Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektion saa, jos synnytyspelko on kova

Vierailija
14.09.2011 |

Vaikka täälläkin on väitetty, että ei saa.

http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2011091214369763_rb.shtml

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektion saa muutenkin, jos osaa asiansa oikein esittää. Ei alateitse ole pakko synnyttää.

Vierailija
2/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain jo 13 vuotta sitten. ja 3 pelon takia leikattu. tiukkana sai kyllä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moisia nyhveröitä luuseriäitejä.

Vierailija
4/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aion minäkin tehdä, jos vain joskus raskaana olen. Pelkään aivan jumalattomasti ja äidilläni on yksi lapsi jo kuollut alatiesynnytyksessä. Samoin kuin tuttavani lapsi vammautui pahasti loppuiäkseen synnytyksen hoitovirheen takia.

Mutta pelkään juuri tuota, että yrittävät väkisin käännyttää keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
5/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pyyntöni dissattiin aivan täysin, kun mä muutaman kerran paniikiltani sain asian kakistettua ulos. Kukaan ei kuunnellut, niinpä en puhunut enää mitään. Ei siihenkään reagoitu.

Vierailija
6/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku siihen vapaa ehtoisesti ryhtyy. Okei, ryhdyinhän minäkin mutta kyllä kaduttaa.

Vierailija
7/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aion minäkin tehdä, jos vain joskus raskaana olen. Pelkään aivan jumalattomasti ja äidilläni on yksi lapsi jo kuollut alatiesynnytyksessä. Samoin kuin tuttavani lapsi vammautui pahasti loppuiäkseen synnytyksen hoitovirheen takia.

Mutta pelkään juuri tuota, että yrittävät väkisin käännyttää keinolla millä hyvänsä.

ekaa saadessa ei painostus ollut kovaa,mutta hassua kyllä tokassa jouduin väittelemään kovastikkin! kolmatta ne ei onneksi voineet pakottaakkaan,kun ei olisi kohtu kestänyt.

ensimmäinen alatie synnyts oli meinaan niin traumaattinen,että mulla olisi jäänyt lapsi määrä yhteen jollen olisi sektioita saanut.

pysyt tosiaan kannassasi niin kyllä saat sektion.

Vierailija
8/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku siihen vapaa ehtoisesti ryhtyy. Okei, ryhdyinhän minäkin mutta kyllä kaduttaa.

hintsusti mukavampi kokemus, varsinkin kun alapää meni niin päreiksi ettet voinut puoleen vuoteen istua sen päällä. Vessakäynnit oli mahtava kokemus.

Vierailija
9/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pyyntöni dissattiin aivan täysin, kun mä muutaman kerran paniikiltani sain asian kakistettua ulos. Kukaan ei kuunnellut, niinpä en puhunut enää mitään. Ei siihenkään reagoitu.

sitä pitääkin olla kovapäinen ja kieltäytyä synnyttämästä alakautta! ja kertoa halusta saada sektio heti alkuraskaudesta.

Vierailija
10/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintsusti mukavampi kokemus, varsinkin kun alapää meni niin päreiksi ettet voinut puoleen vuoteen istua sen päällä. Vessakäynnit oli mahtava kokemus.

Sekin kyllä riippuu ihmisestä. Mutta minun sektio kokemukseni oli aivan hanurista.

Koitappa siinä vessassa käydä kun alamaha niin hemmetin kipeänä ettei uskalla edes paskaa vääntää kun pitäisi.

Sektiosta 3kk ja edelleen arpea vihloo päivittäin.

Vierailija
11/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin kyllä riippuu ihmisestä. Mutta minun sektio kokemukseni oli aivan hanurista. Koitappa siinä vessassa käydä kun alamaha niin hemmetin kipeänä ettei uskalla edes paskaa vääntää kun pitäisi. Sektiosta 3kk ja edelleen arpea vihloo päivittäin.

halua alkaa väittelemään aiheesta, kullakin oma kokemuksensa. Mut jos ne tikit on perseessä, sitä paskaa ei todellakaan voi vääntää, vaan on vedettävä laksatiiveja aamusta iltaan jotta paska olisi ripulia. Muuten sen ulostulo on mahdottomuus. Jotenkin vaan kuulostaa, että ne tikit mahassa olis kivempi idea, silloinhan paskan voi vaikka kaivaa perseestä pois, jos ei ponnistaa voi.

Vierailija
12/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se painostus, josta pitää sitä ennen selvitä, on todella kovaa. Ihan vain pyytämällä onnistuu korkeintaan tuurilla, yleensä tarvitsee monta pelkopolikäyntiä ja sittenkin vielä painostetaan.

Vierailija
13/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pitääkin olla kovapäinen ja kieltäytyä synnyttämästä alakautta! ja kertoa halusta saada sektio heti alkuraskaudesta.

kovapäinen, kun koko asia ahdisti niin paljon että oksetti, eikä sanat tullut kirveelläkään suusta ulos. Tiiätkö, kun joku asia ahdistaa niin paljon että siitä puhuminen on mahdotonta.

Vierailija
14/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin kyllä riippuu ihmisestä. Mutta minun sektio kokemukseni oli aivan hanurista. Koitappa siinä vessassa käydä kun alamaha niin hemmetin kipeänä ettei uskalla edes paskaa vääntää kun pitäisi. Sektiosta 3kk ja edelleen arpea vihloo päivittäin.

halua alkaa väittelemään aiheesta, kullakin oma kokemuksensa. Mut jos ne tikit on perseessä, sitä paskaa ei todellakaan voi vääntää, vaan on vedettävä laksatiiveja aamusta iltaan jotta paska olisi ripulia. Muuten sen ulostulo on mahdottomuus. Jotenkin vaan kuulostaa, että ne tikit mahassa olis kivempi idea, silloinhan paskan voi vaikka kaivaa perseestä pois, jos ei ponnistaa voi.

Vai että kivempi idea :)

Voihan sen tieten noinkin ajatella. Eipä vaan tulisi mieleenkään alkaa ylimääräistä kipua hommaamaan siinä vaiheessa...

Vierailija
15/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta toipumiseen meni fyysisesti 3kk ja henkinen toipuminen jatkuu edelleen. Seuraavan kerran vaadin sektion. Jos ensimmäinen synnytykseni olisi ollut helppo, huutaisin täällä tod.näk. kuorossa sektiovastaisia kommentteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä