Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esitteletkö aina uudet korusi kavereille ja työtovereille? Mitä ajattelet ihmisestä joka niin tekee?

Vierailija
15.09.2011 |

Mulla ei ole koskaan tapana korostaa sitä että olen hankkinut tai saanut jotain uutta, enkä ymmärrä ihmisiä jotka niin tekevät? Miksi tekevät asiasta sellaisen numeron?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoksestaan ja on sitä mieltä että on tehnyt loistavat kaupat.

Anna esitellä, ei se ole sulta mistään pois.

Vierailija
2/7 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki pidän matalaa profiilia. Ei ole mitään tarvetta kuuluttaa, että olen saanut tai hankkinut jotain uutta. Toki jos joku huomaa ja vaikka kehuu, kiitän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruja tai muuta sellaista ylellisyystavaraa esittele työkavereille, mutta viimeksi hehkutin huutonetistä ostamiani lastenkalusteita. Mulla on yksi hyvä ystävä, jonka kanssa shoppaillaan aina välillä ja kerrotaan heti jos on jotain kivaa ostettu. Yllytetään myös toisiamme ostamaan jotain jos toinen epäröi vaikka kallista hintaa...rikostovereita on hyvä olla!

Vierailija
4/7 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun työkaverit kyllä tykkää nähdä, mitä uutta olen taas tehnyt... että numero ja numero.

Vierailija
5/7 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on ihminen, joka tykkää erityisen paljon koruista, eikä ole tyypillinen suomalainen joka "onnen kätkekööt".

Vika on nyt ympäristössä, ei ihmisessä, joka haluaa jakaa iloaan ja kertoa korustaan.

Vierailija
6/7 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esittelee jotain uutta hankintaa. Ihan tavallista keskustelua. Sitten ehkä ajattelisin pahalla, jos olisin kateellinen... ;) Mutta kuten joku sanoi, ei se ole multa pois jos joku kaveri on hankkinut tai saanut jotain uutta.

Vierailija
7/7 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta. Ja ennenkuin joku kommentoi, sanon etten ole kateellinen. Mulle vaan on muut arvot tärkeitä. Tosin tuo materiaalinen puoli on ollut turvattu lapsesta asti. Ehkä näillä esittelijöillä ei ole, joten heillä on tarvetta esitellä tavaroitaan.