Työt loppuu taas kohta, mitä herkkuja annatte
jakoon viimeisenä päivänä?
En meinaa siis leipoa eli mitä kaupasta saatavia te tarjoaisitte? (hoitoala kyseessä)
Kommentit (7)
siis vaikka Euroshopperin peruspullat. Tai ihan mikä tahansa Dallas-pitko pöytään lyötynä. On niin herkkuperseporukkaa, että kaikki kahvin kanssa syötävä makea kelpaa. :D
Kelpaisko suolaiseksi vaikka suolakeksit ym. Eli tyyliin suolaista ja makeaa. ap
Siis sun työsuhe päättyy ja sitä pitäisi juhlistaa viemällä vielä herkkuja?! No kukin tavallaan... Itse en todellakaan veisi mitään ellei kyseessä olisi tilanne jossa olen itse halunnut lopettaa ja siirtymässä muualle.
Siis sun työsuhe päättyy ja sitä pitäisi juhlistaa viemällä vielä herkkuja?! No kukin tavallaan... Itse en todellakaan veisi mitään ellei kyseessä olisi tilanne jossa olen itse halunnut lopettaa ja siirtymässä muualle.
eivät päätä siitä kuka jatkaa eli kavereita voi mielestäni kiittää.
piparkakkuja, konvehteja ja aurajuustoa joulun alla. Suolakeksit ja brie vois olla kans hyvää ja erikoisempaa, ja koska kaikille ei kuitenkaan kelpaa niin ihan jotaki suklaata siihen lisäksi.
Mä ostin Lidlistä kaikenlaisia naksuja ja suklaarusinoita, ei nyt mitään huippuhienoa siis, mutta kyl ne sieltä aina häviää..!
juhlistaa pätkätöideni päättymistä millään tavalla.
Kyllähän sen vähän oudolta tuntuu työttömäksi jäädessään ostaa pullat niille jotka saa jatkaa töissä.
Varsinkin kun työttömyys aina heilauttelee taloustilannetta :(
Voi niitä työkavereita muutenkin kiittää kuin herkkuja tarjoamalla.
siis vaikka Euroshopperin peruspullat. Tai ihan mikä tahansa Dallas-pitko pöytään lyötynä. On niin herkkuperseporukkaa, että kaikki kahvin kanssa syötävä makea kelpaa. :D