Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö aina yhdynnässä, että tästä saattaa seurata raskaus?

Vierailija
15.09.2011 |

Tuossa yhdessä aborttikeskustelussa kun sanottiin, että tätä pitäisi aina miettiä...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käytettiin ensin 1 v ehkäisynä e-pillereitä, ja kun ne eivät sopineet minulle jätimme ne pois. Sen jälkeen ehkäisynä kunmi 2 v, ei vahinkoja. 1 kerta ilman kumia TIETOISESTI riskiaikaan ajatuksella "halutaan lapsi, kokeillaan ilman ehkäisyä"= tuli lapsi. Sn jälkeen 8 v kumilla ilman raskautta.

on koko elämäni ajan ollut raskaudenpelko läsnä! Mulle ei mitkään pillerit sovi vaikeiden sivuvaikutusten vuoksi, jopa hormonikierukan aikana vuodan, kuin seula ja se vaikuttaa elämänlaatuun!

Olen masentunut ja rikki. Olen tullut raskaaksi varmoilla päivillä ja noin puolen minuutin sessiolla ilman kumia. Jälkimmäisellä kerralla teetin abortin ja siitä ekasta kerrasta tuli ihana tytär :) Aivan ensimmäinen raskautuminen oli, kun oltiin varmoilla päivillä: tulin raskaaksi. Sain keskenmenon.

Minä en halua sterilisaatiota tehdä vaikeiden mahdollisten sivuvaikutusten vuoksi. Haluaisin miehen, jolle on tehty sterilisaatio.

Mulla on luiskahtanut kortsu paikaltaan ja yksi mennyt rikki.

Olen joutunut luopumaan omasta seksuaalisuudestani raskaudenpelon vuoksi. Kun on pakko sanoa poikaystävälle, että ei sovi, jos et huolehdi kumista alusta loppuun saakka... moni mies ei halua käyttää ollenkaan.

Vierailija
42/42 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

....siis aikoina ennen parisuhdetta...

En tietenkään miettinyt siinä yhdynnän aikana tai juuri sitä ennen, että tästä voi seurata raskaus.

Mutta mielestäni jokaisen pitäisi se ajatus käydä läpi, jos viettää elämää johon kuuluu seksi (yhdynnät). Että jonain päivänä kuukautiset voivatkin jäädä tulematta, VAIKKA olisi ehkäisyä käytetty. Ja jonkinlainen rauha sen ajatuksen kanssa täytyy tehdä, jotta voi sanoa itseään aikuiseksi ihmiseksi. Eli tietoisesti täytyy hyväksyä, että yhdynnässä on aina raskauden riski. Tai mahdollisuus, miten sen ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi