Onko 13cm/4cm riittävä oikeasti?
Jos keskimitta on jotain 14cm ja täällä puhutaan, että "oma 18cm on kai keskimittainen" niin tuntuu vähän erikoiselta. Eikö about 12cm kaluja pitäisi olla aika joukko?
Olen kuvitellut oman 13cm kaluni aina pieneksi, mutta tilastojen valossa ei ole edes mikään erikoisen pieni.
En tiedä onko se sitten hyvin pieni vai vain pienehkö käytännössä jos ajatellaan, että pienikaluiset ei paljon seksiä harrasta. Naisten kanssa on tuntunut, että hirveästi vastusta ei ole siinä kohtaa kun paikat kostuvat. Sinänsä kostuminen on siis huono juttu kun tavara on parhaimmillaan ensimmäisillä työnnöillä.
Mitä eroa muuten on naiselle valtavalla aidolla kalulla ja valtavalla tekokalulla jos kummallakin on sama 20/6 koko? Aina sanotaan, että ei se oikeaa kalua korvaa...sama täyttymisen tunne siitä kuitenkin luuulisi tulevan?
Kommentit (26)
Oli ihan hyvä, niin kauan kun välit olivat hyvät. Kun välit menivät pilalle, en saanut mitään iloa yhdynnästäkään.
20/6 jelly on joskus ollut, ja tokihan se tuntui venyttämällä, mutta paljon nautinnollisempi on ollut pienempi, paremmin muotoiltu ja käteen sopivampi eli helpompi käyttöinen vibrani.
Eli kutakuinkin, me naiset ollaan niin helvetin vaikeita, että pitämistä voi toki yrittää ennustaa mittanauhan kanssa, mutta vähän turhaan itserakkauteen miehet kietoutuvat luulleessaan kalunsa mittojen kertovan mitä nainen tulee ajattelemaan :)
Varmasti on niin, että isommalla on paremmat mahdollisuudet koska ihan yksinkertaisesti tuntuu enemmän. Mutta ei se nyt todellakaan noin yksiselitteisesti ratkaise.
Kyllä mä oon aina pitänyt tuollaista 16 senttistä jo isona kun en ole miesten seisovia kaluja nähnyt. Se on kuitenkin reilusti yli keskivertoisen kalun.
Kyllä mä oon aina pitänyt tuollaista 16 senttistä jo isona kun en ole miesten seisovia kaluja nähnyt. Se on kuitenkin reilusti yli keskivertoisen kalun.
Niin tiedän kyllä että 16 on iso(hko), mutta se nyt on minun kokemukseni. Ja siis pointtina, että sen tuntuun tai riittävyyteen vaikutti ratkaisevasti henkinen puoli. Eli että minusta nuot luvut ovat toki viitteellisiä, mutta eivät nyt oikeasti kerro siitä, miltä yhdyntä tulee (naisesta) tuntumaan, kun samankin peniksen kanssa ratkaisevaa on välit (peniksen koko nyt ei varmasti muutamassa vuodessa muuttunut mihinkään, eikä muutos tullut edes synnytysten kohdalla).
Jos taas vastasit edeltäneelle, jonka 15-16 senttistä oli naurettu, niin epäilen etteivät naiset oikeasti ole olleet tyytymättömiä juuri kokoon. Tuohan on jopa keskimittaa isompi. Muna vaan on kätevä kohta iskeä jos haluaa loukata toista. Tai sitten ko henkilö on antanut itsestään kuvan, jossa naiset odottavat niin liikoja että siksi naureskelleet.
3
Vastasin lähinnä sinulle. En oikein tiedä mitä mieltä olin toisesta vastaajasta, koska täytyy olla todella erikoistuneet piirit mikäli 15-16 senttinen aiheuttaa kummastelua.
Voisitko sinä kuvitella seurustelevasi 12-13cm omaavan miehen kanssa? Tai uskoisitko, että löytäisit samalla tavalla tunnetta myös huomattavasti pienemmästä mikäli pitäisit miehestä. Määrittelisitkö miestä mitenkään pienemmän kalun perusteella, koska iso on kuitenkin parempi samalla viivalla? En ole koskaan ymmärtänyt oikein, että miten suuri se ero on ison ja pienen omaavan välillä on siinä vaiheessa kun nainen hakee vakavaa parisuhdetta. Olen itse kolmekymppinen ja tämä on merkittävä kysymys siinä vaiheessa kun asetan rimaa.
Onko mielestäsi olemassa apukeinoja joilla pystyy häivyttämään pienen kalun haittapuolet? Minulle on vähän epäselvää mihin mies tarvitsee kalua, muuta kuin imagosyistä, kun kuitenkin varmasti parhaan muotoiset ja kokoiset kalut ovat valmistettuja tuotteita :) Esimerkiksi minulle naisen rintojen koolla ei ole merkitystä. Itseasiassa en rehellisesti välittäisi vaikka sellaisia ei olisi juuri lainkaan. Mieskin voi ainakin teoriassa vaikuttaa siihen kokoon mitä nainen saa käyttämällä isompia apuvälineitä.
mutta sen tiedän, että eksälläni on 16 cm, kun itse kertoi. Seksi oli hyvää, kaikkine esileikkineen, mutta myös akti tuntui hyvältä. Nykuisen hoitoni senttikokoa en tiedä, mutta ehkä 2-3 cm (todellakin arvio) pidempi, ja se tuntuu sisuksissa vielä paremmalta. KUITENKIN seksi eksän kanssa oli parempaa, sen verran syvä tunneyhteys siinä oli. Siispä koko ei tosiaan ole suoraan verrannollinen nautintoon.
Myöskään lelu ei tosiaankaan korvaa aitoa, en saa oikeasti mitään nautintoa ison kullin kokoisen lelun työntelemisestä sisääni, se on jotenkin niin.. kylmä ja kova (huonolla tavalla kova). Joten mieluummin sitten pienempi, mutta aito. En tiedä miksi, sama täyttymisen tunne joo, mutta aito on aito. Vertaa tekopilde vs. aito nainen allasi.
Tuo oli totta, mitä aloituksessa sanot, että "tavaran" kostuminen on huono juttu; ekat työnnöt ja se paikkojen "avaaminen" todellakin tuntuu parhaalta, itse kun olen erittäin kostuvaa sorttia, niin kyllähän se vähän tuntoa vie itseltäkin, vaikka miehet on kyllä enimmäkseen tykänneet. Mutta ehkä sekään tykkääminen ei liity niinkään siihen, miltä tunnun (ts. mieluummin panisivat vähän kuivempaa =D ), mutta siinäkin kiihottavuutta tuottaa ehkä enemmän se oma kiimani. Voisin kuvitella.
Sitten taas ihan pieni voi kyllä olla, ikävää sanoa, este enemmälle tutustumiselle. =/ En osaa arvioida edes kokoa, kun siitä on sen verran aikaa, mutta yhdellä tapailukumppanilla oli kyllä hurjan pieni ja ohut. 10 cm? Siinä tapailuvaiheessa, kun tuo selvisi, tein päätöksen olla jatkamatta tapailua, vaikka mies olikin ihan mukava. Jos oikeasti on jo rakastunut ja myytyä naista, niin tuskin se olisi mikään deal breaker (jos muutoin on kiinnostunut tyydyttämään naisensa), mutta tutusteluvaiheessa oli vielä helppo panna juttu jäihin. Että sen verran merkitystä koolla on kuitenkin, että mieluummin mä siihen vakavaan parisuhteeseen ryhdyn miehen kanssa, jolla on edes kohtuullisen kokoinen, kuin miehen kanssa, jolla on niin pieni. Tietenkään en antanut ymmärtää, että se oli syynä tapailun loppumiseen; aavistiko, en tiedä. Mistä mäkään tiedän, ovatko ne miehet, jotka eivät ole halunneet esim. yhden illan juttua enempää, tehneet päätöksensä nimenomaan siksi, etten tuntuisi tarpeeksi tiukalta.
N30
Kiitokset vastauksesta. Tuntui, että niitä harvoja rehellisiä vastauksia jotka eivät olleet trolleja.
