Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua on aina väitetty nirsoksi, säälitelty kun ei ole miestä

Vierailija
14.09.2011 |

No nirso varmaan olen ollutkin vuosikaudet. Ei ole kelvanneet huonot miehet, pettäjät, alkoholistit yms. enkä ole alkanut seurustelemaan jonkun ihan kivan kanssa, jos ei ole tosissaan kiinnostanut.

Kovin on minua arvosteltu ja säälitelty, kutsuttu vanhaksi piiaksi ja valitettu että tuollainen ei ikinä tule miestä saamaan jne.

Mutta nyt se vihdoin on totta :) Kyllä kannatti odottaa! Elämäni mies löytyi vähän yli kolmekymppisenä. Ja on kaikkea sitä mitä odotin. Ihanaa olla tosissaan rakastunut ja varma siitä, että tämän kanssa haluan loppuikäni olla!

Ja nyt olen todella tyytyväinen, että pidin pääni enkä "tyytynyt" niihin ihan kivoihin ja huonoihin miehiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa miehissä oli aina vikaa.

Yhden kanssa kävi pari krt ulkona ja tykkäs tosi, tosi paljon.

Sitten mies tuli hakemaan ulos ja tällä oli kuulemma ihan selvästi eri väriset sukat jalassa, tummat kummatkin.

Ei vois kuvitellakaan olevansa sellaisen kanssa.

Samaa jatkoi kun oli 35. Sitten tajus jos haluaa lapsia, pitää toimia. Nyt on 2 lapsen äiti, 3 äitipuoli ja mies on 150 pv matkoilla vuodessa.

Eikä ole onnellinen muuta kuin lapsista.

Ei tietenkään pidä tyytyä jos kemiat ei kohtaa, mutta liika nirsoilu voi kostautua.

Vierailija
2/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kauheaa olis vanhaksi piiaksi jäämisessä, miksi naisia yleensä vieläkin leimataan sen perusteella onko heillä miestä? Minä olen ainakin arvokas omana itsenäni! Kaikkihan eivät edes halua lapsia, ja toisaalta, aika monella vanhalla piialla kyllä on lapsia.

Ei naisen elämän päätavoite ole kaikille mies ja lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kuulla olevani vanhapiika/ikäneito ym. sääliä, kun ei miestä ollut. Mutta kun halusin löytää kunnon miehen.

Jotkut jopa väitti etten koskaan löydä miestä, jos en rimaa pudota alemmaksi.

Mutta löytyi se kunnon mies lopulta, vaikka vähän rupes jo ittestäkin tuntumaan, että jäänköhän yksin lopun elämää. Mä kun en halunnut tyytyä vähempään, joten mieluiten olisin valinnut sitten yksinolon, kuin ihan täysin väärän miehen!

Pian tulee 3 vuotta täyteen yhdessä oloa :)

Kihloihin mentiin 10kk tapaamisesta, lapsi syntyi viime marraskussa ja heinäkuussa mentiin naimisiin.

Kyllä se hyvä löytyy kun vain jaksaa odottaa :D