Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "pitää" olla vahempainillassa päällä ettei äidit katso "vinoon"?

Vierailija
15.09.2011 |

Mielestäni mulla oli ihan tavalliset vaatteet eli polvimittaiset mustat saappaat, 60d mustat sukkikset, lyhyt istuva poltetun oranssin värinen samettihame, musta pitkähihainen t-paita, neulekaulaliina ja musta kulunut nahkatakkini.

En minäkään katsonut ketään vinoon oli sitten "tuulipuku" (useimmilla oli) tai mitä vaan päällä..

Kyseessä siis 4-luokkalaiseni vanhempainilta ja olen 35v äiti.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sielläkin ole ratkaisevaa se, mitä suusta tulee kuin mitä on päällä.

Joten jos on katsottu vinoon, hm...

Vierailija
2/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kotonakin kauniisti.Ehkä sun asu oli aika jännä,siksi sitä katottiin.Joku voi olla kateellinen tms.Mua ei tässä iässä heilauta mikään,mua saa kattoo vinoon tai kehua,iha sama!Sitä kutsutaan hyväksi itsetunnoksi=)

t.mamma39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun osaat pukeutua, älä välitä muista!!!!

Vierailija
4/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen mitä tavallisestikin. Kaunis mekko, korkkarit ja tukka nätisti.

Vierailija
5/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sielläkin ole ratkaisevaa se, mitä suusta tulee kuin mitä on päällä. Joten jos on katsottu vinoon, hm...

Eli tätäkin plösömammaa ärsyttää ihminen joka osaa laittaa kauniit vaatteet..palstadiagnoosi:KATEUS=)

Vierailija
6/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan katsoa pidempään äiti/isää jota en tunne, eli en ole ennen nähnyt (tai ainakaan muista sitä).

Vähitellen alkavat kaikki naamat olla jo niin tuttuja, että jos vieras naama ilmestyy vanhempainiltaan, niin odotan, että hän esittelisi itsensä. Muut kun tuntevat toisensa jo jotenkuten.

Vierailija
7/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä oikeen meet esittelee ittees sinne vanhempainiltaan? Ootko joku sinkku, joka yrittää iskeä hyvien äitien miehiä?

Eihän siellä saa näyttää hyvältä.

Vierailija
8/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tärkeitä.

Mutta kiitos kun tartuit pointtiini!!

ap

Vierailija
9/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin ihan niissä vaatteissa missä olen töissäkin ollut. eikös sinne mennä vain koululaisen asioista keskustelemaan eikä muiden ulkonäköä arvostelemaan?!

Välillä on hyvä testata aina välillä kanssaihmisten käytöstä pukeutumalla siihen tuulipukuun. Moukat kohtelee silloin huonommin. Välillä menen shoppailemaan ilman meikkiä ja vaatimattomissa vaatteissa, siinä ainakin näkee myyjien reaktiot... Yleensä ihmisten käytös on kuitenkin enemmän riippuvaista omasta käytöksestä ja olemuksesta, eli vaatteilla ei ole niin suurta merkitystä.

Vierailija
10/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne katseet eivät muuten osuneet suuhuni.

ap

Eiköhän se sielläkin ole ratkaisevaa se, mitä suusta tulee kuin mitä on päällä.

Joten jos on katsottu vinoon, hm...

Vierailija
11/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs sun pää näyttää?

Mulla oli farkkuhame,paksut mustat sukkikset ja tiukka musta pitkähihainen paita,lisäksi mustat ylipolven saappaat. Hiukset kahdella saparolla.

Eikä mua katsonut kukaan miksikään. Musta nahkatakki niin oli lisäksi.

Äideillä ja isillä oli tuulipukua,farkkuja+takkia,hametta ja hupparia jne

Vierailija
12/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä katsonut, mitä muilla vanhemmilla oli päällä. Oletko epävarma itsestäsi ja pukeutumisestasi? Jos sua katsottiinkin sun lapses takia. "Onko tuo sen lapsen äiti?"

Vierailija
13/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noissa vaatteissa ei ollut mitään ihmeellistä. Äidin perusunivormu.

Vierailija
14/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes mietit mitä muut ajatteli?

Vierailija
15/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko nyt ajatella, että olit niin hyvännäköinen, että siksi ne tuulipukumammat katsoivat sinua kateellisena "vinoon"?

Jos et, niin oliko eleissäsi jotain erikoista, esim istuitko haarat levällään hameinesi tai onko sulla joku tic-oire tai jotain mikä kummastutti muita?

Yksi vaihtoehto on, että lapsestasi on puhuttu muiden kotona, ja siksi sinua katsottiin. Eli on sinulla kauhukakara?

Mutta todennäköistä on myös, että ihan vaan kuvittelit että sinua tuijotetaan. Koita olla itsevarmempi ihminen!

Vierailija
16/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit, kun nostat sen katseen omasta navastasi peiliin, ehkä huomaat ettei sinun kukaan katso kieroon, luulet vaan olet vielä siinä iässä.

Vierailija
17/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kotonakin kauniisti.Ehkä sun asu oli aika jännä,siksi sitä katottiin.Joku voi olla kateellinen tms.Mua ei tässä iässä heilauta mikään,mua saa kattoo vinoon tai kehua,iha sama!Sitä kutsutaan hyväksi itsetunnoksi=)

t.mamma39

Joskus tykkään oikein pukeutua provosoivasti (enkä tarkoita nyt mitään hutsu-lookia), jos tiedän että on perus tuulipukumammaseuraa :)

Vierailija
18/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 2005. Enpä ole ikinä ajatellut, että "pukeuduinpas näpsäkästi muskariin" ja "kyllä mahtoi muut kadehtia"...

Vierailija
19/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä itse pukeudut kovin huomioitaherättävästi, eikö tarkoituksesi ole se, että ihmiset katsovat? Ehkä jopa kummastuneina, mutta onko se sitten jollakin tavalla "vinoon" katsomista, on tulkinnanvarainen asia.

Jos minä näen jossakin kuin tarhasta karanneen kummajaisen, katson luultavasti toisenkin kerran ihan vain nähdäkseni, mikä otus tämä on.

Jos tuo on sinun tavanomainen pukeutumistyylisi, niin voi siinä olla silmäilemistä niin tuulipuku- kuin jakkupuku-/liituraitakansalla, joten se on vain persoonallisuuden nimissä kestettävä.

Vierailija
20/66 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noissa vaatteissa ei ollut mitään ihmeellistä. Äidin perusunivormu.

Sitä just tarkotinkin.Itse en käytä lenkkivaatteita kuin ulkoillessa,mutta täällä pikkupaikkakunnilla päät kääntyy,jos pukeudut vähn erilailla kuin valtavirta...Kateus kukki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan