Mieheni rakastaa minua, mutta minä en häntä
Asia vaivaa minua jonkin verran. Mieheni tietää tunteistani tai siis niiden puutteesta. Järjestely, eli avoliittomme jonka mies mielellään muuttaisi avioliitoksi, toimii minulle paremmin kuin hyvin, enkä todellakaan kaipaa ketään muuta eli jos vaihtaisin tämän johonkin niin ehdottomasti vain yksinäiseen sinkkuuteen.
Eli en myöskään olisi pettämässä tai kaipaa romanttista rakkautta yleensäkään.
Asia tosiaan vaivaa minua hieman ja tietenkin miehen suvulle mm. pitää antaa vaikutelma tai yleensäkin esittää että tilanteemme on ihan normaali parisuhde.
Se miksi mieheni haluaa toimia näin ei ole mysteeri ja ollaan puhuttu se moneen kertaan läpi. Tai on mysteeri siltä osin etten ymmärrä hänen perustelujaan vaikka on osannut ne kertoa. Lapsia ei ole haaveissa kummallakaan ikinä eli ei ainakaan pidä miettiä että he saisivat kummallisen kuvan parisuhteesta. Kai minun on vaikea kaiken keskustelun jälkeenkään käsittää, että miksi joku haluaa tällaisen tilanteen, paitsi tietenkin se mystinen "rakkaus". Tai minun olisi helpompaa käsittää se jos olisin edes jotenkin erityisen saalis. Mutta hyödyn tästä konkreettisesti itse paljon enemmän.
Onko joillain toiminut pidempäänkin jonkinlainen kulissiliitto tai "vain toinen on hulluna toiseen"? Ei tästä oikein viitsi missään omalla naamallakaan avautua harrastusporukassa tai muuten, koska kokisin sen epäkunnioittavana miestä kohtaan. Vaikka hän ei mitenkään halua että asiaa pidetään salaisuutena. Paitsi hänen vanhoilta vanhemmiltaan, koska he eivät tätä ymmärtäisi. Joten avaudutaan sitten tänne.
Kommentit (37)
Ehkä miehesi pitäisi vain tehdä nyt ne loogiset johtopäätökset ja kaivaa ne kuuluisat kivekset jostain ja lähteä etsimään sopivampaa kumppania, jos olette asiasta puhuneet. Teillä ei ilmeisesti ole edes mitään lapsia, ette ole naimisissa ja tuskin on mitään yhteistä omaisuuttaakaan niin miksipä tuossa tilanteessa pitäisi roikkua.
Frigidi. Muhammetin isoa mustaa makkaraa hoidoksi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suhteista on rakkaudettomia. Mies ja nainen asuu yhdessä vain koska niin saa hyvän elämän jos kummatkin panostaa rahallisesti saman verran.
Onpa kyyninen kommentti. En usko, että suurin osa suhteista on rakkaudettomia.
On toki sellaisiakin.
En suosittele. Siinähän tuntee itsensä ihan arvottomaksi jos antaa toiselle kaikkensa mutta ei saa vastarakkautta.
Nainen ei voi rakastaa tavis miestä mutta voisi olla sen kanssa jos mies on varakas.
Lähde menemään ja lakkaa syömästä miehesi ainutkertaista elämää. Kasvata samalla selkäranka itsellesi.
Luoja varjele näiltä itsekkäiltä naisilta jotka osaa vain jäädä jumittamaan ja vinkumaan .
Kunnon naiset on kultaa.
Suurin osa suhteista on rakkaudettomia. Mies ja nainen asuu yhdessä vain koska niin saa hyvän elämän jos kummatkin panostaa rahallisesti saman verran.
- Eikä ole. Mikä teitä vaivaa ? Moni rakastaa vilipittömästi omaa miestään ja on nimenomaan hänenlaisensa valinnut kumppanikseen vapaa-ehtoisesti. Olen (onneksi) yksi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei voi rakastaa tavis miestä mutta voisi olla sen kanssa jos mies on varakas.
Voiko tavismies olla varakas? Voiko varakas mies olla tavis? Missä kohtaa ap kirjoitti että hänen miehensä on varakas?