Tuo on kyllä vähän sellainen vaikea juttu, että miten lähestyisin naista seksuaalisesti. Ehkä olisi parempi yrittää lykätä seksiä vasta sinne kun ollaan oikeasti kiinnytty. Toisaalta olen sellainen, joka haluaisi heti eikä vasta kuukausien kuluttua seurustelun aloitamisesta, mutta se saattaakin tehdä minulle huonoa parisuhteen muodostamisessa, koska mulla ei ole mitään mitä "myydä". Ymmärsin, että kokoni on este seurustelun aloittamiselle mikäli se tulee tietoon liian nopeasti.
Enpä ole itse mittanauhan kanssa seksiä harrastellut, mutta sen tiedän, että eksälläni on 16 cm, kun itse kertoi. Seksi oli hyvää, kaikkine esileikkineen, mutta myös akti tuntui hyvältä. Nykuisen hoitoni senttikokoa en tiedä, mutta ehkä 2-3 cm (todellakin arvio) pidempi, ja se tuntuu sisuksissa vielä paremmalta. N30
Ota huomioon, että eksäksi oli mahdollisesti 12 cm ja nykyisesi siis 14 cm joka on normaali koko. Ehkä eksäsi oli mitannut runnomalla mitan mahaihraan sisälle tai muuten vaan vinkuralleen. Eli sinuna en ainakaan leijuisi pilvissä siinä ajatuksessa että nyxälläsi on 19 cm. Se kato kun on sellainen hevosen kulli jota on erittäin harvassa.
Kyllähän noita lähes 20cm on jonkin verran oltava kuten myös 10cm. Varmasti muutamia /100 miestä ja 17cm-18cm varmasti jo enemmän. Sitä en sitten tiedä onko 10cm enemmän ku 20cm ku kuitenkaan keskimitta ei ole missään nimessä yli 15cm. Ehkä "äärimmäisyyksiä" yläpäähän on vain yksinkertaisesti enemmän. En tarkoita, että 19cm olisi vielä äärimmäisen iso, mutta todella iso se kyllä on.
Vastasin lähinnä sinulle. En oikein tiedä mitä mieltä olin toisesta vastaajasta, koska täytyy olla todella erikoistuneet piirit mikäli 15-16 senttinen aiheuttaa kummastelua.
Voisitko sinä kuvitella seurustelevasi 12-13cm omaavan miehen kanssa? Tai uskoisitko, että löytäisit samalla tavalla tunnetta myös huomattavasti pienemmästä mikäli pitäisit miehestä. Määrittelisitkö miestä mitenkään pienemmän kalun perusteella, koska iso on kuitenkin parempi samalla viivalla? En ole koskaan ymmärtänyt oikein, että miten suuri se ero on ison ja pienen omaavan välillä on siinä vaiheessa kun nainen hakee vakavaa parisuhdetta. Olen itse kolmekymppinen ja tämä on merkittävä kysymys siinä vaiheessa kun asetan rimaa.
Onko mielestäsi olemassa apukeinoja joilla pystyy häivyttämään pienen kalun haittapuolet? Minulle on vähän epäselvää mihin mies tarvitsee kalua, muuta kuin imagosyistä, kun kuitenkin varmasti parhaan muotoiset ja kokoiset kalut ovat valmistettuja tuotteita :) Esimerkiksi minulle naisen rintojen koolla ei ole merkitystä. Itseasiassa en rehellisesti välittäisi vaikka sellaisia ei olisi juuri lainkaan. Mieskin voi ainakin teoriassa vaikuttaa siihen kokoon mitä nainen saa käyttämällä isompia apuvälineitä.
Ex on ainoa jonka kanssa olen ollut yhdynnässä (siksi hänet tähän vedinkin). En siis todella osaa sanoa miten kokoero vaikuttaa aidoissa kaluissa. Leluissa se ei ole ratkaisevaa, ja yhdyntä ei ole minulle ratkaisevaa. Eli en tiedä miten paljon miehen peniksen koko käytännössä vaikuttaisi lopputulokseen seksielämästä.
