Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksatko naapuriesi velkoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kakkosasunto kerrostalossa, ja kuten kaikki taloyhtiössä asuvat, me siinä kerrostalossa maksamme kaikki toistemme velkoja ja luottoja sekä pankille rahoitusvastikkeessa viimeisen parvekeremontin jälkeen että joka kuukausi kaukolämpöfirmalle, vesi- ja jätevesiyhtiölle ja sähköfirmalle, puhumattakaan isännöintikuluista ja talonmiehen palkasta. Koska kaikki nämä ovat osa meidän yheistä hyvää.

Ajatella, jopa eri rappukäytävässä asuvat!

Vierailija
2/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on menneet luotottaan suureellisesti tätä maata ja nyt kaikkien pitäisi olla maksumiehinä tässä tuhlailussa?

Mä olen tottunut suuhen et jos tuhlaan sit ei ole rahaa. Mites te muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloudessa menee isohuonosti ja suuri osa mun asiakkaista jää työttömiksi niin mun kannalta on parempi antaa niille vähän alennusta hinnoista ja veloista kuin jäädä kokonaan ilman asiakkaita ja saatavia. Jos mä annan niille alennusta, mä saan edes vähän rahaa, mut jos mä pidän hinnat korkealla ja totean että säästäkää te kun teillä on ongelma niin kaikki mun asiakkaat tosiaan joutuu säästämään eikä niillä enää ole varaa mun palveluihin ollenkaan.

Saksalaisten pankkien tappiot tulevat joka tapauksessa globaalisti kaikkien maksettavaksi. kyse on vain siitä, saadaanko me edes vähän omiamme takaisin vai meneekö kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi