Turussa uusi lastentarvikekauppa!
Iskun taloon on avattu RTV:n päätyyn uusi lastentarvikekauppa VauvaPOP Turku. Kannattaa käydä katsomassa!
Kommentit (5)
ei oo mun firma. ei sinne tarvii mennä jos ei halua :D Ota herne pois nenusta :D
Meidän firma on juuri avannut uudet nettisivut ja tässä kokeilinkin, että miten sivut löytyvät Googlesta hakusanoilla, jota kautta huomasin tämän aloituksen täällä vauva.fi:ssä.
Olen siis kyseisen "mainostetun" firman toinen yrittäjistä, ja mietinkin hetken, että pyydänkö ylläpitoa poistamaan ketjun, vai kirjoitanko tänne itse. Päädyin jälkimmäiseen, sillä tuntuisi siltä, että olen itse meitä mainostanut, jos tämä ketju täältä yhtäkkiä katoasi...
En ole ihan keltanokka keskustelupalstoilla, joten tiedän kyllä säännöt ja kieltämättä tuo mainostamiselta vaikuttaa; Mutta onko kyseessä asiakas, joka meillä on käynyt vai joku innokas ystäväni, vaikea sanoa? Kiva kuitenkin, että suositellaan ;)
Kuitenkin pahoittelen, jos jollekin on tullut mielipahaa, sitä en kenellekään halua!
Värikästä syksyä kaikille!
T: Henna
totta,
en halua yrityksellemme kyseenalaista mainontaa, joten lähetän ylläpitoon viestin, että tämä poistetaan.
Pahoittelut sen ihmisen puolesta, joka aloituksen on tehnyt ja myös yrityksemme puolesta!
T: Henna
muualle mainostamaan firmaasi täältä..