Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kestätte työreissut ja yksin hotellissa yöpymiset?

Vierailija
23.09.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva olla välillä ihan yksin. Jos on aikaa, on mukava kuljeskella vieraassa kaupungissa, käydä syömässä ihan rauhassa ja illalla jos ei ole työjuttuja, lukea hyvää kirjaa ja viimeistään sitten ennen nukkumaanmenoa ehtii sitä kirjaa lukea.

Vierailija
2/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei mulla niitä montaa vuoden mittaa tulekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis varmaan ihan ok.

Mutta jatkuvaan reissuissa olo ja asuminen jonkun entisen oppilaitoksen solukämpässä on mulle helvettiä. Joku hikinen huone ja yhteisvessat ja suihkut.

Pari vuotta olen tuota tehny ja nyt loppui. Ei ikinä enää. Kyllä oma koti ja perhe on hieno juttu, vaikka sitten vähemmällä palkkatulollakin.

Vierailija
4/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauheasti reissua, niin se voi jo alkaa tuntua puuduttavalta, mutta silloin tällöin vain piristää. Voi ajatella, että kun saa yksin rentoutua illan, niin siitä saa taas lisää virtaa kotona jaksamiseen.

Vierailija
5/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hotellissa ole sen kummempaa kestämistä, siellä käy vain nukkumassa + syömässä. Ja on mukava nukkua välillä omassa rauhassa häiriötöntä unta (edellyttäen ettei lumiaura ala ikkunan alla töihin kello aamu-5)

Vierailija
6/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luen paljon noilla reissuilla. Suoraan sanoen nautin kun saan yhden illan vaan olla ja lukea rauhassa, kotona siihen ei useinkaan ole mahdollisuutta.

Tai jos oon ulkomailla, niin toki katselen kaupunkia, jos aikaa jää. Ja käyn syömässä.

Vierailija
7/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole työmatkoja kuin harvoin, ja otan ne illat lomina. Jos olen jossain kaupungissa, saatan kierrellä siellä, käyn syömässä jotain, shoppailen. Jos paikka on keskellä ei mitään, niin hommaan huoneeseen jotain hyvää iltapalaa. Mulla on aina mukana jotain mieluisaa lukemista, ja saatan tehdä jotain kotihoitoja (hiusnaamio, kasvonaamio, kynsien lakkaus tms.). Jos huoneessa on amme likoan siellä :)

Vierailija
8/8 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kestämistä niissä on?