Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietitkö aina yhdynnässä, että tästä saattaa seurata raskaus?

Vierailija
15.09.2011 |

Tuossa yhdessä aborttikeskustelussa kun sanottiin, että tätä pitäisi aina miettiä...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytetään kumia ja jos tullaan raskaaksi, niin sitten tullaan...

Vierailija
2/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos seurais ottaisin pienen taistelijan vastaan... Haluaisin ehdottomasti nähdä millainen kaveri sieltä tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. asia on tullut mieleen muutaman kerran.

Vierailija
4/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen mietin viikonlopun siivousta, tiistaina pohdin seuraavan päivän ruokaa. Viime viikonloppuna mietin talviviaatteiden ostamista lapsille...

Ei vaan, luulis että silloin on ihan muut asiat mielessä. Kuten se kuinka hyvää tekee. Näin ainaki mulla. Kuka pönttö miettii raskauden mahdollisuutta tai muita asioita seksin aikana??? Ehkä se tai muut asiat tulee mieleen ENNEN yhdyntää tai SEN JÄLKEEN...

Vierailija
5/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on miettiä. Meillä on jo kaksi lasta ennestään ja käytetään kumia ehkäisynä. Tai siis mies haluu kokeilla aina ensin ilman sitä ja joka kerta mä joudun muistuttaa sitä, et laitaa sen, ennenkuin on liian myöhäistä. Tähän saumaan ei kolmas lapsi vielä oikein sopisi

En tiedä, onko täällä muilla kumia käyttävillä samaa miehen kanssa, mut mua tää kyllä joskus pikkuisen rassaa.

Vierailija
6/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se tulis jo.

Vierailija
7/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa sitä on jo myöhäistä miettiä, mietin etukäteen ja siksi käytän tuplaehkäisyä.

Vierailija
8/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pillereitä enkä ikinä unohda niitä ottaa. Jos tulisin raskaaksi, tekisin varmaan abortin. Se on oikeuteni, aivan kuten seksistä nauttiminenkin.

Vierailija
9/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan sen!

Minulla on pco, imetän ja olen sterilisoitu.

Lisäksi mieheltäkin on piuhat poikki.

Eli jos tuon yhdistelmän jälkeen vielä lapsi olisi tuloillaan, niin teretulemast!

;-)

Vierailija
10/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin jo raskaana

Vierailija
11/42 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tollasta tulee mietittyä jos menkkoja ei ala kuulua. Kortsua oon käyttäny aina, mutta muutama on menny rikki ja yks sukupuolitauti saatu. Sen oon kyllä huomannu, että miehiä ei ihan hirveesti ehkäsy kiinnosta...

Ja se tuli taas juuri todistetuksi. Ukko ei siis saunakaljoissaan malttanut lopettaa ajoissa ja laittaa kortsua.

Sinne se jäi nyt hölmönä virnistelemään sänkyyn, kun minä sitä kirosin huomattuani äiän tempun ja ryntäsin juoksujalkaa vessaan suihkuttelemaan bideellä mällejä ulos. On se taas kivaa jännäillä alkaako menkat.

Vierailija
12/42 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan mieti. Meillä on ehkäisy kunnossa ja jos tästä kierukasta huolimatta tulisin raskaaksi, niin sitten se lapsi olisi varmastikin tarkoitettu syntyväksi. Eikä se itseasiassa edes olisi niin kamalaa!

Vierailija
13/42 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan olla tosi onnellinen miehestäni, joka ei ole koskaan valitellut kondonmin käyttöä, eikä ikinä yrittänyt olla osaa yhdyntää ilman sitä.

T:22 ja 33

Vierailija
14/42 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meillä nyt onkin lapsiluku täynnä.

t: ikuinen vauvakuume

Vierailija
15/42 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä usein kieltäydyn silloin seksistä, varmempaa niin.

Vierailija
16/42 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pelkään joka kerta seksin jälkeen olevani raskaana. Olisi melkoinen maailmanloppu huomata olevansa raskaana.

Vierailija
17/42 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Ja jos tulee niin sitten tulee.

Vierailija
18/42 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomin OIKEASTA käytöstä! Otat aika ison riskin, kun SUOSTUT SIIHEN, että miehesi on yhdynnän alussa ilman kondomia. Tiedäthän, että siinä on raskaaksi tulon mahdollisuus olemassa.

Joo, kyllähän mä sen tiedän ja etenkin jälkeenpäin se pyörii mielessä, mut siinä tilanteessa sitä tulee vaan aina jotenkin suostuneeksi, kun onhan ne himot hiirelläkin.

Yleensähän mies kyllä muutaman työnnön jälkeen laittaa, kun mä muistutan, mut sitte jos on pikku huppelissa, niin onkin jo vaikeampaa saada viesti perille ja mies uskomaan.

Onneks mulla on muuten niin hyvä ja uskollinen mies, ja isä lapsillemme, et eihän sille voi olla pitkään vihainen, vaik joskus tommosten sessioiden jälkeen tulee uhkailtua, et pistän jatkossa reiteni ristiin.

Vierailija
19/42 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sterilisaatioita tehty kaksi. Tai ehkä just siksi.

Jotenkin en vieläkään ole päässyt raskauden pelosta...

Vierailija
20/42 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana (toinen tulossa) ja olemme melko varmoja, että kaksi lasta saa riittää meille. Silti emme ole valmiita alle 30-vuotiaina tekemään sterilisaatiota kumpikaan. Välillä on käynyt mielessä, että kuinkahan sitä osaa sitten seksistä nauttia jatkossa... Jo ennen kuin aloimme oikeasti yrittää esikoista, oli jo vuosia sellainen olo, että ei se vauvantulo ei olisi enää ollut katastrofi. Vaikka halusimme lapsille pari kolme vuotta ikäeroa, ei sekään olisi ollut katastrofi, jos ikäero olisi ollut pienempi.

Mutta entä jos kahden lapsen kanssa olen 99,9 % varma, että en halua kolmatta ainakaan tähän elämäntilanteeseen? Kai se on vain luotettava ehkäisyyn...