Life is a bitch: olen raskaana kaksikymppiselle fuckbuddylleni
Minulla on ennestään kolme lasta eikä tarkoitusta tehdä enempää. Asun lisäksi lasten isän kanssa mutta suhteemme on seksitön, mutta olen siis käytännössä naimisissa.
Tänään tein raskastestin ja se näytti plussaa.
Mitä HEL VET TI Ä teen. Mies on niin kauhean nuorikin.
Kommentit (23)
En minä halua välttämättä lastani tappaa.
etkä vieläkään tunnu tietävän kuinka raskaaksi tullaan ja miten sitä voi välttää.
etkä vieläkään tunnu tietävän kuinka raskaaksi tullaan ja miten sitä voi välttää.
ja tuo kielenkäyttö ei aivan aikuisen naisen suusta tunnu tulevan.
Niin voi joskus käydä.
Vaihtoehdot:
1. yrittää uusperhe-elämää fuckbuddyn kanssa, joka on kyllä ilmaissut kiinnostuksensa siihen. Epäilen kuitenkin, että hän ei tajua mistä puhuu ja väsähtäisi parissa viikossa.
2.Kysyä aviomieheltä suostuisiko tämä kasvattamaan lapsen omanaan ja meidän preheessämme, ettei sitä tarvitsisi rikkoa. Meillä ei ole ollut sopimusta uskollisuudesta. Suhteemme on kaverillinen ja tulemme hyvin toimeen.
3: Tehdä abortti ja jatkaa samaan tapaan.
Mitä te tekisitte?
kaipa sinä sitten pidät lapsen ja mahdollisesti eroat miehestäsi. J
se vaihtoehto 2 on realistisin, parikymppinen jätkä nyt ei tiedä mitä puhuu.
sanoa että oletko kuullut kondomista?
No, vaihtoehdot on:
a) abortti ja viisainta olisi tehdä se kohtapuoliin
b) pidät lapsen, et puhu mitään fuckbuddylle ja otat eron miehestäsi, lapsesta tulee isätön parka
c) kerrot fuckbuddylle ja kysyt haluaako hän isäksi
josta seuraa a) ei halua, teet abortin
ei halua, päätät pitää lapsen, isä ei halua tavata lasta-isätön parka
b) haluaa? ba)sinusta tulee yh ja lapsella on isä
bb)haluaa ehkä parisuhteen kanssasi
ja viimeinen muttei vähäisin: miehesi joko rupeaa elättämään tätä lasta tai sitten ei. Luultavasti ei.
Siinäpä niitä vaihtoehtoja.
Jos teillä on seksitön suhde niin taatusti miehesikin käy toisaalla painamassa.
hyi.
Miten aikaisemmat lapset saivat alkunsa, jos suhde seksitön?
Vaan vasta pari viimeistä vuotta.
En minä kumia käytä enää sellaisen kanssa, jonka kanssa olen ollut jo puoli vuotta, ja olemme toistemme ainoat kumppanit tietääkseni. Satunnaisissa suhteissa ilman muuta.
kannattaa käydä testeissä, jos kerran et ole varma onko sillä fuckbuddylla muitakin, luultavasti on.
En minä kumia käytä enää sellaisen kanssa, jonka kanssa olen ollut jo puoli vuotta, ja olemme toistemme ainoat kumppanit tietääkseni. Satunnaisissa suhteissa ilman muuta.
että ihan "tietääksesi" joku parikymppinen kolli ei pane muita kuin yhtä vanhempaa mammaa? järkyttävää että vaarannat oman terveytesi tolla tavalla.
että ihan "tietääksesi" joku parikymppinen kolli ei pane muita kuin yhtä vanhempaa mammaa? järkyttävää että vaarannat oman terveytesi tolla tavalla.
että joku nuori kolli olisi uskollinen jollekin vanhalle rouvalle! muah!
Luultavasti ainakin yrittää nuorempaakin saada...
En ala syitä tässä erittelemään. Kaikki nyt vain eivät ole sellaisia. Harmi, jos te ette ole sellaista löytäneet.
poika sitten testeissä ennen kuin jätitte kumin pois? Testauttaisin itseni joka tapauksessa, ei mistään voi olla sataprosenttisen varma. Tosin testataanhan ne kai automaattisesti neuvolan toimesta.
En ala syitä tässä erittelemään. Kaikki nyt vain eivät ole sellaisia. Harmi, jos te ette ole sellaista löytäneet.
Ja mulla ainakaan ei henk.koht ole tarvetta "löytää" minkään sortin parikymppistä junnua panohommiin, ihan on tuo oma mies riittänyt. Koko tuo sun kuvio on niin pimeä ettei tiedä itkeäkö vai nauraa
hyppää nyt sänkyyn miehesi kanssa
luulee et muksu on hänen
minusta rivien välistä sä ap haluat pitää lapsen ja sit kertoa sille että "isäsi oli mun fuckbuddy". Tee nyt niin, olet varmasti tyytyväinen ratkaisuusi. Voit vielä perustella ratkaisuasi jumalan tahdolla jne jne
No abortin tietysti.