Pieni kalu ei olisi ITSENI kannalta minkäänlainen syy olla kokeilematta seksiä/parisuhdetta. Minulle yhdyntä on tärkeää läheisyyden tunteen vuoksi, mutta muuten pidän paljon tärkeämpänä kokonaisuutta, välejä, käsi-ja suuleikkejä tms, eli uskoisin että itse voisin saada hyvän seksielämän yhtä lailla pienimunaisen kanssa (kunhan hänkään ei ole kovin yhdyntäkeskeinen). Ihan turha väittää edelleenkään ettei iso olisi toivottavampi, mutta en minä näin ennakolta lähtisi sitä vetämään mitenkään kynnyskysymykseksi.
MUTTA kun minä en ilmeisesti ole mikään kauhean tiukka... Kun en ole kovin tiukka, niin olisin pienimunaiselle miehelle varmaan aika pettymys? Isomunaisen kanssa olisi varmaan enemmän luottamusta omaan riittävyyteen. Suurin riski olisi varmaan, että oma itsetunto laittaisi pakittamaan. Ainakin se tekisi sen, että varmaan haluaisin "kelpaamisen tarkistamisen" heti pois alta :) Eli vaikka muutoin varmaan kaipaisin hidasta etenemistä, niin voi olla että kuitenkin hätäilisin seksiä, jottei olisi sitten umpi-ihastuneena niin kova kolaus tajuta että toinen lopettaa suhteen kun seksi ei kelpaa.
Jotenka parhaat apukeinot lienevät seksin muu monipuolisuus ja sen varmistaminen, että nainen tietää kelpaavansa (jos kelpaa). Ja minä nyt vedän tähän aiheeseen aina mukaan parisuhteen yleisen kunnon. Jos välit on jäiset, on vaikeaa saada lämpöä välille seksissäkään. Ihan paras kiihotin lienee tunne, että toinen rakastaa ja arvostaa. (lässynläätä mutta totta)
Nämä on vähän keskeneräisiä nämä minun ajatukseni :) Mahtaako niistä olla mitään hyötyä.
(Muuten, älä käytä naisen kuullen tuota riman asettamista. Minulle ainakin tulee mielikuva jossa naiset on viivalla ja katsot kenet riman ylittäneistä saat. Minä ainakin haluan olla haluttu enkä kelpaava, tuota mielikuvaa kannattaa varoa.)
Sama juttu tuo on itselleni, että enemmän kaipaan sitä läheisyyttä ja koskettelua kuin varsinaista aktia, vaikka sitäkin odottaa innolla mutta jotenkin siitä ei välttämättä saa sitä valtavaa nautintoa, joka "kuuluisi" saada. En nyt ihan täysin päässyt selvyyteen lopputuloksesta kun vastauksesi oli vähän sellainen, että ei ole toisaalta mitään väliä ja toisaalta sitten on väliä. Minusta naisetkin laittavat miehet aika tarkasti riviin, joista valitsevat ominaisuuksien puolesta parhaan. Ehkä minulla vain on väärä kuva...Ehkä kannattaisi lähestyä naista jota haluaa ja yrittää antaa mahdollisimman paljon huomiota.
Tuokin on aika mielenkiintoinen juttu kun olen mielestäni aika feminiininen mies (en kuitenkaan homoseksuaali, tai ainakin selvästi heteron puolella), että onko jotenkin niin että kalun kokokin on sen takia keskimääräistä pienempi kokonaisuudessaan ja naiset vaistoavat sen jotenkin, koska tuntuu jotenkin siltä etteivät naiset osoita kiinnostusta noin yleisesti. Minua itseäni ei häiritse olla vähän "neitimäinen" mies sinänsä, mutta häiritsee todella paljon se, että en todellakaan tiedä onko naistyyppiä joka haluaisi tuollaista kombinaatiota. Hyvin pienetkin naiset haluavat usein kuitenkin pitkän ja hyvinvarustetun miehen enkä haluaisi olla mikään ihan kiva kaveri. Itseasiassa se on suurin pelkoni.
