Onko muita joilla LA ihan lähellä
ja joiden aikaisemmat lapset tulleet jo aikaisemmin. Eli itsellä huomenna 39+0 ja esikoinen tuli 38+5
Kommentit (10)
...minäkin mietin että jos asuisin vielä San Diegossa niin se olisi aika lähellä.
...minäkin mietin että jos asuisin vielä San Diegossa niin se olisi aika lähellä.
T: kolmonen ;d
ei oo LA lähellä mut pakko kommentoida muuten..Eli ilmeisesti ihmettelet miten se toinen tulee ns. myöhässä kun toinen tuli ennen :) Mulla kävi niin että esikoinen synty 39+5 ja tää toinen nyt toukokuussa 40+2 :) Oli kyllä hassu olo silloin tästä toisesta kun oli 39+5 ja täydet 40+0 että miksei se jo synny :D Mut la:n jälkeen ei tuntunut enää missään, tuumasin vaan että tulee kun tulee :)
tuli esikoinen 39+2 ja toinen tasan 42, joten saa nähdä miten tää kolmas sitten aikanaan...
on just sama LA kun sulla :)
Mutta edelliset on tullu vasta pitkästi laksetun jälkeen niin mulla on sellainen olo ettei tässä ole vielä kiirus mihinkään... sairaalakassi pakkaamatta ja pikkuiset vaipat on vielä kaupan hyllyllä..
Minulla on sunnuntaina rv 39+0. Mutta lapset (joita on kolme) ovat tulleet reilun viikon yliaikaisina, joten en ihan vielä odota, että vauva syntyisi tänään, huomenna tai ylihuomennakaan...
kaikkea yritetty että jo tulis eipä tunnu mikään auttavan :/ aika perseestä tämä odottaminen.. e oikein voi suunitella mitään jne ja aikakin käy pirun tylsäksi itseasiassa jo pari kk käynyt..
Mulla kans sama, et aika käy hiton pitkäksi. Sit viel lääkäri sano keskiviikkona ettei saa lähtee enää mihkään, jos lähtö tulee. Alkaa pinnaa kiristää kun koko ajan miettii et nytkö.
Mulla viel verenpaine kiikkuu siinä rajalla et joudunko sairaalaan kun on paino noussu hirveesti ja turvotukset melkolaiset.
Tuntuu et pienetkin tuntemukset tuntuu isoilta.
nyt rv 38 menossa, ja esikoinen synty 36 viikolla. Odotellaan ja odotellaan vaan... :) Aika ei käy pitkäksi esikoisen kanssa, ja toivon että pysyisi mahassa vielä jonkun aikaa.
Up