Mitä ajattelet 40v ihmisestä, joka ei koskaan katso uutisia
tai mitään ajankohtaisohjelmiakaan
Kommentit (25)
lähärit ja toimittajat. Molemmat kilahtaa vuorotellen kun niiden työstä puhutaan ja jäävät vänkkäämään palkoistaan.
kuten sanoin, minulle on sama, mistä sakki uutiset lukee, kunhan lukee.
Ehkä tuo yliedustavuus tulee siitä, että tässä ammatissa joutuu usein "partioimaan" duunissa ilman, että on mitään päällekaatuvaa tekemistä. Ja silloin tulee notkuttua netissä.
Lisäksi vaikutelmaa lisännee se, että olemme aika nopeita kirjoittamaan, eli ehdimme vastailla monta kertaa ketjuihin. ;-)
en nimittäin omista telkkaria. Lehdet ja muut painetut julkaistu + netti riittävät.
silti väitän olevani enemmän kartalla ajankohtaisista tapahtumista ja ilmiöistä kuin moni muu: seuraan päivittäin lehtiä (sekä kotimaisia että ulkomaisia).
Esim. tv-uutiset ovat ovat hyvin pintapuolisia ja jo valmiiksi valittuja pikapaloja, mielestäni niistä jää varsin pinnallinen tietämys. Lehdistä taas näkee uutisten koko kirjon ja voi itse suorittaa valinnan ja valita myös, kuinka syvälle haluaa mihinkin asiaan perehtyä..
Itse luen uutiset netistä ja meille tulee sanomalehti (jonka luen). TV uutiset vie liikaa aikaa ja haluan itse vaikuttaa mihin uutiseen syvennyn tarkemmin. En jaksa yksityiskohtaisia selostuksia supermasentavista aiheista (tappoja, kolareita jne.) Uutiset on yleensä niin negatiivisia muutenkin (erityisesti tv) etten viitsi käyttää niihin kauheasti aikaa.
lähärit ja toimittajat. Molemmat kilahtaa vuorotellen kun niiden työstä puhutaan ja jäävät vänkkäämään palkoistaan.