Sama juttu tuo on itselleni, että enemmän kaipaan sitä läheisyyttä ja koskettelua kuin varsinaista aktia, vaikka sitäkin odottaa innolla mutta jotenkin siitä ei välttämättä saa sitä valtavaa nautintoa, joka "kuuluisi" saada. En nyt ihan täysin päässyt selvyyteen lopputuloksesta kun vastauksesi oli vähän sellainen, että ei ole toisaalta mitään väliä ja toisaalta sitten on väliä. Minusta naisetkin laittavat miehet aika tarkasti riviin, joista valitsevat ominaisuuksien puolesta parhaan. Ehkä minulla vain on väärä kuva...Ehkä kannattaisi lähestyä naista jota haluaa ja yrittää antaa mahdollisimman paljon huomiota.
Tuokin on aika mielenkiintoinen juttu kun olen mielestäni aika feminiininen mies (en kuitenkaan homoseksuaali, tai ainakin selvästi heteron puolella), että onko jotenkin niin että kalun kokokin on sen takia keskimääräistä pienempi kokonaisuudessaan ja naiset vaistoavat sen jotenkin, koska tuntuu jotenkin siltä etteivät naiset osoita kiinnostusta noin yleisesti. Minua itseäni ei häiritse olla vähän "neitimäinen" mies sinänsä, mutta häiritsee todella paljon se, että en todellakaan tiedä onko naistyyppiä joka haluaisi tuollaista kombinaatiota. Hyvin pienetkin naiset haluavat usein kuitenkin pitkän ja hyvinvarustetun miehen enkä haluaisi olla mikään ihan kiva kaveri. Itseasiassa se on suurin pelkoni.
Oman nautinnon kannalta olisin yhtä lailla valmis kokeilemaan seksiä ja parisuhdetta, oli kalu sitten pieni tai iso. Koska kalun koko ratkaisee lähinnä yhdynnässä, mikä ei ole minun nautinnolleni niin ratkaiseva. Kalun koko taas ei vaikuta esim siihen, millaista suuseksiä mieheltä saisin tai osuisiko huumori sängyssä yhteen. Kalun koko ei siis ratkaisevasti vaikuttaisi minun kiinnostukseeni kokeilla ja tustustua. Pieni kalu ei poistaisi minun kiinnostustani miestä kohtaan.
Mutta se voisi vaikuttaa rohkeuteen mennä itse kokeilemaan riittääkö miehelle, koska pienemmän kalun kanssa oma "vajavaisuuteni" on miehellekin merkittävämpi.
Tuokin on aika mielenkiintoinen juttu kun olen mielestäni aika feminiininen mies (en kuitenkaan homoseksuaali, tai ainakin selvästi heteron puolella), että onko jotenkin niin että kalun kokokin on sen takia keskimääräistä pienempi kokonaisuudessaan ja naiset vaistoavat sen jotenkin, koska tuntuu jotenkin siltä etteivät naiset osoita kiinnostusta noin yleisesti.
Tuo on mielenkiintoinen huomio. Luin joskus tutkimuksesta, missä naisia pyydettiin arvioimaan eri miesten penisten kokoa kun miehet näkyivät kuvassa vain vyötäröstä ylöspäin. Jostain syystä naiset osuivat oikeaan aika hyvin.
Onkohan oikeasti niin että feminiiniset miehet, kuten sinä, omaavat pienemmän peniksen ja naiset tiedostavat sen alitajuisesti.
Se on kuitenkin selvää että maskuliiniset miehet, eli ns alfaurokset, luovat helpommin seksisuhteita. Jos peniksen koko korreloi maskuliinisuuden kanssa, se selittäisi myös naisten kokemuksen suuremmasta keskimääräisestä peniskoosta kuin oikeissa tutkimuksissa on todettu. Maskuliiniset pelimiehet isoine peniksineen dominoivat naisten kokemusmaailmassa.
Sosiaalipsykologi
Minusta naisetkin laittavat miehet aika tarkasti riviin, joista valitsevat ominaisuuksien puolesta parhaan. Ehkä minulla vain on väärä kuva...Ehkä kannattaisi lähestyä naista jota haluaa ja yrittää antaa mahdollisimman paljon huomiota.
Enhän minä taaskaan osaa vastata "naisten" puolesta. Mutta ihan itselleni tuo riviinlaittamis-ajattelu on vieras ja siksi se niin särähtikin korvaan. Minä ihastun tai en. Mitäpä vaikutusta sillä sitten on, millaisia muut miehet voisivat ehkä teoreetisesti olla? Yhden kanssa on joko hyvä tai huono olla. Luulen, että kenenkään kanssa ei voi olla täysin tyytyväinen, jos on tuollainen "vertailuun ja paras kokeiluun"-taktiikka.
Vaan ehkä tämä ajatteluni johtuu siitä, että olen jo kerran ollut niin onneton suhteessani, että olen onnellinen nyt lasteni kanssa. Minä en mitenkään tarvitse "Jokua" täydentämään minua. Eli minun ei myöskään tarvitse kelpuuttaa parasta minkä voin saada. Ihan tosissani väitän etten vertaa miehiä toisiinsa. Toki yksittäisen miehen kohdalla vertaan mikä hänessä on hyvää ja mikä huonoa, mutta ei siihen muut miehet liity mitenkään.
Itselläni on 19cm pitkä ja ympärys 14cm. Muutama kumppani on pitänyt sitä liian pitkänä, eli menee herkästi liiqn syvälle panon kiihkeimmässä vaiheessa. Toisaalta pillujen syvyydessä on eroa, eli on niitäkin naisia, jotka tykkäävät hyvää, kun olen pistänyt mahdollisimman syvälle (anatomisista syistä varmaan ainakin 3cm jää aina ulkopuolelle uskoisin).
Uskoisin, että jos naisellasi ei ole kovin syvä pillu, eikä liikaa kokemuksia isoista kaluista, hän on hyvinkin tyytyväinen mittoihisi. Joidenkin ihmisten vehkeet sopivat täydellisesti yhteen, kaikkien eivät.
Paksuushan sinulla on hyvä normi, eikä se varmaan ole ongelma naiselle, joka on treenannut alapään lihaksiaan. Omaani ei ole kukaan pitänyt liian paksuna. Kukaan ei ole kehunut ihanan paksuksi, muttei myöskään säälittävän ohueksi. Sen verran tiedän, että nykyiselläni on kokemusta myös 21-22cm kalusta ja yli 15cm ympärysmitan kaluista. Silti saan innokasta ja litisevää pillua jopa 5 kertaa päivässä, eli kullini kelpaa oikein hyvin.
Jonkinlainen nyrkkisääntöhän on, että jos kulli on serlan wc-paperihylsyn paksuinen, se on keskivertoa paksumpi ja lähtökohtaisesti erinomainen. Jos tämänpaksuinen kulli ei tunnu naisesta riittävän hyvältä, niin silloin vika on ihan täysin naisen löysässä pillussa ja miehen kannattaa vaihtaa tällainen valittava ja fittuileva löysäpillu parempaan.
Eki
Ota huomioon, että eksäksi oli mahdollisesti 12 cm ja nykyisesi siis 14 cm joka on normaali koko. Ehkä eksäsi oli mitannut runnomalla mitan mahaihraan sisälle tai muuten vaan vinkuralleen. Eli sinuna en ainakaan leijuisi pilvissä siinä ajatuksessa että nyxälläsi on 19 cm. Se kato kun on sellainen hevosen kulli jota on erittäin harvassa.
En leijaile missään pilvissä, eikä miehen senttikoko ole mulle mikään meriitti, hyvänen aika! =D Tuosta syystä myös ihan vaan arviona tuo 2-3 cm kokoero; jonkunlainen käsitys toki itsellänikin on 20 cm viivottimesta, siinä kuin tuosta 16 cm peniksestä vrt. nykyisen miehen jonkin verran isompi. Vielä selvennettynä: tiedän, että eksäni senttikoko ei ole 12, muistan sen (peniksen) erinomaisen tarkasti.. Ja 16 cm ei heitä kauas arvioimastani käsimitasta. Mahaihraa eksälläni muuten ei ole, päinvastoin.