Rakastamataan henkilöstä ei ole helppo luopua.
Ohhoh..
ihanaa olla sinkku omasta tahdostaan.
Naiset rakastaa vain hulluja mielenvikaisia miehiä jotka heittää vauvoja lattialle kuten oulun tapaus. Ap ei rakasta miestään koska se on tavallaan kunnollinen mutta ei yhtään jännittävä.
Näin pyyteettömästi rakastavaa et tapaa useaa kertaa.
Intohimo (rakkaus hmm onko ???) tasaantuu.
Jäljelle jä rakkaus. Tahdon asia. Valinta.
Anna miehelle oma elämä takaisin ja lakkaa vedättämästä häntä!!! Itsekeskeinen n-rttu.
Hmm. Ehkä en kirjoittanut aloitukseen tarpeeksi selkeästi, mutta tässä ei siis ole kyseessä mikään väljähtänyt liitto, jossa minun rakkauteni on kuollut.
En ole koskaan ollut mieheeni mitenkään hullaantunut. Eikä hän ole mielestäni tylsä, epäseksikäs, yhdentekevä.
Mieheni ei myöskään ole miltään osin reppana. Jos hän olisi jotenkin erityisen heikko tai ruma tai läheisriippuvainen niin minun ei varmaan tarvitsisi edes ihmetellä itsekseni että miksi ihmeessä hän haluaa olla kanssani.
Siihen en usko, etteikö muka yleensäkään suhteissa rakasteta. Olen itsekin rakastavan vaikkakin myrskyisen suhteen aiemmin kokenut ja tunnen monia pariskuntia joilla on paljon rakkautta. Toki myös monia joissa on kylmyyttä tai riitaa.
Itsekin koen juuri kuten joku kommentoija viittasikin, että tuhlaan mieheni ainutkertaista elämää jatkamalla tätä. Hänen oma näkemyksensä tietenkin on, että tekisin julmasti jos lähtisin jotenkin häntä suojellakseni.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki sellaisiakin.
Suurin osa suhteista on nimenmaan rakkauteen perustuvia. Tuo, joka väittää päinvastaista, on vain kokenut ikävän takaiskun ja antanut sen kyynistää itsensä.
Jos et ole trolli, niin sitten olet todella kylmä ja itsekäs. Lakkaa haaskaamasta miesparan aikaa ja eroa. Hän ansaitsee paljon sinua paremman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Ehkä en kirjoittanut aloitukseen tarpeeksi selkeästi, mutta tässä ei siis ole kyseessä mikään väljähtänyt liitto, jossa minun rakkauteni on kuollut.
En ole koskaan ollut mieheeni mitenkään hullaantunut. Eikä hän ole mielestäni tylsä, epäseksikäs, yhdentekevä.
Mieheni ei myöskään ole miltään osin reppana. Jos hän olisi jotenkin erityisen heikko tai ruma tai läheisriippuvainen niin minun ei varmaan tarvitsisi edes ihmetellä itsekseni että miksi ihmeessä hän haluaa olla kanssani.
Siihen en usko, etteikö muka yleensäkään suhteissa rakasteta. Olen itsekin rakastavan vaikkakin myrskyisen suhteen aiemmin kokenut ja tunnen monia pariskuntia joilla on paljon rakkautta. Toki myös monia joissa on kylmyyttä tai riitaa.
Itsekin koen juuri kuten joku kommentoija viittasikin, että tuhlaan mieheni ainutkertaista elämää jatkamalla tätä. Hänen oma näkemyksensä tietenkin o
Kasvattakaa molemmat selkäranka ja erotkaa. Miksi ihmeessä edes olet miehen kanssa, joka antaa sinulle vaikka kuun taivaalta, muttet välitä hänestä vähääkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki sellaisiakin.
Toki toki toki koki toki....Hyi. Miksi tilata ikiomaa elämää josta ei pidä.....teskentelyyn ja valheeliisiiteen. Ennen olisin rutiköyhä mutta vapaa sielu. 🕊🕊🕊🌱🍃🍀