Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "pitää" olla vahempainillassa päällä ettei äidit katso "vinoon"?

Vierailija
15.09.2011 |

Mielestäni mulla oli ihan tavalliset vaatteet eli polvimittaiset mustat saappaat, 60d mustat sukkikset, lyhyt istuva poltetun oranssin värinen samettihame, musta pitkähihainen t-paita, neulekaulaliina ja musta kulunut nahkatakkini.

En minäkään katsonut ketään vinoon oli sitten "tuulipuku" (useimmilla oli) tai mitä vaan päällä..

Kyseessä siis 4-luokkalaiseni vanhempainilta ja olen 35v äiti.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittele että se on jotain "vinoon" katsomista ? Kun toinen nainen katsoo sinua niin oletatko automaattisesti että se on kateellinen tai jotenkin paheksuva?

Entä jos mies katsoo? Onko kaikki miesten katseet mielestäsi aina ihailevia? Mieskin voi katsoa esimerkikisi ihmetellen tai paheksuen. Täällä vaan aina riemuitaan kun "miehet katsoo"...

Vierailija
62/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu mitä lehmiä te suomalaiset akat ootte!!Missään muualla maailmassa ei mennä verkkareilla MIHINKÄÄN TILAISUUKSIIN!!MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

ps.asun just kohta maksetussa okt:ssa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vinoon katsominen on? Ettet vain kuvitellut? Nimittäin vaikea uskoa että ainakaan noiden vaatteiden perusteella kukaan olisi sinua paheksunut. Ehkä joku on levittänyt sinusta jotain juorua tai jotain ja siksi katsoivat paheksuen. Tai lapsesi on kiusannut jotakuta.

Vierailija
64/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempainillassa. Mutta olen kyllä tullut mieheni kanssa joskus vanhempainiltaan kävelemällä syyssateessa ja päälläni on ollut haltin ulkoilupuku:http://www.partioaitta.fi/Naisten_vaatteet/Puvut/Ulkoilupuvut/Halti_Pia….

Ihan hyvin olen kuullut lastani ja luokkaa koskevat asiat, vaikka olemme miehen kanssa yhdistäneet vanhempainillan ulkoilulenkkiin. Emme me siellä vaatteilla kuuntele asioita.

Ja kyllä esim. haltin ulkouluvaatteet ovat paljon tyylikkäämpiä (ja kalliimpiakin) kuin henkkamaukan minarit ja tiukat paidat.

Mutta kukin tavallaan minun mielestäni. Hassua, että nämä minarisaapastyypit on niin hanakkoja kiekumaan näistä "tuulipuvuista". Itse asiassa vanhanajan kunnon tuulipukua ei saa enää edes mistään ostettua. Minulla on tallessa sellainen 80-luvun alusta ja on kyllä ihanan klassinen puku:)

voi vittu mitä lehmiä te suomalaiset akat ootte!!Missään muualla maailmassa ei mennä verkkareilla MIHINKÄÄN TILAISUUKSIIN!!MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

ps.asun just kohta maksetussa okt:ssa!!

Vierailija
65/66 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes mietit mitä muut ajatteli?

Juuri näin. Itse sorrun usein miettimään mitä muut muka ajattelivat, ja joskus on käynyt ilmi jälkeenpäin että joku ihaili jotain vaatekappalettani. Ja jos itsetunto ei ole kohdallaan ja on liian kriittinen itseään kohtaan, voi luulla että töllätään vaikka toiset vaan katsovat tyhjyyteen näkemättä mitään.

Vierailija
66/66 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sielläkin ole ratkaisevaa se, mitä suusta tulee kuin mitä on päällä. Joten jos on katsottu vinoon, hm...

Kyllä se on kuule pitkälti ihan esiintymisestä kiinni. Aina on vanhempainilloissa niitä suuna päänä tyyppejä. Oikein halutaan olla esillä. Ei se ole vaatejuttu, usko pois.

Ja saattaa olla perheestä saatu vaikutelma myös taustalla.

JA sitten tällaiset hyvä itsetunto selostukset. Katsokaa nyt itseänne, luuletteko ettei niillä muilla siellä ole hyvä itsetunto. Kaikki ei ajattele asioita vaatteiden kannalta, toiset tulevat tuulipuvussa ja pokkana, muista välittämättä;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan