Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostettiin tyttärelle uudet silmälasit, eikä edes

Vierailija
15.09.2011 |

kalleimmilla linsseillä.

479 €!

kehykset maksaa törkeen paljon, vaikka oikeesti niiden hinta olis ehkä vitosen.

tyttö sai mitä halus, onpahan tyytyväinen ainakin vuoden.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tytöllä ollut lasit jo kaksi vuotiaasta ja lasten kehykset maksaa maltaita ja valikoima on sikahuono. Onneksi löydettiin yksi liike jossa hieman kattavampi valikoima mutta hinnat aikuisten luokkaa. Viimeksi sattui tarjous linssit puoleen hintaan ja selvittiin 350e

Vierailija
2/8 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen miettinyt, että jos lapseni saa joskus silmälasit (minulla itselläni on ollut 6 vuotiaasta lähtien) haluaisin tarjota mahdollisuuden leikkaukseen. Tehdäänkö alaikäisille silmäleikkauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa lasit alennusmyynti aikana. Itse pakkko oastaa alesta max 50€ pokat, koska linssit maksaa 300..

Vierailija
4/8 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen miettinyt, että jos lapseni saa joskus silmälasit (minulla itselläni on ollut 6 vuotiaasta lähtien) haluaisin tarjota mahdollisuuden leikkaukseen. Tehdäänkö alaikäisille silmäleikkauksia?

Näöntarkkuushan muuttuu alaikäisillä nopeasti, eli ei kai alaikäisenä leikkauksessa olisi mitään järkeä?

Vierailija
5/8 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliset oli "merkittömät" ja ilman taittovikaa maksoivat vaan 149 € koko lasit

ne on kyllä älyttömän hyvän näköset, diorin ihka uusi malli.

Vierailija
6/8 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ostamasi silmälasit ovat kalliin tuntuiset, mutta tuleekohan valituksesi liian myöhään ?

Tietämättä tarkemmin lasien kaikia ominaisuuksia oletan kuitenkin, että tutustumalla etukäteen ja vertailemalla eri optikkoliikkeiden hintoja olisitte saaneet tarjouskilpailulla samat lasit selvästi halvemmalla. Arvioni on noin 300-350 euroa sisältäen brändi -kehyksen sekä ohennetut linssit pinnoitteineen. Näin ainakin asutusalueilla, joissa on useampi liike kohtuullisen matkan päässä. Puhelinta ja meiliä kannattaa käyttää.

Terveisin, optikko Helsingistä

Vierailija
7/8 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommilla on vielä lisäksi piilarit käytössä. Ei ole halpaa, vaikka miten tarjousten perässä juoksisi.

Vierailija
8/8 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa siinä, että lasten silmien taittovirheitä ei leikkauksella korjata. Syynä ei kuitenkaan ole näöntarkkuuden muutos, vaan silmien taiton (taittovirheiden) muutokset.

Terveisin, optikko Helsingistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä