Haluttaako teillä naisilla miten usein?
Olen lukenut täällä että haluttaisi vaikka jokapäivä, onko asia todellakin niin?. Minulla tuli yhdestä kirjotuksesta sellainen mieleen, että jos miehenne tai miehet naivat saatteko panoista orgasmit vai jääkö vajaaksi?.
Kommentit (13)
Olen lukenut täällä että haluttaisi vaikka jokapäivä, onko asia todellakin niin?.
Seksipalstalla ovat seksistä kiinnostuneet joten se ei kuvaa keskimääräisyyttä. Sama kun kysyisi autofoorumilla, että miten on kiinnostaako teitä katsella päivittäin hienoja autoja?
Olen lukenut täällä että haluttaisi vaikka jokapäivä, onko asia todellakin niin?.
Seksipalstalla ovat seksistä kiinnostuneet joten se ei kuvaa keskimääräisyyttä. Sama kun kysyisi autofoorumilla, että miten on kiinnostaako teitä katsella päivittäin hienoja autoja?
otsikko kunhan kysyin ja ei tartee vastata jolei aina haluta.. ihan alkuperäinen kysymys oli haluttaako kuinka usein, niin eikö sekin ole silloin vastaus ettei ei jokapäivä?
mitä taas komenttiin seksipalstasta tulee, niin tämähän on VAUVA sivuston keskustelu jossa on myös seksi osio. vauvan saanti vaikuttaa monella tapaa seksiin jo muutenkin tarvii olla mikään seksifriikki, seksipalstat on ihan muualla, joihin tuo autosivuston vertaus sopii..
ja alkuperäiseen kysymykseen vastaus, kyllä haluttaa täällä ainakin lähes jokapäivä, vaikka lapsiakin on jo monta ja pienin alle vuoden. sen sitten taas saa aikaisesksi ihana mies ;)
otsikko kunhan kysyin ja ei tartee vastata jolei aina haluta.. ihan alkuperäinen kysymys oli haluttaako kuinka usein, niin eikö sekin ole silloin vastaus ettei ei jokapäivä?
mitä taas komenttiin seksipalstasta tulee, niin tämähän on VAUVA sivuston keskustelu jossa on myös seksi osio. vauvan saanti vaikuttaa monella tapaa seksiin jo muutenkin tarvii olla mikään seksifriikki, seksipalstat on ihan muualla, joihin tuo autosivuston vertaus sopii..
ja alkuperäiseen kysymykseen vastaus, kyllä haluttaa täällä ainakin lähes jokapäivä, vaikka lapsiakin on jo monta ja pienin alle vuoden. sen sitten taas saa aikaisesksi ihana mies ;)
Hieno asia jotta sinulla on hieno mies, ja haluttaa.
En tiedä kuinka yleistä on että vauvan synnyttänyt
ei halua kovin usein? meillä on kaksi lasta ja halut menivät joksikin aikaa.
ja joskus useamman kerran päivässä. Mies saa haluamaan ja tyydyttää minut, joten ihmekös tuo.
En nyt edes muista, koska olisin itse aloitteen miehelle tehnyt.
Meillä se menee yleensä niin, että kun mies alkaa hyväilemään, niin vaikka alussa yritää vastustella, mut jos mies vaan jatkaa kosketteluaan ja hyväilyjä, niin sitte sitä vaan jossain vaiheessa antaa miehen viedä ja alkaa itsekin haluta. Ja vaikkei aluksi ois yhtään haluttanut, niin lopulta se tuntuu tosi hyvälle. Etenkin jos onnistuu saamaan vielä orkun.
Sitten kiinnostus lopahti. En tiedä onko syy hormoneissa vaiko missä, mutta osasyy lienee miehen saamattomuus asian suhteen. Vihjailin selkeästi että kaipaisin hänen "ottavan" minut...eikä mies tehnyt mitään yli viikkoon.
Kuiva kausi alkoi siitä, kun kyllästyin miehen nössöyteen sängyssä (pyysi lupaa nuolemiseeni, otteet jotenkin arat eikä henkisesti täysillä mukana, laukesi minuutissa ja sen jälkeen vaan hymyili tyhmänä eikä tehnyt mitään jne.).
En ole koskaan lauennut yhdynnässä. Unissani kyllä.
mieheni on taitava ja saa mut innostumaan suht helposti. Koskaan en ole kieltäytynyt, rakastelemme n kerran viikossa. Meidän välillä ei ole (mun puoleltani) ollut koskaan suurta intohimoa mutta halua kylläkin.
Intohimo taas.... sitä tunnen rakastettuani kohtaan 24/7, olen tuntenut jo yli 20v. Harmi vaan ettei pääse toteuttamaan...
Mutta voisin kyllä panna mieheni kanssa joka päivä. Kyllä se halu sitten nousee, kun ryhtyy hommiin.
Mieheni ei valitettavasti halua minua niin paljon kuin minä häntä ) :
Sellaista panetusta tunnen vain ovulaation alla, eli kerran kuussa muutaman päivän. Silti seksistä innostuu useimmiten, kun hommaan ryhtyy.
Panemalla en saa, mutta sormipeli tai vibra auttaa. Miehelle se onneksi on ok ja ei ota sitä omana taitamattomuutenaan (mitä se ei olekaan)
voisin kyllä panna mieheni kanssa joka päivä. Kyllä se halu sitten nousee, kun ryhtyy hommiin.
Eli vaikka ei aina panettaisikaan, niin kunhan mies tekee aloitteen, niin silloin kyllä alkaa tekemään mieli. En ole kieltäytynyt seksistä juuri koskaan. Itse teen aloitteita silloin kun panettaa, eli yleensä muutaman kerran vkossa, mies silloin kun häntä panettaa.. Harrastamme seksiä n. 1-7krt/vko
Mitä useammin seksiä, sen enemmän sitä tekee mieli. Meillä mies kyllä pääsääntöisesti huolehtii, että saan orgasmin. Jos joskus jää väliin, niin hoidan itse loppuun.