Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein tarkistat, onko Wilmaan tullut jotain viestejä?

Vierailija
15.09.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kuudennella.

Vierailija
2/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken kävin viimeksi tarkistamassa.

Olen opettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee sähköpostiin ilmoitus. Sähköpostin tarkistan useamman kerran päivässä.

Vierailija
4/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten viestit näen sähköpostin kautta, ja sähköpostini katson vähintään kerran päivässä.

Vierailija
5/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte käyn. jos ilmoitus on sen laatuinen että viitsin käydä. Nyt tuli, että on koulutusta käytöstä tarjolla niin en käyny lukemassa ko en mee ko koulutukseen.

Vierailija
6/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuvuoden vaiheesta riippuen myös kerran tai pari ainakin illan aikana, myös viikonloppuna useita kertoja. En tykkää, jos viestejä on kymmeniä kasautuneena. T:Ope

Vierailija
7/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen luen päivittäin, mutta mulla on siihen myös ilmoitus, joka tulee ruudulle, kun on kolahtanut uutta postia. Muutaman kerran viikossa katson Poissaolo-valikosta mahdolliset unohdukset, myöhästymiset ym. joita ei ole kyllä vielä tullut kahden ensimmäisen vuoden aikana.

Olen kanssa opettaja, tarkka oppilaideni ja lapseni läksyistä. Omien oppilaiden osalta käyn seuraamassa aina lähetetyistä viesteistä, milloin vanhemmat ovat lukeneet viestit. Tai jättääkö joku systemaattisesti ne lukematta. Meidän koulussamme ei ole paperitiedottamista käytössä enää ollenkaan. Kaikki menee Wilmaan tai sitten oppilas kirjoittaa itse ylös tiedotteet, kokeet ym. reissariin niin kuin ennen vanhaan. Omalla luokallani on kaksi oppilasta, joiden vanhemmat eivät lue Wilmaan. Nämä oppilaat jäävät kirjoittamaan multimediakameran kautta koneelta näytetyt tiedoteviestit välitunnilla reissuvihkoonsa. Tiedoitan koteihin yhteisesti asioista 3-4 kertaa kuukaudessa.

Vierailija
8/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja katson taas sieltä duunipaikasta yleensä monta kertaa päivässä. Äskenkin just vastasin pariin viestiin.

Vierailija
9/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viime viikolla vasta huomasin, että poissaolo-sivulle kun opettaja laittaa palautetta, niin niistä ei tulekaan ilmoitusta sähköpostiin (ainoastaan poissaolojen selvittämisestä tulee) ja meillä yhden lapsen opettaja on alkanut laittaa unohdukset sinne.

Vierailija
10/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruksit on ruuduissa, että haluan säpoon ilmoituksen viestistä, mut ei se osotetta kysy, eikä tietysti säpoon ole mitään sitten tullutkaan.

Vierailija
11/11 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaani lomakelehdellä saan ilmoituksen "Miksi tämä sivu on tyhjä?

Voit katsella ja muokata tietoja vain, jos ylläpitäjä on luonut lomakkeen sitä varten. Yhtään sinua koskevaa lomaketta ei ole vielä luotu, mutta kun joku luo sellaisen, löydät sen täältä."

No, eihän tuo ole kova homma kerran päivässsä tarkistaa erikseenkään :)