Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kivekset kovat ja turvonneet

Vierailija
15.09.2011 |

Olen ollut vailla pillua kolmeviikkoa ja käteen enole vetänyt johtuisko pillun puutteesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kohta hae helpotusta niin huomaat jotta on yöaikaan ollut eroottisia unia ja purskahtanut pöksyyn. Kerran itse olin kaksi viikkoa purkautumatta ja sen jälkeen Rouva tuumasi jotta eipä ole aiemmin tuommoista lastia tullut.. =)

Hitsi kun se tuntui hyvältä kun vain tuli ja pulputti. Sen jälkeen oli pallit arkana seuraavaan päivään saakka.

Vierailija
2/5 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kohta hae helpotusta niin huomaat jotta on yöaikaan ollut eroottisia unia ja purskahtanut pöksyyn. Kerran itse olin kaksi viikkoa purkautumatta ja sen jälkeen Rouva tuumasi jotta eipä ole aiemmin tuommoista lastia tullut.. =)

Hitsi kun se tuntui hyvältä kun vain tuli ja pulputti. Sen jälkeen oli pallit arkana seuraavaan päivään saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteesta voi tulla turvonnut olo. Se pihtaus ei mitään turpoamista aiheuta. Kiveksissä muodostuvat siittiöt mutta toisin kuin moni luulee niin se sperma varastoidaan ihan toiseen paikkaan.

Juuri oli ns. taskubiljardipäivä ja piti tunnustella.kiveksiä.

Vierailija
4/5 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain ajatellut parhailla käytössäsi olevilla keinoin.

Vierailija
5/5 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussien/kassiesi tyhjentämiseltä, altistat itsesi mahdolliselle/tulevalle kiveksien/kivespussin syövälle (liian kauan kasseissa seissyt neste; pitää olla mieluummin vaihtuvuutta nesteiden suhteen).