Mulle nyt on yks hailee senttimitat, kunhan nyt yritin ystävällisesti vastata ap:n kysymykseen jotain. Iso on kiva, mutta pienempi ei ole huono.
Voisin kuvitella, että sama juttu naisten kanssa: tiukka ois erityisen kiva, mutta kun on olemassa se tunne ja nainen on ihana ja rakas, niin tiukkuus ei tosiaan ole se pääasia.
Ei tarvi tulla toitottaa toista, mä pidän kantani silti.
Anteeksi vaan. Suosin itse kyllä huomattavasti ohuempia ja lyhyempiä mutta kyllähän se sinne alapäähän uppoaa, kun tarpeeksi venyttelee. Äsken suostuin lopulta ja oikeastaan tunnustann-ettän hyvälle tuntui kunhan moista ei kertalaakista juntata pimpsaani.
Miehelläni 15/5 ( hyvä)...
Noin 10 cm oli jo sisässä kun aloin vetää ulospäin ja ihan oikeasti näytti siltä että koko naisen tavara tulee ulos hänen vartalostaan mutta pikkuhiljaa varsikin alkoi liukua ulospäin ja kun enää terska oli sisällä vitussa aloin taas painaa takaisin!
Nyt pääsin jo varmaan 15 - 16cm syvälle ja sitten taas pakille, jälleen uusi ”rynnistys” ja nyt kun n. ehkä 20cm oli sisällä, tunsin että nyt ollaan perillä, terskani tökkäsi vasten kohdunsuuta ja nainen räväytti silmänsäkin selälleen, ulvaisi kuuluvasti ja jalat alkoivat sätkiä todella lujaa.
Hänen suustaan kuului vain jotain epämääräistä korinaa, hän oli yltäpäältä märkä hiestä ja hän puristi rystyset valkeina lauteen reunaa ja koko alapää tärisi aivan hirvittävästi.
Jusa katsoi vieressä runkaten omaa kulliaan ja kehotti minua nussimaan nyt kunnolla, joten aloin nyt vedellä ”Jormaani” naisen vitussa sen mitä uskalsin ja pystyin, nainen oli jo aivan muissa maailmoissa ja näytti siltä että sai jatkuvaa orgasmia, rinnatkin olivat turvonneet lähes kaksinkertaisiksi, nännit näyttivät siltä että ne lentävät millä hetkellä hyvänsä saunan kattoon, Jusa runkkasi kuin hengen hädässä ja itsekin aloin tuntea että finaali lähestyy!
Rouva parkaisi silmät lasittuneina tuijottaen kattoa, Jusa karjaisi helvetisti laueten vaimonsa vatsalle ja minä aloin siementää rouvaa kiristellen hampaitani, niin hyvää se teki.
Kyse ei läheskään aina ole siitä, että mies ei riitä naiselle. Väljä pillu voi olla ihan ok naiselle, mutta miehelle se on todella haastava.
Pillun venähdys voi sattua kelle hyvänsä synnyttäjälle.
Jonkinlainen nyrkkisääntöhän on, että jos kulli on serlan wc-paperihylsyn paksuinen, se on keskivertoa paksumpi ja lähtökohtaisesti erinomainen. Jos tämänpaksuinen kulli ei tunnu naisesta riittävän hyvältä, niin silloin vika on ihan täysin naisen löysässä pillussa ja miehen kannattaa vaihtaa tällainen valittava ja fittuileva löysäpillu parempaan. Eki
Tiukkaa vain on helpompi "rakastaa" ja muita vajavaisuuksia voi katsoa sormien läpi. Ts. ei ole pakko olla kemiat täysin kohdallaan.
sama juttu naisten kanssa: tiukka ois erityisen kiva, mutta kun on olemassa se tunne ja nainen on ihana ja rakas, niin tiukkuus ei tosiaan ole se pääasia. Ei tarvi tulla toitottaa toista, mä pidän kantani silti.
Jep, omani on noin 15-16/4 ja pariin otteeseen olen jo saanut siitä naurut. Eli ei riitä, kunhan vaan kohteliaisuuttaan jotkut jättävät sanomatta. Omapahan on häpeänsä.