Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen NIIN katkera exän exälle

Vierailija
15.09.2011 |

Oltiin erottu kutakuinkin ystävällisissä väleissä ja meillä lapsi. Jossain vaiheessa huomasin exän puhuvan kummallisia juttuja, kuten pahoittelevan tulevia työkiireitään, ettei pääse lasta tapaamaan ym. Oli siis aiemmin nähny lasta säännöllisesti ja soitteli kuulumisia usein.

Sitten se rupesi selittämään, että parempi, että minä äitinä hoidan ja vastaan lapsen asioista, että kuulema osaan paremmin ja hän haluaisi olla suosiolla sivussa. Hiillyin tästä todenteolla sillä tämä käytös tuli aivan puskasta!

Ei se oikein osannu perustella tarkemmin.

Myöhemmin ex sanoi puhelimessa naisystävänsä ollessa vieressä, että kun heidän suhde vakiintuu, niin sitten ottavat tyttöä joka toinen viikonloppu. Tähän voi kuulema mennä vuosi tai pari! Räjähdin täysin ja sanoin, että ihan tolla kaavalla ei tule onnistumaan. No, naisystävä sanoi minulle, että hänen vankalla äitiyskokemuksellaan on parempi, että minä äitinä kannan nyt vaan kiltisti vastuuni niinkuin hänkin on aina tehnyt omiensa kanssa ja kun he ovat saaneet suhteensa kuntoon niin mielellään hän tutustuu tyttöön!

Luulin ensin, että tämä naisystävä on joku tyttönen, joka ei ihan ymmärrä tilannetta, mutta huppista! Yli 40-vuotias usean lapsen äitihän siinä olikin kyseessä.

Mies on helposti vietävissä joo ja osin tästä syystä erosimmekin. Vähän sellainen ressukka.

He kuitenkin erosivat, mutta tämä episodi tulehdutti välimme niin, ettei isä käy tapaamassa tytärtään eikä edes kehtaa puhua kanssani vaan laittaa kaverinsa soittamaan jos minulla on ollut asiaa.

Tästä on nyt kulunut vuoden verran, mutta vieläkin olen sairaan katkera, että tilanne meni tällaiseksi. En voi ymmärtää miten joku ulkopuolinen saa niin paljon valtaa, että pystyy manipuloimaan toisten elämää.

Haluaisn isän tapaavan tytärtään ja välimme sellaiseksi kuin erotessamme. Tuli vaan niin iso kuilu, ettei siitä päästä.

Jos joku selvinny vastaavasta ja saanut asiat selvitettyä olisi ihana kuulla!

Mukavaa syksyä kaikille!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaavat kyllä siihen, että suhde on ollut huonoissa kantimissa eikä lainkaan vakaa - silloin on ihan järkevää, ettei lapsi tapaa isän kumppania /tule käymään jos isän parisuhteessa on myrskyisä kausi ja sinänsä exäsi ex on ollut varsin järkevä.

Se miksi isä ei tapaa lastaan ilman kumppaniaan onkin toinen juttu. Eli isä olisi voinut tavata lasta kahden kesken. Ja nykyinen tilanteenne on älytön. Mitä jos sinä ottaisit lusikan kauniiseen käteesi, ottaisit exääsi yhteyttä ja ehdottaisit isän ja lapsen tapaamista? Tuossa tilanteessa kun lapsesi on se suurin kärsijä ja häviäjä.

Vierailija
2/2 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä kieltäytyi tapaamasta lastaan yksinkään olleensa tässä suhteessa. siitä meidän riidat alkoivat. Exä kävi usein usein kahvilla, kun asui lähellä ja puuhasteli tytön kanssa, mutta nämäkin loppuivat kuin seinään. Exä vietti kaiken vapaa-aikansa sen naisystävän ja tämän lasten kanssa eli siksipä tämä katkeruus... Miten se onnistuikin uskottelemaan miehelle, että lapsen olisi olla parempi ihan vaan minun kanssa ja hänen ottaa etäisyyttä!!

Ja olen yrittänyt ottaa yhteyttä. Pari kertaa on mumissut jotain epämääräistä ja myös hänen eräs kaveri on soittanut ja sanonut, ettei exä pysty puhumaan kanssani..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi