilanteissa työpaikalla ja mua on neuvottu huonosti ja ihan väärin ja asiakaspalvelu oli hätäistä ja vähän loukkaavaakin.

Vierailija
18/34 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin oot suuntautunu, olisko jotain alajärjestöö? Itse olen ensihoidon puolelta ja liittona SEHL (suomen ensihoitoalan liitto), ja aina on alakohtaista asiaa. SEHL on TEHYn yhteistyöjäsenjärjestö.

Vierailija
19/34 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehy ei hoida pelkästään sairaanhoitajien ja korkeasti koulutettujen asioita - se väite on propadandaa! Tehyssä on perustettu lähihoitajille yhdistys, joka on selkeästi matkalla kohti yhteistyöjäsenjärjestön asemaa. Näitä yhteistyöjäsenjärjestöjä on mm. Slal (lastenhoitoalan liitto), sairaanhoitajaliitto, kätilöliitto yms.. Mikäli työskentelet lasten parissa esim. päiväkodissa tms., niin Tehy ja Slal voisivat olla sinulle hyvät liitot. Tehyllä on laaja ja vanha edustus, runsaasti toimijoita ympäri maata. Nähtiinhän se sopimusneuvotteluissa, kuka hoitaa koulutetun hoitoalan henkilöstön asioita! Mutta sekös muita närästää! Olen itse lastenhoitaja sairaalassa, mutta paikallisessa lastenhoitoalan yhdistyksessä toimimme yhdessä eri työpaikoista olevien kanssa. Ja toki työpaikallamme toimimme omassa ammattiosastossamme ja kyllä todellakin meidän asioita hoidetaan Tehyn ammattiosaston toimesta!

Vierailija
20/34 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai Tehy ottaa ja haluaa myös lähihoitajia, mutta pointti on se, että halutaan lisää jäseniä tehyyn. Lähi/ perushoitajat superiin= Suomen perushoitajien liitto. Miksi joku lähäri haluaisi tehyyn eikä omaan ammattijärjestöön, siksi kun nykypäivän lähärit on omasta mielestään varmaan osaavampia kuin esim. sairaanhoitajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän